In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Monolith het volgende:
Genoeg studio Feyenoord. Tijd voor Ajax.
Sorry GGMMquote:
Komende donderdag weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry GGMMHet zal niet meer gebeuren.
Ik heb gifjes gezien, maar nutteloos, nee.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is een schande, een schande.
Dit is gewoon een schande.
Las het pas nadat ik op invoeren had gedruktquote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe nou niet, SlechteWoordgrappen
Leg dat maar uit aan de FA'squote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Las het pas nadat ik op invoeren had gedrukt
Ja, en die kut kok met zijn hipsterbril.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef IMVHI het volgende:
[..]
"Je moet de groenten van Hak hebben..."
Inderdaad, jongen. Kijk maar uit.quote:
Oei.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Las het pas nadat ik op invoeren had gedrukt
Nee, Philips heeft nog een paar wietlampen achter de hand.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef IMVHI het volgende:
Dat zou in DE lichtstad van Nederland Eindhoven nooit gebeuren
Over 9 maanden weer een hoop verse Heerenveen supporters er bijquote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Zag er gezellig uit zo in het donker, in Friesland.
Cambuur zal niet degraderen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Over 9 maanden weer een hoop verse Heerenveen supporters er bij
Waar is je ui, pik?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
Speelde Ajax donderdag? Heeft iemand toevallig een gifje van de goal(s)?
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Maar de eerste helft deed Kishna niet mee.
En tegen Barcelona.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax doet het alleen goed in de Mickey Mouse competitie
Klopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat was de overwinning van Ajax op Barcelona ook
Ronald de Boer kan ook heel goed de zon scouten bij Bahrein. Bij 60 graden gaan voetballen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft ze niet onderschat. Ronald de Boer heeft ze gescout en gaf al aan dat ze goed waren.
Ajax - Barcelona 2-1quote:Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax doet het alleen goed in de Mickey Mouse competitie
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronald de Boer kan ook heel goed de zon scouten bij Bahrein. Bij 60 graden gaan voetballen.
Net zoals de wedstrijd van donderdag. Dat zal Ajax niet snel meer gebeuren als ze tegen Salzburg spelenquote:
Het verlies lag echt niet aan die spelers maar de manier van opbouwen van Ajaxquote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Ajax had gewoon niet met Duarte linksback en Bojan in de aanval moeten beginnen
Als de spelers dat niet deden, wie dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het verlies lag echt niet aan die spelers maar de manier van opbouwen van Ajax
Ajax is donderdag gewoon volledig overklast op zijn zwaktes. Deal with it. Vooral Frank de Boer is donderdag afgetroefd, door een onbekend trainertje uit Duitsland.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Net zoals de wedstrijd van donderdag. Dat zal Ajax niet snel meer gebeuren als ze tegen Salzburg spelen
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral Frank de Boer is donderdag, door een onbekend trainertje uit Duitsland.
Hun moeders op een fietsquote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de spelers dat niet deden, wie dan?
Ja maar je kan moeilijk over toekomstige wedstrijden praten als iemand beweerd dat Ajax niks voorstelt in Europa.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst. Ken je die?
Ach, shit happens. Gewoon verder gaan en vandaag AZ met 4-0 van de mat gespeeldquote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax is donderdag gewoon volledig overklast op zijn zwaktes. Deal with it. Vooral Frank de Boer is donderdag afgetroefd, door een onbekend trainertje uit Duitsland.
Vitesse en Feyenoord moeten zich doodschamen als ze dat laten gebeurenquote:
Klopt. Dickie Dick wist zijn elftal weer bijzonder te inspireren. Uitstekend gebruik gemaakt van de les die Ajax donderdag kreeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ach, shit happens. Gewoon verder gaan en vandaag AZ met 4-0 van de mat gespeeld
Maar ondertussen speelt het Barcelona waar Ajax dan van gewonnen heeft in de CL en Ajax ligt er volgende week uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja maar je kan moeilijk over toekomstige wedstrijden praten als iemand beweerd dat Ajax niks voorstelt in Europa.
Salzburg speelde gewoon fantastisch en is gewoon een stuk beter. Ik denk dat er weinig teams in Europa dit Salzburg aan kunnen als ze spelen zoals donderdag.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax is donderdag gewoon volledig overklast op zijn zwaktes. Deal with it. Vooral Frank de Boer is donderdag afgetroefd, door een onbekend trainertje uit Duitsland.
Vooral Arno Vermeulen, met zijn frustratiesquote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef Shreyas het volgende:
Studio Voetbal kan het niet hebben dat Ajax kampioen wordt
Dat spel is inderdaad vermoeiend.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben al moe. Nu val ik bijna in slaap.
Ja dat heb je met poules.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Maar ondertussen speelt het Barcelona waar Ajax dan van gewonnen heeft in de CL en Ajax ligt er volgende week uit.
En in ruil weer een kunstgrasclub erbij? Nee dank je.quote:
Jou steeds af laten gaan kost me anders niet zoveel moeite hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat spel is inderdaad vermoeiend.
In 1995 was Roda JC nog een leuke club. Of 2002.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
2009, Rotterdam, stadion de Kuip. De allerlaatste dag van Roda JC op het hoogste niveau en als club. Het gebeurde niet. Feyenoord.
Zou ik ook denken ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht juist dat Tomasson heel ingetogen en aardig was
Roda-AC Milan was mooi.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1995 was Roda JC nog een leuke club. Of 2002.
JAAA EN LUYPERS HAALT VERWOESTEND UIT HET IS 1-0quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://i.minus.com/ibe7MW3ulPNTyt.gif
Mooi gifje dit
Bierquote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Hoe WaterGod ook elke keer: Pierre uitspreekt:
Lijkt meer op bier.
Heb Hawk-Eye erbij gepakt voor je. Allemaal Blatter inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
Die vrije trap was de schuld van de keeper niet. Er liep iemand weg uit de muur.
Regilio Vrede om wat benen te breken.quote:
Vuurdwergquote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Lijkt meer op bier.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Lijkt meer op bier.
Gibraltar?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Makkelijke landen bestaan niet meer.
Piet heeft mooie verhalen over de verdedigende middenvelder van IJsland.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, de NOS zendt alles uit. Komt Piet de Visser ook een keer analyseren?
Roda mist Ronald Waterreus.quote:
Garba Lawal.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eric van de Luer , Regilio Vrede, Petertje van Houdt
quote:Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond
Die eerste bakte er geen kut van daarquote:Op zondag 23 februari 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gabor Torma, Marc Luypers, Gerrie Senden
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Coolsingel here I come!!!"
Wie is die chick achter Ribery?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Coolsingel here I come!!!"
Ga je een keer mee met mij naar RKC. De Ridder altijd een helft aan mijn kant.quote:
Van Gaal heeft gewoon veel frustratie jegens Ajax, en mocht hij naar Feyenoord gaan doet hij dat mede om Ajax te trollenquote:
Ronaldoquote:Op zondag 23 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda mist een type Cristiano. Hoe heette zijn landgenoot ook alweer.
Sergio.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda mist een type Cristiano. Hoe heette zijn landgenoot ook alweer.
Altijd geblesseerdquote:Op zondag 23 februari 2014 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die eerste bakte er geen kut van daar
Dikke Ronaldoquote:Op zondag 23 februari 2014 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks Nederland-Brazilie... world cup '98..................
goddelijke pot was datquote:
Brutil Hoséquote:
quote:
quote:Hier, bij Feyenoord maak ik een nieuwe start
Een club uit Rotterdam, zeker apart
Genoemd naar een wijk uit Rotterdam Zuid
Maar eerlijk gezegd interesseert met dat geen fluit
Mijn herinneringen gaan terug naar De Kuip
Ook daar is sprake van gelach en gezuip
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En zet ik Ajax een hak ja ja
Mijn levensfase geeft dit extra glans
Want ik wil Cruijff terugpakken, het is mijn laatste kans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn snoet
Revanche nemen is altijd zo zoet
Ajax - RKC 1-2 dat seizoenquote:
Was nog wel een aardig elftal toen met die baas Govedarica . Erna lekker met 1-3 erop tegen Ruud van Nistelrooyquote:
Babangida wordt ook nog steeds gemistquote:Op zondag 23 februari 2014 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
Vreemd dat 'ie nog niet genoemd is: Roda mist een type Pa-Modou Kah
Nope, SV jeweetzellufquote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen ik kijk niet mis ik iets?
Gvd dit waren echt donkere tijden, wat een kneuzenteam hadden we toen.quote:
PSV had toen ook wel een slechte fase. 2-1 uit bij NEC die er geen kut van konden toen, thuis tegen FC Lulring genekt, 2x genaaid tegen Feyenoord. Maar na die 3-1 in Friesland wel zeker van het kampioenschapquote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was nog wel een aardig elftal toen met die baas Govedarica . Erna lekker met 1-3 erop tegen Ruud van Nistelrooy
Iedereen dacht toen echt dat die beste ter wereld wasquote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
1998: Raymond van Barneveld wint De Embassy
![]()
![]()
![]()
Qua namen nietquote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gvd dit waren echt donkere tijden, wat een kneuzenteam hadden we toen.
Wie was dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:18 schreef alors het volgende:
HOHOHO! WAT EEN DEKSELS GOEDE COMMENTATOR!
EVERTquote:Op zondag 23 februari 2014 23:18 schreef alors het volgende:
HOHOHO! WAT EEN DEKSELS GOEDE COMMENTATOR!
Ajax stond toen een hele tijd bovenaan maar rond de winterstop ging het helemaal mis daar. FC Lulring was toen wel erg baasquote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV had toen ook wel een slechte fase. 2-1 uit bij NEC die er geen kut van konden toen, thuis tegen FC Lulring genekt, 2x genaaid tegen Feyenoord. Maar na die 3-1 in Friesland wel zeker van het kampioenschap
Machlas - Arveladze - Laudrup is echt een beestenlinie man. en Winter, Witschgequote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gvd dit waren echt donkere tijden, wat een kneuzenteam hadden we toen.
Hij blijft gewoon 3 seconden in de luchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |