In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Monolith het volgende:
Genoeg studio Feyenoord. Tijd voor Ajax.
Sorry GGMMquote:
Komende donderdag weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry GGMMHet zal niet meer gebeuren.
Ik heb gifjes gezien, maar nutteloos, nee.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is een schande, een schande.
Dit is gewoon een schande.
Las het pas nadat ik op invoeren had gedruktquote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe nou niet, SlechteWoordgrappen
Leg dat maar uit aan de FA'squote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Las het pas nadat ik op invoeren had gedrukt
Ja, en die kut kok met zijn hipsterbril.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef IMVHI het volgende:
[..]
"Je moet de groenten van Hak hebben..."
Inderdaad, jongen. Kijk maar uit.quote:
Oei.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Las het pas nadat ik op invoeren had gedrukt
Nee, Philips heeft nog een paar wietlampen achter de hand.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef IMVHI het volgende:
Dat zou in DE lichtstad van Nederland Eindhoven nooit gebeuren
Over 9 maanden weer een hoop verse Heerenveen supporters er bijquote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Zag er gezellig uit zo in het donker, in Friesland.
Cambuur zal niet degraderen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Over 9 maanden weer een hoop verse Heerenveen supporters er bij
Waar is je ui, pik?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
Speelde Ajax donderdag? Heeft iemand toevallig een gifje van de goal(s)?
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Maar de eerste helft deed Kishna niet mee.
En tegen Barcelona.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax doet het alleen goed in de Mickey Mouse competitie
Klopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat was de overwinning van Ajax op Barcelona ook
Ronald de Boer kan ook heel goed de zon scouten bij Bahrein. Bij 60 graden gaan voetballen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft ze niet onderschat. Ronald de Boer heeft ze gescout en gaf al aan dat ze goed waren.
Ajax - Barcelona 2-1quote:Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax doet het alleen goed in de Mickey Mouse competitie
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronald de Boer kan ook heel goed de zon scouten bij Bahrein. Bij 60 graden gaan voetballen.
Net zoals de wedstrijd van donderdag. Dat zal Ajax niet snel meer gebeuren als ze tegen Salzburg spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |