Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Vind je jezelf nu grappig?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord zoals wel vaker een voorsprong weg gaat geven.
Volgende week dan maarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, zonder die blessures was ie allang basisspeler.
Gaat dat kraakbeen gedoe nog een staartje krijgen voor later?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, zonder die blessures was ie allang basisspeler.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Serdar voor je post
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Serdar voor je post
[ afbeelding ]
Dat ie Bartina heeft genakt vannacht.quote:
Ze klaagden over jouw afwezigheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
Hier wilden de Feyenoorders in het Feyenoordtopic ook een strafschop.
TwenteFCquote:
Is weer eens wat anders, normaliter klagen ze over mijn aanwezigheidquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze klaagden over jouw afwezigheid.
Ik was er bij, wordt nog spannendquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijd beslist. Ajax kampioen.
Hahaha.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, normaliter klagen ze over mijn aanwezigheid
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, normaliter klagen ze over mijn aanwezigheid
Wat een baas, zelfs hij heeft niets met Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Juichen tegen zijn oude club, hoe durft hij?!
Raar dat Mulder geen zelfvertrouwen heeft zeg.quote:
Feyenoordsupporters opnaaien is altijd leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een baas, zelfs hij heeft niets met Feyenoord.
Weet ik niet, hopelijk niet. Weet wel dat hij geluk had dat hij van die nieuwe transplantatie methode gebruik kon maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat dat kraakbeen gedoe nog een staartje krijgen voor later?
Volgens de Feyenoorders waren 2 minuten wel genoeg hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Hadden er 7 moeten zijn. Wedstrijd gezien?
Ja, moeten er drie zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Hadden er 7 moeten zijn. Wedstrijd gezien?
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef S0nic het volgende:
Feyenoord komt heel goed weg met een punt hier
vooral niet gezien de wijze waarop de corner weggegeven wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Shreyas het volgende:
Dit is geen hinderlijk buitenspel, laten we eerlijk zijn
Sjinkie Knegt doet dat professioneler.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo mad als Pelle heb ik nog nooit iemand gezien, zelfs niet op FOK.
Ze zullen wel in beroep gaan zodat hij alsnog kan meedoen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Pelle dit doet, had hem graag tegen Ajax gezien (als een van de weinige ajacieden).
Pieters Pelle??quote:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
Inderdaad hij moet Hawk-eye nog toepassen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef Wilskracht het volgende:
Koeman kent de buitenspel regel niet.
Is dit het officiële account van Koeman?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
Kon hij niet zien klopt ook.quote:
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit het officiële account van Koeman?
Waardeloze tweet
Ik zeg video reffereequote:
Hij doet het netter dan de Boer na de uitpartij bij Milanquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
Hahaha KoemanBeschamend dat dat trainer is van een topclub.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:32:53Na het zien vd beelden! Penalty onthouden! Ook dat zat niet mee! reageer retweet
nou neequote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij doet het netter dan de Boer na de uitpartij bij Milan
Wat.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin, check zijn tweets.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
mwah dat was ook wel triestquote:
Nee gewoon nee.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
geen spijt.. schors die man ff tot de rest van het seizoen
Triest jaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit het officiële account van Koeman?
Waardeloze tweet
Die man bij die lamp die hij omver trapte, kreeg bijna nog apparatuur op z'n harsesquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Als je niemand pijn doet mag alles. Oké Graziano![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij vernielt materiaal van een cameraploeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Adelante het volgende:
Hij schopte een reclamebord om, who gives a fuck
Betaalt ie ff 3000 euro en klaarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij vernielt materiaal van een cameraploeg.
Verbaas me oprechtquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Triest ja
Ik dacht eerst echt dat iemand de tekst had aangepast
Wat?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die andalus bij PSV dan. Die vetkuif maakt geluid maar zegt inhoudelijk niets.
Als je dit als supporter doet kom je 10 jaar niet meer in een stadionquote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Adelante het volgende:
Hij schopte een reclamebord om, who gives a fuck
Doet ie toch nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij staat niet boven de wet ofzo.
quote:
Nou.... sporters komen toch vaak belachelijk goed weg in de rechtzaalquote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij staat niet boven de wet ofzo.
Als ik een bushokje in elkaar trap omdat ik een persoonlijke tegenslag heb, moet ik meer dan de schade betalen. Echt compleet debiel wat 'ie deed.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doet ie toch nietSchade vergoeden lijkt me keurig netjes.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ik een bushokje in elkaar trap omdat ik een persoonlijke tegenslag heb, moet ik meer dan de schade betalen. Echt compleet debiel wat 'ie deed.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit in het dagelijks leven of een stadion uitvoert en iemand filmt het mag je voorkomen.
"Leuk geprobeerd De Cock. De'r uit!!!!!!"quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit in het dagelijks leven of een stadion uitvoert en iemand filmt het mag je voorkomen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat lul je nou man. Kijk die tweede trap, die gozer staat z'n lamp maar vast te houden omdat de standaard kapot getrapt is.
En je ziet ook nog iets eraf vallen.. een lens ofsoquote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat lul je nou man. Kijk die tweede trap, die gozer staat z'n lamp maar vast te houden omdat de standaard kapot getrapt is.
http://www.imgdumper.nl/u(...)8c53fef-hahahaha.gifquote:
Precies, hij stampt er gewoon onderdelen af die mafklapper.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En je ziet ook nog iets eraf vallen.. een lens ofso
Ja, zie ik wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)8c53fef-hahahaha.gif
Kijk die spullen die van de lamp afvallen op het moment dat die gozer hem vangt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Leuk geprobeerd De Cock. De'r uit!!!!!!"
Zegt opzich niks raars, moet kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef DeParo het volgende:
http://www.ajax-nieuws.nl(...)ague-kunnen-winnen-0
Blijft grappig.
Interessant vraagstukquote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom zijn de toeschouweraantallen van Vitesse eigenlijk zo ver teruggelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |