Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Vind je jezelf nu grappig?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord zoals wel vaker een voorsprong weg gaat geven.
Volgende week dan maarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, zonder die blessures was ie allang basisspeler.
Gaat dat kraakbeen gedoe nog een staartje krijgen voor later?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, zonder die blessures was ie allang basisspeler.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Serdar voor je post
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Serdar voor je post
[ afbeelding ]
Dat ie Bartina heeft genakt vannacht.quote:
Ze klaagden over jouw afwezigheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
Hier wilden de Feyenoorders in het Feyenoordtopic ook een strafschop.
TwenteFCquote:
Is weer eens wat anders, normaliter klagen ze over mijn aanwezigheidquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze klaagden over jouw afwezigheid.
Ik was er bij, wordt nog spannendquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijd beslist. Ajax kampioen.
Hahaha.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, normaliter klagen ze over mijn aanwezigheid
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, normaliter klagen ze over mijn aanwezigheid
Wat een baas, zelfs hij heeft niets met Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Juichen tegen zijn oude club, hoe durft hij?!
Raar dat Mulder geen zelfvertrouwen heeft zeg.quote:
Feyenoordsupporters opnaaien is altijd leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een baas, zelfs hij heeft niets met Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |