twitter:NOSsport twitterde op zondag 23-02-2014 om 11:13:19Regisseur Konstantin Ernst kijkt in Sotsji met een knipoog vooruit op de sluitingsceremonie. #OS2014 http://t.co/bdvXTEgVWm reageer retweet
het enige actieve modje zit voetbal te kijkenquote:
Ja, waar zijn de OWS-modjes als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het enige actieve modje zit voetbal te kijken
Zeker dezelfde als tijdens TdF.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, waar zijn de OWS-modjes als je ze nodig hebt?
volgende keer heywoodugod maar modje makenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, waar zijn de OWS-modjes als je ze nodig hebt?
Na het Nederlandse natuurlijk het mooiste volkslied.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Uccie het volgende:
Nou na vandaag kent iedereen het russische volkslied wel
Volgend jaar een hit tijdens The Voice Kidsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Uccie het volgende:
Nou na vandaag kent iedereen het russische volkslied wel
Lekker in de zon zittenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zeker dezelfde als tijdens TdF.
Uh nee, die heeft genoeg tijd voor FOK!sport nodig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende keer heywoodugod maar modje maken
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet dezelfde personen, ze voeren wel hetzelfde uit: weinig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zeker dezelfde als tijdens TdF.
ach je hoeft allen maar een beetje te kunnen reeksenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh nee, die heeft genoeg tijd voor FOK!sport nodig.
En 90% van de topics van tong sluiten, en aangezien tong chronisch postdiarree heeft ben je daar wel even zoet mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach je hoeft allen maar een beetje te kunnen reeksen
twitter:AP_Sports twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:00:07Dutch speedskaters were so good in Sochi there'll be an investigation on why everyone else was so bad. #goodbyesochi http://t.co/DqD09dAvMs reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:AP_Sports twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:00:07Dutch speedskaters were so good in Sochi there'll be an investigation on why everyone else was so bad. #goodbyesochi http://t.co/DqD09dAvMs reageer retweet
Nou hij is 100keer beter dan Roadtrip, die post gelukkig niet in sport meequote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 90% van de topics van tong sluiten, en aangezien tong chronisch postdiarree heeft ben je daar wel even zoet mee.
Dat is net zoals mooie vrouwen met een hoofddoek. Ze worden er spannender door.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind dat er dit jaar heel veel knappe atletes rondlopen (ja vrouwen ja geen mannen nee) maar dat viel me normaal niet zo op, was dat bijv. in Londen ook zo, of is dat echt iets winter?
Ach die laat je dan maar open, kan jou het verrekkenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 90% van de topics van tong sluiten, en aangezien tong chronisch postdiarree heeft ben je daar wel even zoet mee.
Nicht 't isquote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
die met bril zwaait als een homo
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Een bejaarde en een allochtoon die homo is...lekker politie correct dit
Ffs je snapt toch wat ik bedoelde hequote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia had ze medailles.
Politie jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Een bejaarde en een allochtoon...lekker politie correct dit
Alle hondjes die zijn gedood.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef xzaz het volgende:
En iedereen bedankt voor iedereen die z'n huis is uitgeschopt.
Motto van de eeuw.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Autocorrect
Goede handtekening btw
Die is nog bezig met de afdalingquote:
quote:
Zie je de buitenkant van het stadionquote:Op zondag 23 februari 2014 18:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dan kijk je tegen de achterkant aan.
Doesn't matter, has tits.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vuile aandachtshoer, want skien kan ze niet.
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel jaloers op Jorrit
Als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind Vanessa Mae doen belangrijker dan winnen.
Lijkt me nepsneeuw...het is daar een graad of 15.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Cliffy het volgende:
Eerste keer dat het sneeuwt trouwens tijdens de Spelen?
Alleen om dit ja. Die man kan zo geen mening uiten, met zijn eh ja, ehm ja, ja, ja, eh ja dus ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Alhoewel ook hij een aids jas draagtquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, grote kans dat hij Heather alleen voor het altaar laat staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
heeft zich inmiddels afgemeld want wou geen reserve echtgenoot zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie prima voor elkaarquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien sprak ie stiekem gewoon Kazachsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen om dit ja. Die man kan zo geen mening uiten, met zijn eh ja, ehm ja, ja, ja, eh ja dus ja.
Hij kan er toch ook niks aan doen dat die in Frieskeland is geboren.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen om dit ja. Die man kan zo geen mening uiten, met zijn eh ja, ehm ja, ja, ja, eh ja dus ja.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed ik ben weg mensen, anders wordt mijn zalm koud.![]()
Dankdank voor alles enzulks
Goeie smoes voor 'mquote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij kan er toch ook niks aan doen dat die in Frieskeland is geboren.
Eetsmakelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zalm kun je ook koud eten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tot vanavond schat, niet te laat komen hequote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, grote kans dat hij Heather alleen voor het altaar laat staan.
Vanaf nu noem ik je daarom marcodecquote:Op zondag 23 februari 2014 18:15 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn we toch een cabaretiers hier he, met zn allen.
Het Bobslee-topic vanochtend was van een zeldzaam hoog niveau!quote:
Hij als reserve.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, grote kans dat hij Heather alleen voor het altaar laat staan.
Pietertje, eat your hart out!!!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:15 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn we toch een cabaretiers hier he, met zn allen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het Bobslee-topic vanochtend was van een zeldzaam hoog niveau!
leuk he al die metselaargrapjes over polenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik er aan terug denk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
< Musequote:Op zondag 23 februari 2014 18:20 schreef Falco het volgende:
Heuh, Rachmaninoff > Spice Girls, ja toch
Ik zie er genoegquote:Op zondag 23 februari 2014 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou de dubbele Gaylord nog komen denk je?
JUICHENquote:Op zondag 23 februari 2014 18:21 schreef marcodej het volgende:
Wat zou Jillert van deze ceremonie vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De VOCquote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Lagrinta het volgende:
Ja mensen Rusland heeft historie. Iets dat wij verloochenen.
Ik denk dat ze ze nu zit te lezen, de namen dus, de "klasieke werken" gaan waarschijnlijk boven d'r petquote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef outtayourleague het volgende:
Dioon heeft ze allemaal gelezen, anders herkende ze ze vast niet
Die schreven alleen maar scheepsjournaalsquote:
Wat zouden wij in hemelsnaam op een opening doen als NederlandSpelen zou organiseren?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Lagrinta het volgende:
Ja mensen Rusland heeft historie. Iets dat wij verloochenen.
Dat vroeg ik me ook af ja!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat zouden wij in hemelsnaam op een opening doen als NederlandSpelen zou organiseren?
de toppers en Jantje Shitquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat zouden wij in hemelsnaam op een opening doen als NederlandSpelen zou organiseren?
De atleten van afrikaanse landen op een bootje zetten naar surinamequote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
voc, willen van oranje, Daf, gouden eeuwquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Klompen, kaas windmolens tulpenquote:
De WICquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die schreven alleen maar scheepsjournaals
Vogeltjesdansquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Stadion onder water zetten en dan leegpompen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:28 schreef outtayourleague het volgende:
En dan gewoon keihard Spanjaarden en Britten te kakken zetten tijdens een klompendans
Dan blijven er weinig sporters overquote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stadion onder water zetten en dan leegpompen.
Elfstedentocht natuurlijk ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:28 schreef marcodej het volgende:
Rembrandt, Van Gogh, Lely, Cruyff, Michiel de Ruyter, Pim Fortuyn. Nederland heeft een geweldig historie gehad.
Pim Fortuyn uit dat rijtje was voldoende om te benadrukken wat voor geweldige historie NL heeft gehadquote:Op zondag 23 februari 2014 18:28 schreef marcodej het volgende:
Rembrandt, Van Gogh, Lely, Cruyff, Michiel de Ruyter, Pim Fortuyn. Nederland heeft een geweldig historie gehad.
Er zullen vast wel mensen zijn die een supergeniale show in elkaar kunnen zettenquote:
Hans klok....stadion wegquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zullen vast wel mensen zijn die een supergeniale show in elkaar kunnen zetten.
Denk 't ook jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef Lagrinta het volgende:
En Andre Rieu. Kitsch in NL maar God in het buitenland.
Lijkt me onpraktischquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg al een gebroken rug als ik ernaar kijk.
Albert Verlinde en Joop van den Ende?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zullen vast wel mensen zijn die een supergeniale show in elkaar kunnen zetten.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je hebt het druk in het feyenoord topic zie ik
Ja, Rembrandt, Van Gogh, Vermeer, matigheid ten top en films als De Aanslag en Zwartboek zijn weinig indrukwekkend en ook op het gebied van muziek falen we hard en qua schrijvers en uitvindingen zijn we ook slechts marginaal vertegenwoordigd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef Lagrinta het volgende:
Wat wij zouden organiseren? Geen idee Nederland is niet in staat iets indrukwekkends neer te zetten want dat past ook niet bij ons.
Joop die zal dan wel vooraanstaan om een bak geld te vangen uhhh om de show te producerenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Albert Verlinde en Joop van den Ende?
en terechtquote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Pelle en de supporters gaan even los daar
Wel extra flexibel danquote:
Gewoon nog een paar vuurpijlen erop.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en terecht
van mij mag die tribune nog een keer instorten
Dancequote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Rembrandt, Van Gogh, Vermeer, matigheid ten top en films als De Aanslag en Zwartboek zijn weinig indrukwekkend en ook op het gebied van muziek falen we hard en qua schrijvers en uitvindingen zijn we ook slechts marginaal vertegenwoordigd.
Wietdampen en lichtekooien inzetten, dat blijft er dan nog overquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Rembrandt, Van Gogh, Vermeer, matigheid ten top en films als De Aanslag en Zwartboek zijn weinig indrukwekkend en ook op het gebied van muziek falen we hard en qua schrijvers en uitvindingen zijn we ook slechts marginaal vertegenwoordigd.
John Ewbank die het openingslied schrijftquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joop die zal dan wel vooraanstaan om een bak geld te vangen uhhh om de show te produceren.
De waterwerken, de dance-industrie, de Gouden Eeuw, etc. etc.quote:
Noooooooquote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
John Ewbank die het openingslied schrijft
Geschreven door Daphne Dekkers en Ali Bquote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
John Ewbank die het openingslied schrijft jat
quote:
Etenstijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef richolio het volgende:
Gaat trouwens minder hard hier dan verwacht
Zou wel een keer leuk zijn eigenlijkquote:
Allicht, die Russen zelf hebben wsch geen seconde naar dat schaatsen gekekenquote:
is hij in sochi?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/615446-pelle-door-het-lint-na-remise.html
Pelle
Wat moet dat hier?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Pelle
Wat een stel kutkleuters bij elkaar ook zeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Pelle
bedankt voor de spoiler.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Pelle
"ja maar ik ben niet de enige"quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Dat wordt nu idd voor het eerst gedaan.
neequote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Kowloon het volgende:
Is er eigenlijk gesport in dit stadion?
Vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Kowloon het volgende:
Is er eigenlijk gesport in dit stadion?
Het maakt me echt niks uitquote:
Nee, toen was ik er niet eensquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand toevallig wie in 1976 olympisch goud pakte bij het schermen?
Mozart.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand toevallig wie in 1976 olympisch goud pakte bij het schermen?
Ja want die zullen wel aan gaan vallen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Kowloon het volgende:
Vlak bij Noord-Korea.Goede plek weer.
En Nederland ligt vlakbij Duitsland.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Kowloon het volgende:
Die dikkop zal wel weer gaan provoceren vlak voor de spelen...quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Kowloon het volgende:
Dus liever niet de Spelen in België!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Nederland ligt vlakbij Duitsland.
Die krijgt geen visum in 2018quote:
Bachgodquote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
Heywoodu
http://nl.wikipedia.org/w(...)che_Zomerspelen_1976
Ja ik wist het wel, want ik heb het een keer of 10 gehoord, elke keer dat Bach aangekondigd werdquote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
Heywoodu
http://nl.wikipedia.org/w(...)che_Zomerspelen_1976
Londen is al twee jaar geleden. Dat lijkt ook gisteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Cee het volgende:
Wel raar, het lijkt veel korter geleden dat we zo zaten te kijken naar de Russen die het overnamen van de Canadezen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Montov het volgende:
Zuid-Korea met hun exportproduct: kinderarbeid.
Vast niet, maar omdat ze nu dus vlakbij die Tsjetsjenen zaten. Dus lusten er ook wel pap van.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja want die zullen wel aan gaan vallen.
Anderhalf jaar, 't scheelt niet veel, maar toch wel wat.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Londen is al twee jaar geleden. Dat lijkt ook gisteren.
Ik zit serieus maar selectief te luisterenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel, want ik heb het een keer of 10 gehoord, elke keer dat Bach aangekondigd werd
Zeker! Ben van Busan naar Seoul gereisd met de HSL daar. Zeer mooi land, zeker als je van het Verre Oosten houdt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef marcodej het volgende:
Zuid-Korea lijkt me wel een prachtig land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |