De VOCquote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Lagrinta het volgende:
Ja mensen Rusland heeft historie. Iets dat wij verloochenen.
Ik denk dat ze ze nu zit te lezen, de namen dus, de "klasieke werken" gaan waarschijnlijk boven d'r petquote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef outtayourleague het volgende:
Dioon heeft ze allemaal gelezen, anders herkende ze ze vast niet
Die schreven alleen maar scheepsjournaalsquote:
Wat zouden wij in hemelsnaam op een opening doen als NederlandSpelen zou organiseren?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Lagrinta het volgende:
Ja mensen Rusland heeft historie. Iets dat wij verloochenen.
Dat vroeg ik me ook af ja!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat zouden wij in hemelsnaam op een opening doen als NederlandSpelen zou organiseren?
de toppers en Jantje Shitquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat zouden wij in hemelsnaam op een opening doen als NederlandSpelen zou organiseren?
De atleten van afrikaanse landen op een bootje zetten naar surinamequote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
voc, willen van oranje, Daf, gouden eeuwquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Klompen, kaas windmolens tulpenquote:
De WICquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die schreven alleen maar scheepsjournaals
Vogeltjesdansquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Stadion onder water zetten en dan leegpompen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:28 schreef outtayourleague het volgende:
En dan gewoon keihard Spanjaarden en Britten te kakken zetten tijdens een klompendans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |