Dit gelijke spel pakt niet per se beter uit voor Ajax hoor. Twente had beter kunnen verliezenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Muto het volgende:
Kunnen die tyfusjoden niet terug naar hun hok?
naait de knjb hem of naait hij zichzelf?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Jimbo het volgende:
Pff stom van pelle, had ie nou ff gewacht tot IN de kleedkamer hadden ze niks kunnen doen, nu naait die #@$#$@ KNJB hem er gewoon bij dalijk
1e helft was Feyenoord goed, 2e helft bleef er weinig van over imoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
Twente compleet weggespeeld en dan nog gelijk spelen. Tsja.
Scheids had natuurlijk al in de derde minuut de wedstrijd moeten beslissen. Schandalig dat zo iemand dat dan niet aandurft
pff jammer ditquote:
Is een feit. Je bent bijna even erg als Shreyasquote:
Kanjer nou eens gewoon opquote:
De Telegraaf vindt wel iets.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo krijgt ie hier een schorsing voor? De wedstrijd was toch afgelopen.
Je bent zelf een Shreyasquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een feit. Je bent bijna even erg als Shreyas
Het gas moet er dan ook pas echt bij de joden eropquote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Koeman zich niet als supporter maar als trainer moet opstellen. Hoe ie na de wedstrijd tegen NAC deed vond ik onprofessioneel.
Dat jullie er boos over zijn vind ik meer dan begrijpelijk. Al was een punt wel terecht op basis van de 20000 kansen die Twente de laatste 20 minuten hadden. Het gas was weg bij Feyenoord
als je iemand een doodschop geeft na de wedstrijd krijg je ook een schorsing, opstootjes idemquote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is zelfs nog meer schorsingwaardig dan wat Pieters deed.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef S0nic het volgende:
Die wordt 100% zeker geschorst, en dan weer met z'n alle KNJB ROEPEN HEEE
30 minuten na de wedstrijd kan dat nog, zelfs al zat je op de bank.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef S0nic het volgende:
Die wordt 100% zeker geschorst, en dan weer met z'n alle KNJB ROEPEN HEEE
Te makkelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het gas moet er dan ook pas echt bij de joden erop
Idd logische reactie. Winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pelle daarvoor al een schorsing krijgt is de KNVB wel treurig trouwens.
Ik wel jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent zelf een Shreyas
Dieptriest die 'fans'quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johanvanboven twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:29:19Gaat behoorlijk mis voor de hoofdingang. #twefey http://t.co/1Wp8kiYG45 reageer retweet
[ afbeelding ]
De schorsing van Pieters was ook mede bepaald door het gedrag nadat hij rood had gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pelle daarvoor al een schorsing krijgt is de KNVB wel treurig trouwens.
Kanker nou eens gewoon op kankerjoodquote:
net alsof dat uitmaakt?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon lekker terug naar Ankara.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent zelf een Shreyas
Hou ons op de hoogte.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johanvanboven twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:29:19Gaat behoorlijk mis voor de hoofdingang. #twefey http://t.co/1Wp8kiYG45 reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik, maar de KNVB heeft zelden voor dit soort dingen schorsingen gegeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De schorsing van Pieters was ook mede bepaald door het gedrag nadat hij rood had gekregen.
De knjb naait de wedstrijd, pelle verneukt het helaas voor zichzelf hierquote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
naait de knjb hem of naait hij zichzelf?
Dat kwam vanuit de club zelf geloof ikquote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De schorsing van Pieters was ook mede bepaald door het gedrag nadat hij rood had gekregen.
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent zelf een Shreyas
Geen idee. Maar hoe vaak heeft een speler zich zo misdragen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de KNVB heeft zelden voor dit soort dingen schorsingen gegeven.
Als je gewoon scoort win je de wedstrijd gewoonquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De knjb naait de wedstrijd, pelle verneukt het helaas voor zichzelf hier
Zelden, maar wel gedaan. En imo nog wel terecht ook. Onacceptabel dit gedragquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de KNVB heeft zelden voor dit soort dingen schorsingen gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |