Tyft dan opquote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, ik vind het terecht als jullie de scheids de schuld geven maar dat is niet professioneel
Feyenoorders die naar zichzelf kijken? Haha, dat is een goeie!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, meestal krijgen julie de scheids mee, nou poehé..
Als je daarom al niet kan winnen moet je eens naar jezelf kijken ipv de scheids of de materiaalman.
Ik val niemand lastig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga je moeder lastigvallen aidspuber
dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Keyos het volgende:
Geef die grafscheids maar een schorsing. Je wordt gewoon kei maar dan ook keihard genaaid.
Omdat je altijd een beetje reacties aan het uitlokken ben. Iets anders ziet men jou nooit doen. Heel erg vervelend karaktertrekjequote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat?Ik zeg niks verkeerds
Als je zelf stopt met voetballen na 0-2, dat was toch wel de grootste redenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3, tegen NEC krijg je ook 2 strafschoppen niet
Je hoeft toch niet met kanker te schelden? Een punt in Enschede is niet slecht hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tyf nou gewoon eens op joodjes
Onzinquote:Op zondag 23 februari 2014 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je altijd een beetje reacties aan het uitlokken ben. Iets anders ziet men jou nooit doen. Heel erg vervelend karaktertrekje
Wat een baasquote:
Ik vind dat Koeman zich niet als supporter maar als trainer moet opstellen. Hoe ie na de wedstrijd tegen NAC deed vond ik onprofessioneel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |