quote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Zo, Pelle ook een wedstrijd of 10 geschorst![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Zo, Pelle ook een wedstrijd of 10 geschorst![]()
de boel kort en klein slaan om nietsquote:
Jijquote:
In beroep gaan, niet geschorst voor volgende wedstrijd. Waarschijnlijk daarna wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef onlogisch het volgende:
Dit kan alleen bij ons hé.
Pelle zal wel geschorst worden tegen de joden.
Natuurlijk, Telegraaf geeft morgenvroeg het voorzetje.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wedden dat de KNVB hier actie op gaat ondernemen
Dat is een ban waard.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #302 Bamihappie
Is dat zo?quote:
Beetje gefrustreerd??? Niet echt professioneel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de boel kort en klein slaan om niets
Hij had beter tegen dat hoerenjong kunnen schoppenquote:
3, tegen NEC krijg je ook 2 strafschoppen nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef H.FR het volgende:
Godverdomme 2 weken achter elkaar keihard in het poepgat genomen door die teringscheidsrechters.
kan me niet voorstellen dat de knvb hem hiervoor schorst voor de klassiekerquote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gratis schorsing nog voor Pellé.
De hele wedstrijd probeert hij zijn agressie in te houden en gaat hij na de wedstrijd alsnog los.
Gaan ze hem echt niet voor schorsen hoorquote:
Ik zou het wel terecht vinden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pelle daarvoor al een schorsing krijgt is de KNVB wel treurig trouwens.
Pleur even op.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman zal vast de schuld aan de scheids geven.
Hoho, het is de KNJB toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
kan me niet voorstellend at de knvb hem hiervoor schorst voor de topper
Je bent en je blijft een vervelend joch. Erg jammerquote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komende 6 weken geen Pelle
Achja, meestal krijgen julie de scheids mee, nou poehé..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3, tegen NEC krijg je ook 2 strafschoppen niet
Omdat?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent en je blijft een vervelend joch. Erg jammer
Hoho, ik vind het terecht als jullie de scheids de schuld geven maar dat is niet professioneelquote:
lief vragenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tyf nou gewoon eens op joodjes
Pieters werd toch ook geshorst.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gaan ze hem echt niet voor schorsen hoor
Terecht, en nou opkankeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman zal vast de schuld aan de scheids geven.
Ik niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zou het wel terecht vinden.
gast, de knjb gaat elke kans nemen hem tegen de joden er niet bij te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |