dat vind ik juist het leukstquote:Op zondag 23 februari 2014 17:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas zijn ze alleen maar aan het steuken de weken voor de stemming.
dat vind ik juist het leukstquote:Op zondag 23 februari 2014 17:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas zijn ze alleen maar aan het steuken de weken voor de stemming.
scharrelkip vd boerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch wel van je eigen kip uit je tuin heeen scharrelkip
Kijk, dat gaat de goede kant op. Wanneer gaan we?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope de werkzame stof heeft een vrij laag verbrandingspunt, wat wel kan is op het filter een.zegel plakken en dan they be trippin balls
Charlotte en Emil vinden dat vast ook niet leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:02 schreef mijntjexx het volgende:
Billy en ruud gaan echt erg worden samen.Ze draaien nu al om elkaar heen steeds meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ruud is blind, en chronisch geil. Anders kruip je daar niet opquote:Op zondag 23 februari 2014 17:02 schreef mijntjexx het volgende:
Billy en ruud gaan echt erg worden samen.Ze draaien nu al om elkaar heen steeds meer
Koken heeft te maken, met liefde voor lekker eten!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft er wel een tijdje ingezeten. Verzorging op de onderbouw. Meest suffe lessen ooit.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]He ff normaal gaan doen he tegen mij, ik sla je zo de tent uit, ik steek je loods in de fik, Jonguh
Hou me tege jonguhhhquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]He ff normaal gaan doen he tegen mij, ik sla je zo de tent uit, ik steek je loods in de fik, Jonguh
als ik heel hard gooi red ik het vanaf hierquote:Op zondag 23 februari 2014 17:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat de goede kant op. Wanneer gaan we?
ja ze wilde eerst de super bellen, maar vanes gaf aan dat dat niet kon op zondagquote:Op zondag 23 februari 2014 17:03 schreef schizolientje het volgende:
hebben ze nu echt aan iedereen gevraagd of ze iets willen bestellen? Dit gaat iet eens over snacken maar roken he?
Voor 12 euro hebben ze genoeg tabak voor 150 sigaretten. Maar ach, het moet wel van een bepaald merk.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope de werkzame stof heeft een vrij laag verbrandingspunt, wat wel kan is op het filter een.zegel plakken en dan they be trippin balls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |