SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Heeft er wel een tijdje ingezeten. Verzorging op de onderbouw. Meest suffe lessen ooit.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vroeger, op de huishoudschool, leerden meisjes nog koken. Sinds de huishoudschool, de LTS en de MAVO zijn samengevoegd tot VMBO, leert niemand meer koken op school. Dat is het enige wat ik zei. Dus voel je niet zo aangevallen, ik heb ook nooit leren koken op school, ik zat op het VWO daar zat kookles sowieso al nooit in het lespakket.
of zelf gedraaide en dan een paar haren met de sjag meedraaien!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allemaal lege pakjes peuken over het hek gooien is veel leuker.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef mijntjexx het volgende:
Ruud heeft een stijve door billy zegt ie, ze kijkt onder de tafel en het is nog echt ook. "blijf maar even zitten" zegt ze
Als je wilt leren koken kun je leren koken, want internet.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft er wel een tijdje ingezeten. Verzorging op de onderbouw. Meest suffe lessen ooit.
spiken met pcpquote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende: Allemaal lege pakjes peuken over het hek gooien is veel leuker.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef mijntjexx het volgende:
Ruud heeft een stijve door billy zegt ie, ze kijkt onder de tafel en het is nog echt ook. "blijf maar even zitten" zegt ze
Op de school waar ik werk leren de kinderen van VMBO tm Gym de basis koken.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vroeger, op de huishoudschool, leerden meisjes nog koken. Sinds de huishoudschool, de LTS en de MAVO zijn samengevoegd tot VMBO, leert niemand meer koken op school. Dat is het enige wat ik zei. Dus voel je niet zo aangevallen, ik heb ook nooit leren koken op school, ik zat op het VWO daar zat kookles sowieso al nooit in het lespakket.
kruipt ze er onder?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef mijntjexx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |