SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Ja, akelig hequote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef GekkePoes het volgende:
Deze herrie hoor ik ook altijd op het schoolplein.
ooh zo, ja nee wiet is gemoedelijk ja beetje hangen en lullen, biertje erbij, heerlijke zondag, winnend ajax om t compleet te makenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:10 schreef patat het volgende: [..] Valt wel mee toch?
hoopte meer dat ze dan nog losser gingen lullen, wat met Joey erbij meer effect zou hebben (not?)
![]()
4-0, 4-0, eeeeeuhhh!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo, ja nee wiet is gemoedelijk ja beetje hangen en lullen, biertje erbij, heerlijke zondag, winnend ajax om t compleet te maken
kinder afschaffen dat tuigquote:
Kischna onthiud die naamquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo, ja nee wiet is gemoedelijk ja beetje hangen en lullen, biertje erbij, heerlijke zondag, winnend ajax om t compleet te maken
De laptop moet dus ook kapot.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Als je niet kijkt en alleen maar luistert zou je denken dat hij op een ouderwetse schrijfmachine zit te rammen
haha hij doet zelfs mee, zo nepquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef mijntjexx het volgende:
HAHA Nu Hakim op de schopstoel zit komt ie kijken bij het slagbal, anders had ie dat nooooooit gedaan en was ie bij paul blijven zuipen
familie doorzonquote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Parlay het volgende:
Pa op de pc, Ma in de keuken, kindertjes buiten.
[ afbeelding ]
Keep on dreaming, febo beslist anders!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef missyB het volgende:
wel caps dan he vd uitgestoken vlaggen als hakim morgen utopia verlaat
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik taai ook af.Zal nog lang in herhalingsmodus gaan, heb ik niet zo een zin an.
Of van bilquote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ruud en Bil willen gemixed ballen.
Ze had beter thuis kunnen blijven, daar had ze ook kunnen koken en poetsen... voor haar 15 jarige die werkelijk om haar zorg zit te springen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef doodmoe het volgende:
Toch mag ik die Vanessa wel. Ze is veel te serieus maar is maar goed dat er iemand zo is... Ze houdt het zo wel in evenwicht :-)
ik word alleenal doodmoe van dat achterlijke dialect van derquote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef doodmoe het volgende:
Toch mag ik die Vanessa wel. Ze is veel te serieus maar is maar goed dat er iemand zo is... Ze houdt het zo wel in evenwicht :-)
Als Vanas effe niet oplet,jat hij een doos bio wijnquote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Goffer. Wat zou het mooi zijn als alcopaul nu volledig over de zeik gaat.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze had beter thuis kunnen blijven, daar had ze ook kunnen koken en poetsen... voor haar 15 jarige die werkelijk om haar zorg zit te springen.
Stuur hem een mailtjequote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Goffer. Wat zou het mooi zijn als alcopaul nu volledig over de zeik gaat.
Ik zeg: DOEN!!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef zwellever het volgende:
[..]
Als Vanas effe niet oplet,jat hij een doos bio wijn
Ja klopt, erg dom accent ook. Ze kent geen normaal nederlands (samen met Hakim)quote:Op zondag 23 februari 2014 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik word alleenal doodmoe van dat achterlijke dialect van der
En morgen gaat die gekke oom naar huisquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Parlay het volgende:
Pa op de pc, Ma in de keuken, kindertjes buiten.
[ afbeelding ]
The adams family... dan is hij die kale oom. Die is ook zo eng :-(quote:Op zondag 23 februari 2014 16:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
En morgen gaat die gekke oom naar huis![]()
NotHeel herkenbaar
Festerquote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
The adams family... dan is hij die kale oom. Die is ook zo eng :-(
haha goeiequote:Op zondag 23 februari 2014 16:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja klopt, erg dom accent ook. Ze kent geen normaal nederlands (samen met Hakim)
Ah je bedoelt uncle Fester.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
The adams family... dan is hij die kale oom. Die is ook zo eng :-(
Dat is een mooie bar gewordenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:21 schreef chufi het volgende:
Die afwerking van de achterkant van de keuken vind ik wel top
Top combinatie. Kom op Paul je kan de zooi "verbouwen"quote:
Dan zou het juist Nico zijn die moet blijven, want als er iemand biologisch recyclebaar is.......quote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ja natuurlijk, beslissing febo! helaas!
Die vrouw kan dus niet koken. En het ergste is dat ze niet eens open staat voor nieuwe inzichten. Alles moet op haar manier, want dat is lekker vertrouwd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Tayu het volgende:
Ik zie nu pas hoe Vanassa de prei snijdt, gewoon in hele ringenIeder normaal mens snijdt de prei is door het midden en gaat dan pas reepjes snijden, dat is waarschijnlijk teveel moeite voor Vanassa. Net als het wassen van de prei, ook die stap slaat ze consequent over (en iedereen weet hoeveel zand en aarde er in een prei zit).
ach, toen de inkoop, en koken, simpel was, heeft ze haar diensten bewezen, nu het "restaurant" gaat lopen, ziet het er wel erg triest uit, dat eten! Maar ja ze is wel sociaal!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Precies, Vanass heeft niets te zoeken in een RLS, laat staan in Utopia.
ligt er aan waarvoor je prei gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Tayu het volgende:
Ik zie nu pas hoe Vanassa de prei snijdt, gewoon in hele ringenIeder normaal mens snijdt de prei eerst door het midden en gaat dan pas reepjes snijden, dat is waarschijnlijk teveel moeite voor Vanassa. Net als het wassen van de prei, ook die stap slaat ze consequent over (en iedereen weet hoeveel zand en aarde er in een prei zit).
Ik snij de prei doormidden, en was hem dan alquote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Tayu het volgende:
Ik zie nu pas hoe Vanassa de prei snijdt, gewoon in hele ringenIeder normaal mens snijdt de prei eerst door het midden en gaat dan pas reepjes snijden, dat is waarschijnlijk teveel moeite voor Vanassa. Net als het wassen van de prei, ook die stap slaat ze consequent over (en iedereen weet hoeveel zand en aarde er in een prei zit).
Iets wat je niet geleerd hebt kun je ook niet doen..,quote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Tayu het volgende:
Ik zie nu pas hoe Vanassa de prei snijdt, gewoon in hele ringenIeder normaal mens snijdt de prei is door het midden en gaat dan pas reepjes snijden, dat is waarschijnlijk teveel moeite voor Vanassa. Net als het wassen van de prei, ook die stap slaat ze consequent over (en iedereen weet hoeveel zand en aarde er in een prei zit).
die heeft teveel goede ideeen dat kunnen ze niet gebruiken daar johquote:Op zondag 23 februari 2014 16:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan zou het juist Nico zijn die moet blijven, want als er iemand biologisch recyclebaar is.......
Ik weet niet of je die maaltijden van onder 'bewezen diensten' weg kunt zetten, het is niet alsof zij de enige is die weet hoe je boter in de pan gooit. Laat iemand anders eens koken, maar dat is voor haar geen optie.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:24 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ach, toen de inkoop, en koken, simpel was, heeft ze haar diensten bewezen, nu het "restaurant" gaat lopen, ziet het er wel erg triest uit, dat eten! Maar ja ze is wel sociaal!
In dit geval gaat het in de soep. Gelukkig zakt al dat zand en aarde dan naar de bodemquote:Op zondag 23 februari 2014 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt er aan waarvoor je prei gebruikt.
Ja bah, prei moet je zeker heel goed wassenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Tayu het volgende:
Ik dacht een soepje makenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bah, prei moet je zeker heel goed wassen
Maar ik dacht dat ze net al gegeten hadden, gaat ze nu weer koken dan?
dan ben ik ook niet normaal, bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Tayu het volgende:
dan snij ik gewoon rondjes af en was diequote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
In dit geval gaat het in de soep. Gelukkig zakt al dat zand en aarde dan naar de bodem
We zullen het zien, sowieso is het de schuld van de Febo, daar zijn we het over eens toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heeft teveel goede ideeen dat kunnen ze niet gebruiken daar joh
Sterker nog, je moet ook de buitenste bladen verwijderen (daar zit het meeste gif op). Dan doornidden, dan reepjes snijden en pas dan wassen in een vergiet. Anders kun je de zand en aarde er niet uitspoelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik snij de prei doormidden, en was hem dan al.
Maar ze kookt dan wel weer ff voor 16 man
Er komen vanavond weer eters in het huiskamerrestaurantquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Sterker nog, je moet ook de buitenste bladen verwijderen (daar zit het meeste gif op). Dan doornidden, dan reepjes snijden en pas dan wassen in een vergiet. Anders kun je de zand en aarde er niet uitspoelen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
In dit geval gaat het in de soep. Gelukkig zakt al dat zand en aarde dan naar de bodem
Voor de eters vanavond! Vanas heeft een restaurantquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig leert niemand meer koken op school, dat zijn dingen die je jezelf leert, uit kookboeken en door ervaring.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets wat je niet geleerd hebt kun je ook niet doen..,
En vanes heeft niet meer bijgeleerd sinds haar tiende
een dunschiller was te duurquote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef Baconbus het volgende:
Vanass schilt een aardappel en er blijft een krieltje over.
Dat je het zo durft te noemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef patat het volgende:
[..]
Voor de eters vanavond! Vanas heeft een restaurant
Weer eens wat anders dan de schuld van de Rabobankquote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
We zullen het zien, sowieso is het de schuld van de Febo, daar zijn we het over eens toch?
Hé.. én ze snijdt zelluf de prei.. het komt niet eens kant en klaar uit een zakje.. goesso Vanas!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik snij de prei doormidden, en was hem dan al.
Maar ze kookt dan wel weer ff voor 16 man
Vieze voeten. Heujjquote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef schizolientje het volgende:
arme vanessa, komt iedereen weer binnen
Dit wordt de maaltijd voor de gasten van vanavond. Hetzelfde menu als gisteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ooh ik dacht bandschuur machinequote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heeft ze een decoupeerzaag voor.
Sorry! Maar misschien kun je wat met deze "tip"quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan ben ik ook niet normaal, bedankt
Mag het leren ook thuis plaatsvinden, en een beetje eigen interesse? Mijn zoon kookt super, niet geleerd van mij, maar vindt het zalig om lekker te eten!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tegenwoordig leert niemand meer koken op school, dat zijn dingen die je jezelf leert, uit kookboeken en door ervaring.
Alles stelen, niemand zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Speelkwartier is voorbij.
Morgen mag andrea wat verzinnen.
Denk dat ze gaat kiezen voor verstoppertje.
ik heb wel gezien dat ze de prei wast, eerst in in de vergiet, die ging in de wasbak.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze peuken willen laten bezorgenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Wat fluistert Andrea nu over een sigaret tegen Lot?
Hebben de klanten van gisteren het daar nog over gehad.. want dat is volgens mij niet te vretenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef notturna het volgende:
Vanass gaat straks weer sinaasappels schaven met de kaasschaaf.
Jij wast ze dan iig nogquote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan snij ik gewoon rondjes af en was die
Ze willen sigaretten bestellen en door een koerier laten regelen, of zoiets.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Wat fluistert Andrea nu over een sigaret tegen Lot?
Dat kan makkelijk samenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de schuld van de Rabobank
Eens.. maar vanes al eens goed bekeken?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tegenwoordig leert niemand meer koken op school, dat zijn dingen die je jezelf leert, uit kookboeken en door ervaring.
Ik kom vaak nog wat restzand tegen. Dan word ik kortstondig helemaal leip en schreeuw ik 'hou me tegen jonguh!'.quote:
Vanas haar regeltjes zijn hééél vreemdquote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef schizolientje het volgende:
maar dan moet ruud wel weer weer eerst zijn handen afdrogen omdat hij anders spettert, voordat hij gaat drinken dan, echt ik zou die hele keuken onderspuiten met water als ik daar nu stond
ja, en wassen doe ik het wel hoor maar ik vind die ringetjes weer leukquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Sorry! Maar misschien kun je wat met deze "tip"
Nog meer zotten die daar voor 25 euro gaan eten ppfff ik snap er geen drol vanquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dit wordt de maaltijd voor de gasten van vanavond. Hetzelfde menu als gisteren.
Sloop je daarna ook een bankje en ga je dan aan de halve liters?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kom vaak nog wat restzand tegen. Dan word ik kortstondig helemaal leip en schreeuw ik 'hou me tegen jonguh!'.
Krijg je 6 kilo aardappelen voor en sla! Drank niet inbegrepenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer zotten die daar voor 25 euro gaan eten ppfff ik snap er geen drol van
Soms dan drink ik ook teveel van die halve liters, als vrouwen dan willen knuffelen ga ik helemaal uit me plaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sloop je daarna ook een bankje en ga je dan aan de halve liters?
Je krijgt er een glasje biologische wijn bij, en Vanas komt bij je aan tafel zitten.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer zotten die daar voor 25 euro gaan eten ppfff ik snap er geen drol van
hoe breng je anders je dagen doorquote:Op zondag 23 februari 2014 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sloop je daarna ook een bankje en ga je dan aan de halve liters?
Geen idee, werden weggedraaid, kan over rookwaar gaan maar ook over stemmen, wie zal het zeggen.quote:
Je doet me aan iemand denken, kan er alleen ff niet opkomen..quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms dan drink ik ook teveel van die halve liters, als vrouwen dan willen knuffelen ga ik helemaal uit me plaat.
Daarom heet jij ook Schizolientjequote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef schizolientje het volgende:
maar dan moet ruud wel weer weer eerst zijn handen afdrogen omdat hij anders spettert, voordat hij gaat drinken dan, echt ik zou die hele keuken onderspuiten met water als ik daar nu stond
je vergeet de eiquote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef patat het volgende:
[..]
Krijg je 6 kilo aardappelen voor en sla! Drank niet inbegrepen
van die nwe deal met leger des heilsquote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Punkman het volgende:
Hé, waar heeft Andrea dat tafelkleed vandaan gejat ?
Die hadden ze gisteren nog niet.
Komt van de groenteboer die echt verse groenten komt leveren nu en dan. Als ze het zelf had besteld, was het kant en klaar gesneden geweestquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hé.. én ze snijdt zelluf de prei.. het komt niet eens kant en klaar uit een zakje.. goesso Vanas!
Ik heb ze er niet over gehoord. Het kan idd nooit lekker zijn met dat bittere wit van de schil.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Hebben de klanten van gisteren het daar nog over gehad.. want dat is volgens mij niet te vreten
Ha ha maf wijf hoop dat ze haar der uit zetten echt waar, dat meen ik echtquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze peuken willen laten bezorgen
Paul kom terug van achter en is duidelijk zichtbaar opgelucht.quote:
Wat ik ervan begreep is dat Paul zei "Ik ben hier de baas" en knikte naar het vernielde bankje met een grijns op zijn gezicht. Zou hij dat hebben gebruikt om Hakim erin te houden? Dat wanneer dat niet het geval is, hij meer gaat slopen. Ofzo.quote:
Die vrouw komt met zoveel nieuwe shit dat ik vermoed dat ze een 3d printer heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Punkman het volgende:
Hé, waar heeft Andrea dat tafelkleed vandaan gejat ?
Die hadden ze gisteren nog niet.
Net als de geschilde piepers die ze thuis koopt, als bijstands moeder. Kost geen drol.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Komt van de groenteboer die echt verse groenten komt leveren nu en dan. Als ze het zelf had besteld, was het kant en klaar gesneden geweest
"Is ze nog hier" ... bedoelen ze daar iemand mee bij de Febo?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef danilel het volgende:
[..]
soundlock maar aan het gezicht van paul te zien zijn ze iets van plan
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze willen sigaretten bestellen en door een koerier laten regelen, of zoiets.
heerlijk, alle remmen lossssssssssssquote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daarom heet jij ook Schizolientje(ik zou het ook doen hoor!)
Dat is toch de normale gang van zaken?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Mag het leren ook thuis plaatsvinden, en een beetje eigen interesse? Mijn zoon kookt super, niet geleerd van mij, maar vindt het zalig om lekker te eten!
Als je het daarvan moet hebben kun je beter de toko sluiten en de eer aan jezelf houden.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef patat het volgende:
[..]Dat was de klapper van de avond ja!
Of Amandaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
"Is ze nog hier" ... bedoelen ze daar iemand mee bij de Febo?
Geschrapte krieltjes is dan weer een ander verhaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Net als de geschilde piepers die ze thuis koopt, als bijstands moeder. Kost geen drol.
genaamd feboquote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vrouw komt met zoveel nieuwe shit dat ik vermoed dat ze een 3d printer heeft.
Gadverdamme!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Paul kom terug van achter en is duidelijk zichtbaar opgelucht.
Hakim vat hem en flop weg beeld.
Vermoedelijk is Paul gerustgesteld
Nope, geen woord.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er weer is lot nog over die sms begonnen.
Maar daar ging geen water overheen, dat werd daar alleen in weggezet.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat ze de prei wast, eerst in in de vergiet, die ging in de wasbak.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef Clank het volgende:
[..]
"Is ze nog hier" ... bedoelen ze daar iemand mee bij de Febo?
Idd, maar Vanass schilt normaal nooit aardappelen, die koopt ze geschilt. Dat zei ze gisteravond.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Geschrapte krieltjes is dan weer een ander verhaal.
Hakim riep hem en in eerste instantie zei Paul "Ik kan effe niet" Maar Hakim hield vol toen gingen ze idd naar achter, wat gesmoes en toen soundlock. Geen sturing he?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Paul kom terug van achter en is duidelijk zichtbaar opgelucht.
Hakim vat hem en flop weg beeld.
Vermoedelijk is Paul gerustgesteld
Never change a winning team.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:36 schreef STAP01 het volgende:
Zo, dit zou ik toch ff echt niet accepteren! Van het geld peuken kopen. No fucking way!
Hij zei toch dat hij nog een list hadquote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef bull1966 het volgende:
paul knikte wel zo met z'n hoofd naar dat bankje voordat de stream eraf ging
Dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat Paul zei "Ik ben hier de baas" en knikte naar het vernielde bankje met een grijns op zijn gezicht. Zou hij dat hebben gebruikt om Hakim erin te houden? Dat wanneer dat niet het geval is, hij meer gaat slopen. Ofzo.
En dik schillenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd, maar Vanass schilt normaal nooit aardappelen, die koopt ze geschilt. Dat zei ze gisteravond.
Geef wat ze weggooit aan aardappel dan maar aan mij. Kan ik chips maken in de oven.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd, maar Vanass schilt normaal nooit aardappelen, die koopt ze geschilt. Dat zei ze gisteravond.
Ah, het is al lang duidelijk dat die vieze vette oliebol erin blijft. Nicolien moet eruit ben ik bang.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim riep hem en in eerste instantie zei Paul "Ik kan effe niet" Maar Hakim hield vol toen gingen ze idd naar achter, wat gesmoes en toen soundlock. Geen sturing he?
wat? Nu toch niet? En.welk geld?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:36 schreef STAP01 het volgende:
Zo, dit zou ik toch ff echt niet accepteren! Van het geld peuken kopen. No fucking way!
Gisteren lagen er absurde bergen aardappelen op de borden, dus dat is alleen maar goed als ze die hoeveelheid bijstelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef schizolientje het volgende:
ze zou minder aardappels maken omdat het zonde is om weg te gooien, maar bakken of puree maken dan? Duurzaam?
Zo van.. ik heb een bankje in elkaar geslagen en nu heb ik mijn zin gekregen?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef bull1966 het volgende:
paul knikte wel zo met z'n hoofd naar dat bankje voordat de stream eraf ging
En een verrotte pannenkoek met appelen ha ha haquote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef patat het volgende:
[..]
Krijg je 6 kilo aardappelen voor en sla! Drank niet inbegrepen
Paul wilde iets duidelijk maken, maar zoals te verwachten werden ze weggedraaidquote:
Nou toen ik dat zag snapte ik waarom ze zoveel piepers per dag nodig hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En dik schillenwel 15 kilo aardappels nodig per dag zo.
beetje olie, peper, zout en verse knoflook ervoer dipje erbijquote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef wat ze weggooit aan aardappel dan maar aan mij. Kan ik chips maken in de oven.
Was het dat dan nog?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat hakim toch blijven is het echt niet geloofwaardig meer
Dat zijn RLS in de regel niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef renevanlaaren het volgende:
Dat was het met Laura vs Billy/Peter al niet meer.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef renevanlaaren het volgende:
Beetje bacon erbij.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje olie, peper, zout en verse knoflook ervoer dipje erbij
Dat dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef schizolientje het volgende:
en nu de boel slopen en verbranden zie ik, 25 euro was het waard. En was is nu het verschil met het verbranden wat Rienk wilde???
paul gaat alles slopen wat hij gemaakt heeft als het hem tegen zit of als hij weg moetquote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er hangt een vervelend, opgefokt sfeertje, zou me niet verbazen als Paul iemand door het lint wil laten gaan .....
rene dat gaat echt niet gebeuren, zo waar als dreetje klauwtquote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef renevanlaaren het volgende:
gvd weer honger door jou nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIER, heb je EI!![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Klopt, en leren op school? Je bent wat je in je mond stopt!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is toch de normale gang van zaken?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef martend het volgende:
[..]
rene dat gaat echt niet gebeuren, zo waar als dreetje klauwt
gelukkigquote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef martend het volgende:
[..]
rene dat gaat echt niet gebeuren, zo waar als dreetje klauwt
ik ben een ijsblokje?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Klopt, en leren op school? Je bent wat je in je mond stopt!
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef houdjemond het volgende:
OMG, had het gemist, maar dat is echt goud waard. Ik zou van m'n stoel gevallen zijn als gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIER, heb je EI!![]()
![]()
![]()
wooblabalurg
yep, staat ook een filmpje van op de saitquote:
Ik had die gif gemaakt, maar ik heb een gratis gyazo account, dan kun je alleen de laatste 5 gifjes weer naar boven halen. Hij staat iig in de cos van gisteravond.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier, heb je een EI! ( heeft iemand die gif toevallig nog, anders duik ik de COS-sen even in)
Ik zit hier weer te schateren van het lachen, ze lustte geen sla, dus komt Vanas met die eierenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OMG, had het gemist, maar dat is echt goud waard. Ik zou van m'n stoel gevallen zijn als gast.![]()
nee die staat op terschelling bij de vuurtorenvoor het gemakquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die staat op terschelling bij de vuurtorenvoor het gemak
Las in ieder geval ergens hier op DOK dat er dus wel een douche zit in die zenderkamerquote:
Die gasten lustte geen sla? Dat vind ik ook best om te lachen. Zelfde als mensen die geen paprika lusten, alsof het ergens naar smaakt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit hier weer te schateren van het lachen, ze lustte geen sla, dus komt Vanas met die eieren
Gevonden, ik ben je eeuwig dankbaar voor die Gif, onbetaalbaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik had die gif gemaakt, maar ik heb een gratis gyazo account, dan kun je alleen de laatste 5 gifjes weer naar boven halen. Hij staat iig in de cos van gisteravond.
Ik lust geen water..quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die gasten lustte geen sla? Dat vind ik ook best om te lachen. Zelfs als mensen die geen paprika lusten, alsof het ergens naar smaakt.
En halve liters dan héquote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik drie borrels cola zou drinken, zoals hun het hebben over nog drie biertjes![]()
dan lig ik onder de tafel. Ik zie nu blikje 7 of 8 voorbij komen of zoiets
Nee bij de regie hebben ze slaapkamers en een eigen chefkok. Maar dat is niet op het terrein,quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in ieder geval ergens hier op DOK dat er dus wel een douche zit in die zenderkamerha
tssss lichtgewichtquote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik drie borrels cola zou drinken, zoals hun het hebben over nog drie biertjes![]()
dan lig ik onder de tafel. Ik zie nu blikje 7 of 8 voorbij komen of zoiets
Nope, dus kreeg ze een ei. Een heerlijk kaal gekookt ei.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die gasten lustte geen sla? Dat vind ik ook best om te lachen. Zelfde als mensen die geen paprika lusten, alsof het ergens naar smaakt.
Word to the mother.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef renevanlaaren het volgende:
hakim is mij te vrolijk die weet meer
die denkt aan thuis, biertje, shoarmaatje, nakkie, wietje zijn utopiaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef renevanlaaren het volgende:
egoistisch wijfquote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef STAP01 het volgende:
Hij wil dat ik eruit kom, maar ik .... Dre dus, NIET.
120 kilo, niet echt. Ik bedoel qua tellen, hun hadden het erover dat er maar 3 biertjes warenquote:
Over wie heeft ze het? Anton?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Flow3r het volgende:
Dre : hij moet het accepteren, ik blijf hier, im here to stay
such love, much empathy wowquote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Flow3r het volgende:
Dre : hij moet het accepteren, ik blijf hier, im here to stay
Ja maar iets zegt me dat er met Anton helemaal niets aan de hand was.quote:
Zeg ik ook al , hij reageerde ook heel lauw toen Joey hem zei hem er uit te stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef renevanlaaren het volgende:
Vroeger, op de huishoudschool, leerden meisjes nog koken. Sinds de huishoudschool, de LTS en de MAVO zijn samengevoegd tot VMBO, leert niemand meer koken op school. Dat is het enige wat ik zei. Dus voel je niet zo aangevallen, ik heb ook nooit leren koken op school, ik zat op het VWO daar zat kookles sowieso al nooit in het lespakket.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Klopt, en leren op school? Je bent wat je in je mond stopt!
vuurquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef renevanlaaren het volgende:
wat is het nut van bankie in de fik steken ,ik was even weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
dat ding slopen was een reactie van paul .... zegt genoegquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef renevanlaaren het volgende:
wat is het nut van bankie in de fik steken ,ik was even weg
Hij zou haar er uit halen als hij niet goed was of als er slecht over haar gepraat werd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja maar iets zegt me dat er met Anton helemaal niets aan de hand was.
Koken is een keuzevak bij het examen VMBO. Heet VAP Verwerking Agrarische Produktenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vroeger, op de huishoudschool, leerden meisjes nog koken. Sinds de huishoudschool, de LTS en de MAVO zijn samengevoegd tot VMBO, leert niemand meer koken op school. Dat is het enige wat ik zei. Dus voel je niet zo aangevallen, ik heb ook nooit leren koken op school, ik zat op het VWO daar zat kookles sowieso al nooit in het lespakket.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]dogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Leuk toch, van die gekke vrouwtjes die zichzelf willen vernietigen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou haar er uit halen als hij niet goed was of als er slecht over haar gepraat werd.
Ze verrekt het gewoon
Denk eerder dat ze die peuken mogen houden en dat wij dat niet mogen zien.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef asini het volgende:
Hakim wordt zeker weer op het matje geroepen voor het praten tegen fans en dat mogen wij natuurlijk niet zien.
mijn zoon van 11 krijgt kookles op schoolquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vroeger, op de huishoudschool, leerden meisjes nog koken. Sinds de huishoudschool, de LTS en de MAVO zijn samengevoegd tot VMBO, leert niemand meer koken op school. Dat is het enige wat ik zei. Dus voel je niet zo aangevallen, ik heb ook nooit leren koken op school, ik zat op het VWO daar zat kookles sowieso al nooit in het lespakket.
Daar moet toch een flinke afstraffing op komen te staan. Kut utopianen die komen overal mee weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef Urb het volgende:
Mensen buiten het hek met peuken, werd erover gegooid en SL
vercrackte tyfus junkies laat die lieve ies ff, foking egoisten daar neem een od heroquote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef Clank het volgende:
Ze willen sigaretten bestellen maar ze weten niet waar. Lot en Andrea hebben het er over om maar eten te bestellen en dan ook sigaretten.. en vragen aan Isa of ze ook zin in patat heeft. Als Isa daar nee op antwoordt heeft ze het alweer gedaan bij Lot, Andrea en Billy.
Spoilers alsjeblieft zeg, ik moet nog eten.quote:
Duidelijk verhaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef schizolientje het volgende:
als je ze straks ziet roken weet je toch genoeg?
ze heeft 2 rode setjes en 1 rozequote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Die onderbroek heeft Billy al een paar dagen aan of niet?
Zou Hakim net zulke fijne vriendjes hebben als Natasia destijds in DGK?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Itisbangin het volgende:
Als Hakim er niet uitgaat. Dan gaat hij pas op het moment dat hij de hele tijd aan heeft gegeven. Dan fuckt hij de redactie zo de hele tijd.
Maar dat hadden we in het begin eigenlijk al gezien. Hoe die wurggreep werkt.
waarom.daar op lettenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Die onderbroek heeft Billy al een paar dagen aan of niet?
heb de rat buiten op de 360 dankjewel horen zeggen, en wij houden van jullie, die hebben dus echt iets gekregen...........ik zeg inleveren die hapquote:Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef schizolientje het volgende:
als je ze straks ziet roken weet je toch genoeg?
Een uitstekend moment om de flexibiliteit van de couriers te testen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef Clank het volgende:
Ze willen sigaretten bestellen maar ze weten niet waar. Lot en Andrea hebben het er over om maar eten te bestellen en dan ook sigaretten.. en vragen aan Isa of ze ook zin in patat heeft. Als Isa daar nee op antwoordt heeft ze het alweer gedaan bij Lot, Andrea en Billy.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou Hakim net zulke fijne vriendjes hebben als Natasia destijds in DGK?
Goed voor je weerstandquote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee. Doet ze thuis zeker ook. Lekker vers.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |