SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Neeheee, ik wist het, echt ik wist het....quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef STAP01 het volgende:
Nou mensen, hij blijft gewoon hoor. Dit is wel erg doorzichtig allemaal. En morgen met een gigaverbaasd gezicht, "Oooooooooooooooh ik dacht dat ik weg moest"
lees ff de SVquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Razor21 het volgende:
Ben even weg geweest. Is het al bekend dat Hakim nu definitief gaat? Of moet Joey dat nog melden aan hem?
Zijn broer heeft de borg betaaldquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef STAP01 het volgende:
Denk dat Joey Nicoline eruit stemt. Dat zal Rienk heel erg vinden. Zo erg misschien wel dat hij weg loopt. Hij heeft toch geen borg betaald.
ik denk een soort honkbalspel jongens tegen meisjesquote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat gaat er over een kwartier gebeuren? Ik moet ff weg namelijk.
*Glazen bol pakt* Dunno, batterijen leeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat gaat er over een kwartier gebeuren? Ik moet ff weg namelijk.
Ah okquote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk een soort honkbalspel jongens tegen meisjes
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het is echt een vieze kerel. Boeren, bier, joggingpak is aan zn lijf genaaid. Vieze afgeleefde rokersrotkop. Meisjes verrot schelden als hij dronken is, roggelen, hoesten, in de middag beginnen met bier (als het er is, in de buitenwereld is het voor hem de normaalste zaak van de wereld dnek ik) Vieze kutvent!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef zwellever het volgende:
Paul is gewoon een gore vent,in alle denkbare opzichten.benieuwd wat voor vrouw daar mee op de bank soessie wil zitten te vreten.
Nog een halve en dan is het grote janken.quote:
Hij heeft pas een probleem als de alcohol op is.quote:
staat je telraam klaar want die gaat los hoor, nu al 4 bier, wowquote:
Anton anton, je wijf is een kut. Pillen pakkuhhhquote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef Parlay het volgende:
Paul: Komt die kut dadelijk naast mij liggen als jij weg bent.
Zo smerig. Ook dat gerochel , bleghquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat ranzige geboer mag van mij achterwege blijven.
Ik zeg..Ik hâw derfan..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Verzoeknummertje voor hakim
Haha... Leuk, maar ze moeten dus naar de kas om 4 uur.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
*Glazen bol pakt* Dunno, batterijen leeg.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo smerig. Ook dat gerochel , blegh
Maar Rienk heeft/had toch geen financiële draagkracht?quote:
Hij begint al te knuffelen, da's fase 1quote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een halve en dan is het grote janken.
Er is nog 1 peukquote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij heeft pas een probleem als de alcohol op is.
Had ik dus ff gemist.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haha... Leuk, maar ze moeten dus naar de kas om 4 uur.
Excelletjequote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat je telraam klaar want die gaat los hoor, nu al 4 bier, wow
zijn bankje zegt iequote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Persefoneia het volgende:
PaulSlaat zo met de hamer het bankje kapot.....
Maak je geen zorgen er wordt gewoon een script gevolgd. Maar Hakim is niet een heel best acteur. Als hij écht zou denken dat hij er morgen uit zou gaan, zou hij al uren pislink zijn en aan iedereen vertellen hoe hij is genaaid daar in die graftakkenloods. In plaats daarvan, loopt hij de hele tijd te lachen en grapjes te maken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Nee, maar de mensen waarvan hij leeft wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar Rienk heeft/had toch geen financiële draagkracht?
Is de bank ook een grote kut?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Chanel5 het volgende:
Paul sloopt de bank, stomme klootzak!!!
[ link | afbeelding ]
Wat een malloot joh!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dat nou? Twee handen gejat door Andreaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Hakim: Wij zijn gewoon 2 handen op 1 buik
Bam, jonguhquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Persefoneia het volgende:
PaulSlaat zo met de hamer het bankje kapot.....
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Twee handen gejat door Andrea
Mooie cap!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat mag Paul. Hij mag ook vrouwen uitschelden, en snode plannen smeden.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, meer voor de tv uitzending.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Chanel5 het volgende:
Paul zit al bijna te janken. Mooi toneelstukje opvoeren voor Joe.
welnee 6 uur zijn nest inquote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef STAP01 het volgende:
Dus dit is zn vierde?! Wordt een leuk streamavondje als het zo doorgaat.
Labiel eerste klas.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef notturna het volgende:
Ik vraag me af wat voor muts op zo'n jankerd als Paul valt. Wat een truttige vent is het. Nou ja vent.
quote:
Zonnetje? Woon je in Spanje ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, meer voor de tv uitzending.
Tijd voor het zonnetje, laterzzz.![]()
Nou behoorlijk die hoort in een gesloten kliniek.quote:
Loop maar weer wegquote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En vergis je niet, Nederland zit vol met zulke mannen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef missyB het volgende:
Echt he, zijn dat nu mannen???? je zou er dood nog niet naast willen liggen, dat rat en alcopaul nog vrouwen hebben zeg, of zitten die zo vast dat ze niet weg mogen ofzo? Gevalletje 1 meter ketting vanuit de keuken?
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nuhhh was een grapje omdat hij de bank heeft gesloopt, kan niemand naast zittenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Paultje Gio al aan het "bedreigen".
Met je gaat niet naast me zitten, nu even niet ?
Hij is een nine to five zwerver.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar de mensen waarvan hij leeft wel.
als het isa niet is wordt het wel een ander, nu was het bankje aan de beurt en nu hetvolgendequote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef Persefoneia het volgende:
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Isa niet te lijden krijgt onder de woede van Paul.
Want hij kookt volgens mij.
Als Hakim eruit gaat, gaat Paul er vlak achteraan. En dat kan weleens de reden zijn dat Joe Hakim erin houdt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik krijg nu toch het gevoel, dat Paul het dus toch niet gaat trekken
Lees je mee Anton..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef Urb het volgende:
Andrea tegen Aike "Het is lekker als het je nietmeer raakt he!"
Oha. Tx!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef patat het volgende:
[..]
Nuhhh was een grapje omdat hij de bank heeft gesloopt, kan niemand naast zitten
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef Flow3r het volgende:
Jimmy mag van mij ook wel naar huis, saaie betweterige zeverzak
Wat een liefde hier in de COS. Vraag je je toch af waarom we in godesnaam kijken!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef Flow3r het volgende:
maar hij is geen campagne aan het voeren hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef patat het volgende:
Ah daar is Jimmy, Hakim zijn verhaal weer van voor af aan
Poeh dan heb ik geluk mijn kerel is niet zo'n raar persoon.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef asco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En vergis je niet, Nederland zit vol met zulke mannen.
Welke leugen ... Zijn er zoveelquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Urb het volgende:
Hakim blijft zn leugen volhouden, Alleen Joey en Emil weten dat dit niet waar is.
Ik geloof niet dat Paul er echt mee zit als Hakim weggaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Als Hakim eruit gaat, gaat Paul er vlak achteraan. En dat kan weleens de reden zijn dat Joe Hakim erin houdt.
Er zijn momenten waarop ik me dat ook werkelijk afvraagquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat een liefde hier in de COS. Vraag je je toch af waarom we in godesnaam kijken!
Dat zegt die rat, maar de stemmen waren al uitgebracht achter, dus hij kon niet meer terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Hakim heeft dus alleen uit slijmoverweging voor Joy gekozen in de hoop dat Joy hem niet wegstemt
Good for you!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Poeh dan heb ik geluk mijn kerel is niet zo'n raar persoon.![]()
![]()
Dat hij op Joey zou blijven stemmen ookal zei Joey hem weg te doen. Hij had toen al achter gestemd dus stond allang vast.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er zijn momenten waarop ik me dat ook werkelijk afvraag
Ff tot 10 tellen okeeeeeeeeeeeeeeeeee tot 100 danquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Zelden twee grotere randdebielen bij elkaar gezien dan die twee bosmongolen![]()
Krijg moordneigingen
Voor de COSSERSquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat een liefde hier in de COS. Vraag je je toch af waarom we in godesnaam kijken!
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Zelden twee grotere randdebielen bij elkaar gezien dan die twee bosmongolen![]()
Krijg moordneigingen
quote:
Vanmorgen vertelde hij toch heel stellig dat hij dat geen probleem zou vinden, omdat Hakim hem meetrekt in negatieve energie.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Paul er echt mee zit als Hakim weggaat.
dan kijk ik gewoon niet maar van sommige hier snap ik het echt nietquote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er zijn momenten waarop ik me dat ook werkelijk afvraag
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me erg sterk dat Hakim eruit gaat. Als hij er uit gaat trek ik met onmiddelijke ingang mijn paspoort in!
Het is weekend hé.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik krijg nu toch het gevoel, dat Paul het dus toch niet gaat trekken
Knap hoe ze die A-stereo type Oom Tom hebben weten te vinden,zo over geacteerd dat niemand er nog in trapt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Hakim gaat hier nog úrenlang mee door tot morgen minstens.. dat Ik ga morgen naar huis, maar ik wilnie in de hoop medestanders te vinden om Joy's mening om te bouwen
En dat gaat lukken..wedden?
Hij siste met stemverheffing : WEET IK OOK.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef Urb het volgende:
Hakim "Je hebt je werk niet goed gedaan Gio!"
Paul weer los op die bank, en hard boeren. Eng.
"Kom dan, kom dan, kom dan!"quote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud is billy aan het fisten
Jaloezie misschien, want Paul wil heel graag naar zijn meissie en Hakim gaat dan bij haar langs. Weet niet of Paul dat gaat trekken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Paul er echt mee zit als Hakim weggaat.
Ik tel al vanaf 31 decemberquote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff tot 10 tellen okeeeeeeeeeeeeeeeeee tot 100 dan
gio ook die stond er ook bij toen ie dat zeiquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Urb het volgende:
Hakim blijft zn leugen volhouden, Alleen Joey en Emil weten dat dit niet waar is.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me erg sterk dat Hakim eruit gaat. Als hij er uit gaat trek ik met onmiddelijke ingang mijn paspoort in! En ben ik er helemaal klaar mee.
Ja, gaat nergens meer over, laat hem maar doordraaien kunnen ze hem ook afvoeren ha ha haquote:
Als m'n billemaat weg zou gaan zou ik ook kneitertje lusu worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Die is bezopen. Wat een triest figuur.
Daar komt zijn troef. Hij slaat door, wordt verwijderd van het terrein, naar zijn wijf en soessie en Hakim blijftquote:
zeker bier met 4x zo hoog percentagequote:Op zondag 23 februari 2014 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Die is bezopen. Wat een triest figuur.
quote:
Hij heeft nog niks gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Wat is dat voor mietje die Joey. Eerst het een roepen en toch het andere doen. Wat een lamzak.
Nee hoor goejekopuh blikken export geloof ik. Is standaard bier, geen Kanon ofzo.quote:
En nog "vrouw" ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Olga het volgende:
Laura
Ik schaam me dat ze in dezelfde plaats als ik woon
Neem nog een biertjequote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens krijg ook trek door dit topic
Tricky.. Nicootje geeft ineens diepgang met Rienk.. als dat de Regie bevalt gaat het toch mooi Hakim worden... Emile verdient nog steeds regelmatig geld namelijk, een plus voor het formatquote:Op zondag 23 februari 2014 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ja joh, die wordt niet weggestemd, gaat Nico worden denk ik!
gewoon bier, merkloos gedrocht uit die gefmengerij v bavariaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Razor21 het volgende:
Zit je dan met je Alfa bier of wat het ook is. Labiele Paul
[ afbeelding ]
Zou ook zo maar kunnen.....niets is wat het lijkt he?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tricky.. Nicootje geeft ineens diepgang met Rienk.. als dat de Regie bevalt gaat het toch mooi Hakim worden... Emile verdient nog steeds regelmatig geld namelijk, een plus voor het format
dat weet ik ook wel, ik doe gewoon mee met het schromelijk overdrijvenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor goejekopuh blikken export geloof ik. Is standaard bier, geen Kanon ofzo.
"utopia" heeft ineens een heel andere betekenis gekregen.quote:
Geloof er niks van. Als hij zo graag naar zijn meissie wil kan hij toch gewoon vertrekken?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jaloezie misschien, want Paul wil heel graag naar zijn meissie en Hakim gaat dan bij haar langs. Weet niet of Paul dat gaat trekken.
Ooh, nouja bedoelde het goed hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, ik doe gewoon mee met het schromelijk overdrijven
Het word nu echt tijd dat ze hem afvoeren in een dwangbuis.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul: Als iemand vraagt wat er met dat bankje is gebeurd dan zeg ik het hadden ook jouw tanden kunnen zijn
Erg eigenlijk he, hebben we nou echt niks beters te doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vroeg het me nog niet eens af, nou je het zegt![]()
![]()
Ze heeft dat bankje alleen wat geaaid nadat Hakim hem eerst had gesloopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Lau direct leuker!![]()
Ach Lau denkt ook dat je zonder klaarkomen niet zwanger kan worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
De enig(st)e Lau, die nog gelooft dat het niet doorgaat
Dan is ie zijn geld kwijt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Als hij zo graag naar zijn meissie wil kan hij toch gewoon vertrekken?
Dat is Paulquote:
Laura heeft het spel al een keer moeten spelen en weet hoe het werktquote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Laura laat alweer blijken dat dit van achter moet.
Happie gelooft niet dat ze dat doen
Joey dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul fluistert: Zullen we een blowtje doen?
Hakim: Dat wilde ik eigenlijk vanavond doen, met hém erbij
Zegt alles wel zo'n beetje deze capquote:
Ja daarom, het is een grote nepzooi dat hele Utopiaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Laura heeft het spel al een keer moeten spelen en weet hoe het werkt
Zijn kinderen zijn niet anders gewend.quote:
Ik ookquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Paul 't is 16:00 uur geweest.
Spel is begonnen.
Owwww je kan niet meer op je poten staan. Lamlul.
Kheb een vreselijke hekel aan dat soort gasten
En dan zegt Joey: ik stem Nico eruitquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul fluistert: Zullen we een blowtje doen?
Hakim: Dat wilde ik eigenlijk vanavond doen, met hém erbij
Waar die hoort op de schroothoopquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zegt alles wel zo'n beetje deze cap
Van die ***Marokkanen?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef rokkutsaains het volgende:
Nivootje baldadige jochies, die een bushokje slopen.
Volgens script.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan zegt Joey: ik stem Nico eruit
ja want blowers zijn relschopersquote:Op zondag 23 februari 2014 16:07 schreef patat het volgende:
Jaaa ga een blowtje doen! Dan wordt het nog gezelliger
Die kleuters daar verraden zichzelf iedere keer weer.quote:
moet je daar marokkaan voor zijn ?quote:
Valt wel mee toch?quote:
Ze beginnen eerst aan een volgende doos bier.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie hem zo nog wel een fles/pak wijn jatten
Ik hoop het en ik zou m niet verraden in dit geval!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie hem zo nog wel een fles/pak wijn jatten
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:10 schreef missyB het volgende:
Als hakim morgen eruit gaat hang ik de vlag uit, who is with me))
Dat zou mooi zijn, maar ik ben er redelijk van overtuigd dat Nicoline er morgen uitvliegt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:10 schreef missyB het volgende:
Doe ik ookquote:Op zondag 23 februari 2014 16:10 schreef missyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |