SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Neeheee, ik wist het, echt ik wist het....quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef STAP01 het volgende:
Nou mensen, hij blijft gewoon hoor. Dit is wel erg doorzichtig allemaal. En morgen met een gigaverbaasd gezicht, "Oooooooooooooooh ik dacht dat ik weg moest"
lees ff de SVquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Razor21 het volgende:
Ben even weg geweest. Is het al bekend dat Hakim nu definitief gaat? Of moet Joey dat nog melden aan hem?
Zijn broer heeft de borg betaaldquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef STAP01 het volgende:
Denk dat Joey Nicoline eruit stemt. Dat zal Rienk heel erg vinden. Zo erg misschien wel dat hij weg loopt. Hij heeft toch geen borg betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |