quote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef Felagund het volgende:
Majkool en Heywoodu haalden evenveel punten, maar door de tijd op de 10 kilometer op 1 honderdste nauwkeurig te benaderen weet Majkool de overwinning te pakken.
[ afbeelding ]
2 heywoodu 55 0,93
[ afbeelding ]
1 Majkool 55 0,01
Nee maar het podium was onrealistisch omdat ik niet kon trainen door mijn blessure. Toch wel blij dat ik mee heb gedaan want het zijn toch de Spelen, dan is veertiende in het sterkste deelnemersveld in jaren gewoon iets om met vertrouwen naar de toekomst te kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Was dat je doel? Gefeliciteerd
Met grote dank aan Hamelin natuurlijk, die ik trouwens nog overwogen had als antwoordquote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Felagund het volgende:
Vooral bij vraag 9 is het opvallend dat niemand An had.
Dat is wel waar natuurlijk. Hamelin kwam trouwens ook niet in de antwoorden voor.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met grote dank aan Hamelin natuurlijk, die ik trouwens nog overwogen had als antwoord
Zoiets had ik gisteravond toen m'n alarm ging, en ik me besefte dat dat inderdaad niet meer nodig wasquote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Mansjester het volgende:
Ik werd zojuist wakker en dacht:Kuuuuuuut, ik heb Nostradamus niet ingevuld.Pas toen besefte ik dat het ook helemaal niet meer hoefde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |