Michel Mulder werd 5e, 3e, 16e en 2e op de vier afstanden tijdens het WK sprint 2013, maar werd vrij duidelijk wereldkampioen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta overal hoog maar bijna nergens bovenaan.. slechte voorbode.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:03 schreef Felagund het volgende:
Mexicanobakker en Redefine, die beiden lang aan de leiding hebben gestaan, hebben het uiteindelijk dus niet gehaald.
godver, jij hebt die algemene vragen wel goed gedaan dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Oei, de spanning is niet meer te houden
Niet goed genoeg vrees ikquote:Op zondag 23 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
godver, jij hebt die algemene vragen wel goed gedaan dan.
Inderdaad, ik stond dacht ik ongeveer gelijk met hem...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
godver, jij hebt die algemene vragen wel goed gedaan dan.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef Nober het volgende:
KOOOOOL voor Mansjester geëindigd KOEKKOEK
14de
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef Felagund het volgende:
Majkool en Heywoodu haalden evenveel punten, maar door de tijd op de 10 kilometer op 1 honderdste nauwkeurig te benaderen weet Majkool de overwinning te pakken.
[ afbeelding ]
2 heywoodu 55 0,93
[ afbeelding ]
1 Majkool 55 0,01
Nee maar het podium was onrealistisch omdat ik niet kon trainen door mijn blessure. Toch wel blij dat ik mee heb gedaan want het zijn toch de Spelen, dan is veertiende in het sterkste deelnemersveld in jaren gewoon iets om met vertrouwen naar de toekomst te kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Was dat je doel? Gefeliciteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |