Het begint precies zoals het vorige week geëindigd isquote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had gewoon rood en een pingel moeten zijn zeker als je denkt hoe ze ons toen genaait hebben vorige keer.
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als de duitsers en de moslims tegen je gaan spannen is het wel heel erg.
"volgende week naai ik die De Jong in z'n reet"quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef LogiteX het volgende:
Wat fluistert hij in het oor van Koeman ?
vreselijk voetballerquote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef jakees het volgende:
Wat dom om zo buitenspel te staan van schaken.
Dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Merkie het volgende:
Nog altijd liever Schaken dan Armenteros.
Lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"volgende week naai ik die De Jong in z'n reet"
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef jakees het volgende:
haha koeman "Moet die hem met 2 handen vasthouden".
hij maakte een slaan beweging naar de bal, dit was gewoon duidelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef jakees het volgende:
In de herhaling is deze minder duidelijk dan de 1e. Al kregen we er vorige week hier ook 1 voor.
dat ookquote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Vasion het volgende:
Maakt niet uit, Immers had die kans beter moeten afmaken
Dit was geen natuurlijke beweging.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef GGMM het volgende:
Het is geen pingel als z'n armen een natuurlijke positie hebben.
Dat sowieso, maar ja, het is Lex.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Vasion het volgende:
Maakt niet uit, Immers had die kans beter moeten afmaken
Vorige week anders welquote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef GGMM het volgende:
Het is geen pingel als z'n armen een natuurlijke positie hebben.
Discutabel. Hij ging ook niet met hand naar de bal opzettelijk dat zie je duidelijk. Dit blijft toch altijd arbitrair. Je kan hem geven of niet. Snap dit wel 3e keer scheepsrecht al vraag ik me af of die er ook ingaat dan.quote:
Nee, één vd grootste talenten vd knvb (ja, zo triest is het gesteld met scheidsrechters in NL) dus dat zal niet gebeuren. Hij moet nog leren van z'n fouten blablaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef De_Pel het volgende:
Mag toch hopen dat die guzubalzak een schorsing krijgt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, één vd grootste talenten vd knvb (ja, zo triest is het gesteld met scheidsrechters in NL) dus dat zal niet gebeuren. Hij moet nog leren van z'n fouten blabla
Oh, ik ben het absoluut met je eens hoor, één van de slechtste scheidsrechters van Nederland. Maar de KNVB vindt van niet, anders geven ze hem niet weer een topper na Feyenoord-Vitessequote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een pismongool. Dat hij jong is wil niet zeggen dat het een talent is.
Terwijl die Koppers er ook niet echt een reet van kan heb ik het idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:03 schreef Freire het volgende:
Met Boetius op links is het nóg pijnlijker om naar Schaken te kijken
Tja, of Samuel of Schaken, blijft uiterst pijnlijk om naar de rechtsbuitenpositie te kijken danquote:Op zondag 23 februari 2014 17:03 schreef Freire het volgende:
Ik moest wel heel hard lachen toen ik laatst een interview hoorde met Schaken, waarin hij zei dat "zelfs hij veel van Boëtius kon leren."quote:Op zondag 23 februari 2014 17:03 schreef Freire het volgende:
Echt zonde dat ze Armenteros gehuurd hebben. Jaar lang niks gepresteerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, of Samuel of Schaken, blijft uiterst pijnlijk om naar de rechtsbuitenpositie te kijken dan
Hij is wel een 32-jarige international met een eigen voetbalschool. En hij snoert regelmatig mondjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moest wel heel hard lachen toen ik laatst een interview hoorde met Schaken, waarin hij zei dat "zelfs hij veel van Boëtius kon leren."
Tja, achteraf kut, vooraf ook wat vreemd. Het had goed kunnen uitpakken, maar ja, als..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt zonde dat ze Armenteros gehuurd hebben. Jaar lang niks gepresteerd.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:08 schreef dannys1990 het volgende:
Het is gewoon erg om naar Schaken te kijken.
Als Feyenoord Schaken niet verkocht krijgt, denk ik erover om hem dan maar te kopen en lekker de tuin te laten doen.
Misschien dat hij in de tuin wel mondjes snoert.
Het is ook niet mijn favoriete sportquote:Op zondag 23 februari 2014 17:08 schreef dannys1990 het volgende:
Het is gewoon erg om naar Schaken te kijken.
Mwah, goeie actie.. Je schiet de bal naar voren en je rent er heel hard achteraan, standaardactie Schaken dus, die linksback is ook gewoon slechtquote:
0-1 blijft veel te spannend idd...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Muto het volgende:
Die scheidsrechter is slechter dan Schaken. Voor de rest staat het wel prima. Maar het blijft Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |