Tja, achteraf kut, vooraf ook wat vreemd. Het had goed kunnen uitpakken, maar ja, als..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt zonde dat ze Armenteros gehuurd hebben. Jaar lang niks gepresteerd.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:08 schreef dannys1990 het volgende:
Het is gewoon erg om naar Schaken te kijken.
Als Feyenoord Schaken niet verkocht krijgt, denk ik erover om hem dan maar te kopen en lekker de tuin te laten doen.
Misschien dat hij in de tuin wel mondjes snoert.
Het is ook niet mijn favoriete sportquote:Op zondag 23 februari 2014 17:08 schreef dannys1990 het volgende:
Het is gewoon erg om naar Schaken te kijken.
Mwah, goeie actie.. Je schiet de bal naar voren en je rent er heel hard achteraan, standaardactie Schaken dus, die linksback is ook gewoon slechtquote:
0-1 blijft veel te spannend idd...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Muto het volgende:
Die scheidsrechter is slechter dan Schaken. Voor de rest staat het wel prima. Maar het blijft Feyenoord.
Als ie er langs komt beoordeel ik het maar gewoon als goede actie, anders blijft er al helemaal zo weinig over.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, goeie actie.. Je schiet de bal naar voren en je rent er heel hard achteraan, standaardactie Schaken dus, die linksback is ook gewoon slecht
Duidelijk penalty en rood. Zelfs volgens het fc twente panel van FOXquote:Op zondag 23 februari 2014 17:20 schreef Grifte het volgende:
Wil dat moment van Marsman nog wel eens terugzien. Op het eerste oog leek het duidelijk dat hij de bal verspeelde, en vervolgens Immers met een soort ippon naar de grond bracht.
Normaal krijg je dan een strafschop + rood tegen. Maar in een herhaling later leek Immers ook wel aan Marsman te hangen. Helaas geen verdere herhaling gezien, maar even afwachten.
KNJB.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef eight het volgende:
[..]
Duidelijk penalty en rood. Zelfs volgens het fc twente panel van FOX
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |