Wordt er tenminste toch nog wat gepumpt vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgende week is het zover ja... Ik moet 2x dit jaar terwijl de planning altijd 1x is uit liefdadigheid...
Van mij hoeft het allemaal niet zo. Beetje optocht kijken op zondag is wel leuk, niet dat ik ook maar iets vd optocht zie aangezien veel te veel bier, maar goed. En dan in de avond naar stad, maar nou is een vriendin van me de zaterdag jarig dus die viert het ook al in de stad, beetje jammer.
Zaterdagavond/nacht de stad in hier is meestal niet zo. Allemaal irritante Rotterdammers
quote:
quote:
Vond het wel grappigquote:
Ik heb echt niks met zulke artikelenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heiden6 het volgende:
How Cash Would Be Seen by the Media if Invented Today
Heb ze voor 27 verkocht. Wacht nu tot Coinmarket weer opent. Dan snel die Mint van 15 kopen en elders voor het dubbele verkopenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef TimKuik het volgende:
https://www.mintpal.com/market/MINT/BTC
woeps zowaar 1.1BTC erbij door die pump.. nooit gedacht dat mijn 29 sell zou worden aangetikt.quote:
Heb je al BTC op coinmarket staan dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ze voor 27 verkocht. Wacht nu tot Coinmarket weer opent. Dan snel die Mint van 15 kopen en elders voor het dubbele verkopen.
Nicequote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
woeps zowaar 1.1BTC erbij door die pump.. nooit gedacht dat mijn 29 sell zou worden aangetikt.
Net daarheen gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Heb je al BTC op coinmarket staan dan?
Die sell wall op 15 is groot genoeg voor ons allebeiquote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
OK. maar ik mag eerst... dus ff wachten ok ;-)
Dat is waar.. ik met mijn 0.2 btc die ik daar nog maar op heb staan. Of ik moet mijn noble troep verkopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die sell wall op 15 is groot genoeg voor ons allebei.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heiden6 het volgende:
How Cash Would Be Seen by the Media if Invented Today
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |