geweldig taaltje!quote:
ikke ok, in Wolluk Borrukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:31 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
geweldig taaltje!
(opgegroeid vlak boven Tilburg)
Je verwacht idd zo'n dikke negerin in tijgerprint a la precious diamond of princess.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:58 schreef speknek het volgende:
Ik vind Queeny niet echt een naam voor eentje zoals ons. Aan de andere kant ziet ze er wel uit alsof mijn potlood een goed onderkomen in haar vakje weet te vinden wink wink nudge nudge.
Van ons volk, amice van de nouveau riche.quote:
http://www.bodymassage.nl/index2.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:19 schreef -J-D- het volgende:
Hallo allemaal.
Binnenkort ga ik met vrouwlief twee daagjes naar Utrecht. Heb al een mooi hotel en restaurant enz. gevonden, maar zoek nog een goede plek voor een massage voor ons beide.
Iemand een tip in Utrecht?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.bodymassage.nl/index2.html
Okee deze danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]Mwah, laten we dat maar niet doen.
Gewoon in je hotel vragen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:19 schreef -J-D- het volgende:
Hallo allemaal.
Binnenkort ga ik met vrouwlief twee daagjes naar Utrecht. Heb al een mooi hotel en restaurant enz. gevonden, maar zoek nog een goede plek voor een massage voor ons beide.
Iemand een tip in Utrecht?
Grand Hotel Karel V.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:38 schreef Blik het volgende:
Op de A'damsestraatweg heb je een aantal Chinese salons zitten
Waar slaap je en waar ga je eten?
Dan kan je beter gewoon massage in je hotel regelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Grand Hotel Karel V.
En we hebben nog een Diner Cadeau-kaart liggen die bijna niet meer geldig is, dus die wil ik misschien gebruiken bij Taj Mahal.
Er zit een wellness-center bij het hotel, zou het lekker daar regelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Grand Hotel Karel V.
En we hebben nog een Diner Cadeau-kaart liggen die bijna niet meer geldig is, dus die wil ik misschien gebruiken bij Taj Mahal.
En ze hebben er Vockingworst ijs... Ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Karel V... daar verkopen ze een tosti van 11 euro waar ik nog altijd erg benieuwd naar ben.
goed eten bij taj mahal, wel veel te veel mensen, dus druk en de bediening is meestal ruk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Grand Hotel Karel V.
Say wutttt? Serieus, Vocking is m'n favouriet!! Bakken en dan op een wit broodje met mosterdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En ze hebben er Vockingworst ijs... Ook benieuwd naar
Gadverdammequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Say wutttt? Serieus, Vocking is m'n favouriet!! Bakken en dan op een wit broodje met mosterd
omg:
http://www.vocking.com/ad(...)uren%20Karel%20V.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |