quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sochi als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sochi.
Zit er zo'n groot verschil tussen Ter Mors en Leenstra dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na de schandalige optredens op de vorige Spelen snap ik wel dat je geen risico neemt
Turijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
3 seconde op de 1500mquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit er zo'n groot verschil tussen Ter Mors en Leenstra dan?
Ter Mors heeft meer inhoud.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Paar jaar aan de rand van Friesland gewoond. Je zult mij nooit horen zeggen dat Friesland niet over knappe jongedames beschikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, kijk maar op de 1.500 + veel meer inhoud + dat ze beter in de slag van anderen kan rijdenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Toen liet Ioriatti zien hoe het ook kan als reserve.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Obvious ook eigenlijk, thuiswedstrijd.
is de matroesjka weer heel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben we dan met terugwerkende kracht nog een halve gouden medaille op de TP in Turijn?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |