LOL.quote:Mijn BMI ligt rond de 20 wat geen overgewicht betekent maar voor mijn gevoel ben ik te mager.
ja ts moet meer bewegen, dan valt ie teminste wat af!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:39 schreef MsMessy het volgende:
Schat je in dat je die 2500 kcal binnen krijgt of weet je dat?
Heb je op een normale dag beweging, zo ja dan eet je alweer te weinig.
Alleen vet is niet genoeg voor massa, dan krijg je eerder een pens dan goede verdeling van het gewicht. Ga desnoods naar een diëtist als je zelf niet voor een gezond en uitgebalanceerd voedingspatroon kan zorgen. Want enkelzijdig eten heeft nog nooit een gezond lichaam opgeleverd en in jouw geval zitten je aderen eerder dicht, dan dat je massa krijgt van de vetten zo te lezen.
Als je krachttraining niets vind, zoek dan een sport op waarin je in ieder geval wel veel spieren gebruikt. Al zal het resultaat daarvan waarschijnlijk veel langzamer en minder zijn dan met gewichten in de weer gaan. Maar daadwerkelijk spieren opbouwen is nog altijd beter dan alleen maar kilo's erbij vreten.
Spiermassa krijg je niet door op je gat te blijven zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja ts moet meer bewegen, dan valt ie teminste wat af!
bij mannen welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Spiermassa krijg je niet door op je gat te blijven zitten.Daarbij gaat vreten echt niet op je armen en rug zitten als je een ecto bent, je krijgt alleen een dikke pens en blijft een slungel. Dus bewegen en meer eten.
Alsof je dat nooit ziet, zo'n deegsliert met een zwembandje die zich heel wat mans voelt. Nee komt echt nooit voor. Totaal geen beeld wat je op een gemiddelde stranddag ziet. Of hun oudere versie, kalende strandbal op pootjes. Nederlandse mannen zijn echt allemaal van die heerlijke adonissen geworden door op de bank te hangen...Wow echt zo begeerlijk gewoonquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bij mannen wel
of denk je dat je alleen op je buik aankomt?
Oh sorry ik dacht dat je serieus was, dit is niet onzquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alsof je dat nooit ziet, zo'n deegsliert met een zwembandje die zich heel wat mans voelt. Nee komt echt nooit voor. Totaal geen beeld wat je op een gemiddelde stranddag ziet. Of hun oudere versie, kalende strandbal op pootjes. Nederlandse mannen zijn echt allemaal van die heerlijke adonissen geworden door op de bank te hangen...Wow echt zo begeerlijk gewoonZe passen echt grandioos goed bij de gemiddelde Nederlandse vrouw met haar heerlijke volslanke lichaam en korte pittige kapsel.
TS doe jezelf dit aub niet aan!!! Zorg voor je lichaam, ook als dat wat meer moeite kost.
Goh vind jij het Nederlandse volk er dan zo goed eruit zien? Ik vind namelijk van niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je serieus was, dit is niet onz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goh vind jij het Nederlandse volk er dan zo goed eruit zien? Ik vind namelijk van niet.
stond dat uberhaupt ter discussie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________-
wijven met hun gelul altijd![]()
![]()
Kinders hou's op en reageer gewoon ontopic.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stond dat uberhaupt ter discussie?______________________________________________________________________________-
wijven met hun gelul altijd![]()
Dat is echt onzin. Genoeg oudere mensen die volop kunnen blijven eten zonder aan te komen. Wel zijn dat vaak de mensen die er altijd al een actieve levensstijl op na hebben gehouden. En daar zit het punt dus, veel mensen zijn luie varkens die weigeren aan sport of andere activiteiten te doen en zo zorg te dragen voor hun lichaam. Het leeftijdsexcuus is echt volslagen nonsense.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wees blij. Dat verandert straks als je ouder wordt. Dan kan je alleen nog maar hopen dat je het lichaam van toen hebt.
Weer iemand die het leeftijdsexcuus gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
TS, ik zou me er geen zorgen over maken. Over een jaartje of 15 is zowat iedereen jaloers op je.
Accepteer jezelf zoals je bent!
Hoe je het ook wendt of keert, feit is dat veel mensen nou eenmaal aankomen naar mate ze ouder worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weer iemand die het leeftijdsexcuus gebruikt.
Maar dat is leefstijl gerelateerd en niet leeftijd gerelateerd. Verder ben ik er van overtuigd dat je je stofwisseling kunt trainen. Heb je altijd veel aan beweging gedaan of zware arbeid verricht, dan kun je uitgebreide maaltijden verorberen zonder dat je er dik van wordt. Voor een buikje bestaat geen excuus.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, feit is dat veel mensen nou eenmaal aankomen naar mate ze ouder worden.
Je hebt wellicht een punt, en wellicht ben ik een geluksvogel qua stofwisseling...quote:Op zondag 23 februari 2014 02:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dat is leefstijl gerelateerd en niet leeftijd gerelateerd. Verder ben ik er van overtuigd dat je je stofwisseling kunt trainen. Heb je altijd veel aan beweging gedaan of zware arbeid verricht, dan kun je uitgebreide maaltijden verorberen zonder dat je er dik van wordt.
Als je stopt met die actieve levensstijl (vanwege blijvende blessure bijvoorbeeld) kom je gegarandeerd aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Genoeg oudere mensen die volop kunnen blijven eten zonder aan te komen. Wel zijn dat vaak de mensen die er altijd al een actieve levensstijl op na hebben gehouden. En daar zit het punt dus, veel mensen zijn luie varkens die weigeren aan sport of andere activiteiten te doen en zo zorg te dragen voor hun lichaam. Het leeftijdsexcuus is echt volslagen nonsense.
Ligt er aan, verschilt per persoonquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bij mannen wel
of denk je dat je alleen op je buik aankomt?
Daar zit 't 'm in ja, die stofwisseling. Mijn lichaam zet geen gram eten om in vet lijkt het. Dikke mensen zijn juist op zoek naar middelen om te voorkomen dat hun lichaam eten omzet in vet. Ik wil juist het omgekeerde effect hebben! Bestaan hier geen middelen voor? Ik dacht ook dat dit iets met je schildklier te maken heeft...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef eNaSnI het volgende:
Je bent jong, je stofwisseling gaat nog wel vertragen met alle gevolgen van dien. Nu naarstig op zoek gaan naar extra kg zal je later bezuren. Geniet ervan zolang het kan!
Mijn doemscenarioquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef Againzender het volgende:
1,86m met 63 kg meldt zich (39 jaar).
Daar waar ik bijna al mijn vrienden dikker en dikker zie worden blijf ik maar rond dit gewicht hangen. Ja, ik zou ook graag lekker gespierd zijn, heb het geprobeerd met krachttraing vroeger, maar zwaarder werd ik er niet van. Wel de laatste restjes vet opgebrand en daarvoor meer spiervezels in de plaats gekregen.
Zit in de familie bij mij. Ik voel me er prima bij, en ik denk dat over een jaar of 30 mijn rug en knieen het eigenlijk wel prima vinden.
Lol u serious? Het is wel de bedoeling dat mijn lichaam dat vet ook daadwerkelijk OPNEEMT he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef hoas het volgende:
2500 cal is niks, pak gewoon 2 liter chocomelk erbij zit je al aan de 4100 cal
Dat is 1600 meer dus100 gram vet erbij is 3 kg in een maand
Lijkt mij een hele makkelijke manier eerlijk gezegd..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef overflow- het volgende:
[..]
Lol u serious? Het is wel de bedoeling dat mijn lichaam dat vet ook daadwerkelijk OPNEEMT he.
Overschot cal word omgezet in lichaamsvet en dat is iets anders dan vet opnemen, want dan ben je erzo geweest.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef overflow- het volgende:
[..]
Lol u serious? Het is wel de bedoeling dat mijn lichaam dat vet ook daadwerkelijk OPNEEMT he.
Wees geen pussy en eet gewoon als een man, vuile ecto.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef overflow- het volgende:
[..]
Idd denken dat 2500 kcal veel is op mijn top zat ik op 7500 kcalquote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wees geen pussy en eet gewoon als een man, vuile ecto.
2500 kcalDat eet ik in 1 maaltijd man.
Dit dus TS. Niet aan krachttraining beginnen wordt je alleen maar vet van.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:07 schreef fathank het volgende:
Probeer de recepten van Jesse van de Velde eens.
Een paar overwegingen:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef overflow- het volgende:
Ik ben nu 22, 75 kg en 1m90 en ben al m'n hele leven lang zo mager als een plank. Mijn BMI ligt rond de 20 wat geen ondergewicht betekent maar voor mijn gevoel ben ik te mager. Mijn onderlijf mag ik niet over klagen, maar mijn bovenlijf vind ik belabberd qua postuur.
Met mijn stofwisseling is niks mis, heb vorig jaar bloedonderzoek laten doen namelijk. Ik eet rond de 2500 kilocalorieën dus ben geen anorexia ganger.
Hoe kom ik zo snel als mogelijk is weer wat kilo's aan? Krachttraining is voor mij de laatste optie aangezien ik hier geen groot fan van ben. Bestaat er voeding om je lichaam meer vast te laten houden? Ook al eet ik een hoop vette happen, het lijkt alsof mijn lichaam niks vast wil houden...
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:07 schreef fathank het volgende:
Probeer de recepten van Jesse van de Velde eens.
Het is vooral interessant om te weten van wie je dat advies kreeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kreeg het advies om veel tussendoortjes te eten.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is vooral interessant om te weten van wie je dat advies kreeg.
om aan te komen?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
Huisarts.
Dus niet aan drie maaltijden per dag houden, maar de hele dag eigenlijk doorlopend eten![]()
Daarna gaf hij inderdaad wel de opmerking, je hebt er op latere leeftijd alleen maar profijt van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |