Ah nee, dat is echt niet leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht
Ach neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht
oh getsiequote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk al die uitjes![]()
Wij zitten ziek thuis
Ja, we willen dit toch wel 1x per jaar gaan doen inderdaad. Misschien volgend jaar wel 2 nachtjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef Twinkle20 het volgende:
kyara dat klinkt als een meer dan geslaagd weekendje weg! Vaker doen?
Ik heb ook een hele lichte buggy zonder slaapstand. Die nam ik mee op de fiets idd met de buggy-mee. Een gewone buggy vond ik toch wel erg zwaar fietsen. Met deze ging dat een stuk beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-basic-buggy-zwart/9200000005089572/
Iemand ervaring ?
Voor op de fiets en korte stukjes door de stad ?
Keukentje heeft ze al. een houtenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmmm heeft ze al een keukentje?
Wij zijn straks bij het pannenkoekenhuis geweest en in de speelhoek hadden ze zon mega speelkeuken. Kind ging helemaal los... dus nu ook op jacht naar zon ding. Balen dat de Koninginnemarkt nog zo ver weg is.
Ik vind Koningmarkt voor geen meter klinken ... :$
Dat is op zich wel een leuk idee....Alleen ze doet niet zo veel met dr pop... Behalve gooien danquote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef Troeta het volgende:
PE, poppenbedje,poppenkinderstoel, dat soort dingen? Of het poppenhuis van Peppa Pig...vind ik zelf zo leuk!
Glijbaan hebben we..En vorige week hebben we zo'n plastic speelhuisje gekregen, schommel doen we niet aan, dan gaan ze maar naar de speeltuin (en ze vind er geen zak aan, de schommel) Zandbak hebben we ook maar da's een flutding, (ooit uitgeleend gehad, maar ik heb niet de goede teruggekregen, niet dat het wat uitmaakt verder maar tochquote:Op zondag 23 februari 2014 22:36 schreef Kyara het volgende:
Ik vermoed dat ze zoiets al hebben. Dat is het "lastige" van de jongste zijn denk ik. Alles is er al....
Als dat inderdaad het geval is dan zou ik gaan voor "typisch" meiden speelgoed.
Of knutselspullen?
Haha sorry hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef Kyara het volgende:
*zucht*
Duplo, little people, boekjes.
Quality time? Alleen met papa en mama iets leuks doen?
Het is nog steeds rustig. Al schijnt er gisteren een demonstratie geweest te zijn met 5.000 mensen hier in het centrum, maar ik heb er niks van gemerktquote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Skoap, hoe is de situatie bij jou? Is de rust nu weer wedergekeerd of is het juist onrustiger? En heeft de situatie nog invloed op jullie werk daar?
quote:Op maandag 24 februari 2014 07:48 schreef kleinzusje het volgende:
- Mooie dekbedhoes
- Abbo dierentuin
- Krijtjes van Stockmar
- leuke broodtrommel
- muziek instrument
- boerderijdier magneten
- badspeelgoed zodat ze badderen leuk gaat vinden
- mooi badpak
- houten treinbaan met magneet wagentjes
- konijnenlamp
Ik moet me echt inhouden in de speelgoedwinkelquote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Omentielvo het volgende:
Skoap heftig klinkt dat zeg. Sterkte hoor
Leuke cadeautips. Moet ik straks even opschrijven zodat ik ook wat ideetjes hebt. En die van mij is nog mijn eerste en enige
Ik ook hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Phaidra het volgende:
Er is zoveel leuk speelgoed dat mijnes als eerste/ enigkind nog niet heeft! Het is dat ik echt niet elke maand iets nieuws kan /wil kopen...
Als er niet of weinig gegeten wordt, geven wij een wat groter bakje yoghurt na en eventueel nog wat fruit.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:15 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens een moeilijke (avond)eter. En dat vind ik lastig want nooit gehad. D lust vrij weinig. Ik kan niet altijd rekening met haar houden want wat zij vies vindt, vinden haar broer en zus heerlijk.
Hoe gaan jullie daar mee om? Eten wat de pot schaft of boterhammen smeren voor de "lust-ik-niet-kindjes"?
Kinetic sand! Dat is echt tof. Maar nog niet echt dreumesproof nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag dit weekend echt supertof klei-achtig spul. Een soort zand dat bij kneden aan elkaar plakt. Het plakt niet aan je handen of tafel en droogt nooit uit! Lijkt me ideaal (maar voor dreumesjes waarschijnlijk nog niet zo geschikt).
Ik heb mezelf beloofd daar nooit aan te beginnen. Dat heeft mijn oma namelijk 60 jaar geleden met mijn vader gedaan, met als gevolg dat ie nu alleen aardappelen (gebakken of gekookt, niet anders), boontjes, erwten, wortels en vlees lust. Geen pasta, geen rijst, geen tomaat of parika of andere groenten, geen couscous, geen vis, helemaal niets. Echt, ik vond avondeten vroeger thuis verschrikkelijk, want we aten dus meestal wat mijn vader lust, en da's heel saai 18 jaar lang. Uit eten met mijn vader moet ook bij een eetcafe of eenvoudig restaurant (want mixed grill op het menu) of bij de griek (want vlees), ergens anders geen succes.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef Tally het volgende:
Ik kook regelmatig 3 verschillende potjes.
Hier zou man dan gewoon pech hebben, als ik kook, bepaal ikwat we eten, als hij kookt hij... (Maar goed, hij lust alles, lang leve mijn schoonmoeder!)quote:Op maandag 24 februari 2014 17:59 schreef Tally het volgende:
Mijn man is verwend en lust ook niets maar ik verdom het om elke avond met hem mee te eten. Ik houd namelijk niet van aardappels. Dus kook ik vaak al twee potjes. Een derde kan er dan makkelijk bij.
Ik denk een combi van ziek zijn (geweest), nasleep ziekenhuis, er komen 4 kiezen door en 'gewoon' de leeftijd.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Omentielvo het volgende:
Phaidra zijn de driftbuien een gevolg van zijn ziek zijn?![]()
Kyara wat een leuke foto.![]()
Riley lust voorlopig nog alles. Dus ik weet nog niet hoe ik dat straks ga doen als ze iets niet lust (voorlopig is ze een makkelijkere eter dan ik ben)
Tally alweer bijna een dreumes
Misschien omdat M er eerst was?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:
Welkom Pessie met je knappe dreumes
Klinkt goed Phaidra! Voor mijn gevoel "hoort" I ook meer bij M maar eigenlijk zit hij bijna tussen M en de meisjes in
Nee geen idee....Misschien is t wel een fase ofzo (hoop ik dan)quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:00 schreef As1981 het volgende:
Pfff pe dat klinkt als een vermoeide nacht ja. Nog achter gekomen waardoor ze zo onrustig was?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:01 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nee geen idee....Misschien is t wel een fase ofzo (hoop ik dan)
De mijne gedraagt zich ook al als een peuter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef bitterend het volgende:
![]()
Jullie horen gewoon bij de peuters voor mijn gevoel!
Neuh, maar dat was ik bij de eerste verjaardag volgens mij ook niet zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef Omentielvo het volgende:
voor de niet goede nachten
Envoor de goede nacht van PureEvil.
En alweer bijna twee
Ben je bij die leeftijd nog net zo emo als bij de eerste verjaardag?
Twinkle ik zou haar inderdaad ook bij de go laten slapen. Als dat de oplossing is.
Envoor het lopen?
Mijn meisje was zo lief vanmorgen. Heel knuffelig en vrolijk. En ze wees een bal aan en zei ' ba'
En toen ik een foto wilde maken vond ze het goed, maar ze wilde mijn hand niet los laten. Dus hele lieve foto
Zien!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn meisje was zo lief vanmorgen. Heel knuffelig en vrolijk. En ze wees een bal aan en zei ' ba'
En toen ik een foto wilde maken vond ze het goed, maar ze wilde mijn hand niet los laten. Dus hele lieve foto
Genoten van de rust? Soms best wel even lekker hequote:Op donderdag 27 februari 2014 14:55 schreef pessie het volgende:
HHier rust! Peuter gaat logeren bij oma en dreumes ligt nog in bed
M is vorig jaar bijna de hele winter verkouden en snotterig geweest. Vervelend. Maar wel fijn als het samenvalt met een cb bezoekje, kunnen ze even naar de longen luisteren. Hopelijk heeft ze er zelf niet al teveel last van. Beterschapquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef kleinzusje het volgende:
Hier blijf ik een snotterig zeeleeuwtje houden. Nu al ruim 2 weken kwakkelen. Niks gewend wat dat betreft. Morgen naar het CB en dan even laten kijken. Gisteren contact met de arts gehad en dat was geruststellend. Gewoon een rotte verkoudheid icm met kiezen. Duurt lang maar is niet zorgelijk.
We gaan lekker naar buiten, maar doen het rustig aan. veel knutselen en Nijntje kijken.
Jeetje MM, wat heftig. Fijn dat de VSD dicht is gegroeid maar de rest van het nieuws is natuurlijk beroerd. Ik heb geen idee wat het is of wat het inhoudt. Ik heb even gegoogled maar daar uit wordt voor mij ook niet echt duidelijk wat de gevolgen zijn. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af maar tot mei dus nog best wel een boel onzekerheid. En ik kan me zoooooo voorstellen dat je klaar ben met het ziekenhuis. Je wil toch het liefst dat je kind helemaal gezond is. Sterkte met afwachtenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef mousemicky het volgende:
[egopost]
Vandaag met J. bij de cardioloog geweest. Z'n VSD is gelukkig bijna helemaal dochtgegroeid, ze hoorde geen ruis meer, en zag maar een keel klein beetje lekkage.
Maar nu wel opeens wat anders. Uk blijkt een aantal kenmerken te hebben van Noonan syndroom (dat VSD dus, en platte neus, en ver uit elkaar staande ogen). Ze heeft ons doorverwezen naar een klinisch geneticus, die maar 1 keer per maand in ons ziekenhuis is. Kunnen pas terecht in mei
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hoopte dat we nu dus eindelijk van dat ziekenhuis af waren, en nu dit. Gelukkig heeft ie ook een hele hoop symptomen absoluut niet, dus ik verwacht geen rampzalig nieuws. En t is ook geen eng levensbedreigend iets ofzo, maar toch
![]()
Iemand toevallig ervaring hiermee?
[/egopost]
Verder lees is jullie verhalen allemaal wel hoor, en ben ik echt wel geïnteresseerd, maar dit zit nu dus in mijn hoofd, net nu vriend morgen zijn afstudeerpresentatie moet geven...
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Omentielvo het volgende:
PureEvil ben je ook echt bezig voor een tweede
Och nee, wat een schrik! En wat moeten jullie nu nog lang wachten voor je meer duidelijkheid hebt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef mousemicky het volgende:
[egopost]
Vandaag met J. bij de cardioloog geweest. Z'n VSD is gelukkig bijna helemaal dochtgegroeid, ze hoorde geen ruis meer, en zag maar een keel klein beetje lekkage.
Maar nu wel opeens wat anders. Uk blijkt een aantal kenmerken te hebben van Noonan syndroom (dat VSD dus, en platte neus, en ver uit elkaar staande ogen). Ze heeft ons doorverwezen naar een klinisch geneticus, die maar 1 keer per maand in ons ziekenhuis is. Kunnen pas terecht in mei
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hoopte dat we nu dus eindelijk van dat ziekenhuis af waren, en nu dit. Gelukkig heeft ie ook een hele hoop symptomen absoluut niet, dus ik verwacht geen rampzalig nieuws. En t is ook geen eng levensbedreigend iets ofzo, maar toch
![]()
Iemand toevallig ervaring hiermee?
[/egopost]
Verder lees is jullie verhalen allemaal wel hoor, en ben ik echt wel geïnteresseerd, maar dit zit nu dus in mijn hoofd, net nu vriend morgen zijn afstudeerpresentatie moet geven...
Meh, beterschap!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Hier heeft het snotkoppie gejammerd en overgegeven. Ligt al van af 18.00 uur op bed.Ze voelt zich duidelijk niet goed. Enige waar ze het fijn heeft is in bad. Gelukkig is haar huid goed, dus 2 x per dag lukt ! Dan geniet ze enorm en zit te spelen.
J. was 6 weken te vroeg, vandaar kinderarts, en cardioloog omdat de kinderarts een hartruisje hoorde vorig jaar toen we naar huis mochten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jee MM wat rot ! heb even gegoogled wat het is. Naar zeg. Je wilt toch dat je kind blaakt van gezondheid.
Ik ken jouw/ jullie voorgeschiedenis niet omdat je ( dacht ik) bijna niet in het baby topic postte toen ik daar nog kwam.
xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |