abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137028630
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_137028735
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht :'(
pi_137028779
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht :'(
Ah nee, dat is echt niet leuk :{
:*
pi_137029063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Ach nee ;( :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137029514
Geen grote plannen dit weekend. Vandaag even naar de markt geweest, gewinkeld en een kopje koffie gedronken in een supertof cafeetje. Er was een enorme treinbaan voor kinderen, dus mini heeft gespeeld terwijl wij lekker rustig konden zitten :D _O_

Morgen willen we naar het strand, even uitwaaien bij zonnig weer (als het goed is) O+

Tinu, achterop de fiets al! Grote jongen wordt het dan! Wij fietsen heel geregeld en mini is er dol op. Als we met de auto gaan, moet ik dat van tevoren echt duidelijk aangeven, anders heb ik een verdrietig jongetje :'). Voorop hijsen vind ik best wel zwaar, maar toch wel heel knus en gezellig. Kan ik af en toe een kusje op z'n hoofd geven :@ O+.

Verder: als je 20 maanden bent, kan je best zonder middagdutje, blijkbaar. En vannacht was hij ook al wakker tussen 1.15 en 3.15 uur. Maar ik zag een puntje van de 2e ronde kiezen, dus dat zal de boosdoener wel zijn... Ons duracellkonijntje was gelukkig wel een stuk gezelliger, weinig driftbuien dus dat is top!

[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 22-02-2014 21:38:46 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137029988
Ohhhh Omen, dat is naar, vooral als je in eerste instantie goed nieuws had gekregen!

En wow Phaidra, zonder dutje en dat na nachtelijke wakkerheid! En fijn dat ie gezellig bleef!

Hier is dochter afgelopen nacht uit logeren geweest met vriend, bij opa en oma. Experimenteren of ze meer ander drinken zou drinken als ze de borst niet zou krijgen. Eigenlijk is het heel goed gegaan, vandaag een hele Hema rietjesbeker gedronken! Ze is nog een beetje zielig omdat haar oogjes ontstoken waren, maar was wel weer helemaal vrolijk! Vanmiddag nog even koffie gedronken in een cafeetje toen ze thuis was gekomen. Ze is zo lief en grappig. O+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:52:00 #7
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137030628
oh Omen, wat naar :(

Fijn Olf, dat ze goed uit een rietjesbeker gaat drinken! Je geeft nog bv dus?

Phaidra, ik ben altijd zo verbaasd hoe sommige kindjes (incluis de mijne) zolang met weinig of geen slaap kunnen.
Isabel slaapt soms maar 3 kwartier overdag en spookt altijd s nachts en toch trekt ze het door tot een uur of zeven. Wel is ze stik sjacho als ze te laat iets te eten krijgt.

Mag ik r nog eens showen? Ze is namelijk echt zooooooo ondeugend
pi_137031004
Ja bizar he? Hij heeft altijd al weinig slaap nodig gehad. En herkenbaar, flink chaggo worden rond etenstijd :D

En je meisje O+

Ik moet zeggen dat het wel vet vermoeiend is, geen moment 'kindvrij' meer. Hij is momenteel niet in een lekker-zelf-spelen-fase, dus papa en mama zijn de klos. Het liefst de hele dag boekjes lezen als we thuis zijn. En hoezeer ik van tevoren hoopte dat hij dat leuk zou vinden, gaat het na 10 boekjes achter elkaar toch wat vervelend worden :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:06:45 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137031155
boekjes lezen, zoooooo vermoeiend. ;)

Mijn oudste gaat in april naar school en ik hoop stiekem dat Isabel dan nog wel een tuk doet overdag, ff rust is echt wel lekker.
pi_137031295
Wat is ze toch leuk becky!

Nena slaat ook erg in gezichten en ramt met dingen op hoofdjes van andere kinderen en als ze huilen gaat ze echt zo in de ogen kijken en lachen...
Als ze me nu slaat doe ik maar streng, hopelijk helpt het.
En ze slaat soms ook dutjes over, maar de nachten zijn dan juist rommeliger.

Goed idee om het zo te doen Olf! En fijn dat ze nu toch uit een rietjesbeker dronk.
Jij ook lekker geslapen dat nachtje?

Vervelend omentielvo!! Sterkte..

En achterop de fiets Tinuviel! Wat leuk dat hij zo genoot.
pi_137031577
De ondeugd straalt er vanaf Becky! O+

Ik geef nog borstvoeding maar ben sterk aan het overwegen nu helemaal te stoppen. 14 maanden vind ik een prachttermijn. :)

Ik geniet ook nog wel erg van haar twee slaapjes hoor! Twee keer een uurtje even gauw dingen doen en op de bank liggen. Al heb ik het geluk dat mijne met gemak een half uur zelf speelt en ik lekker krant zit te lezen en haar af en toe aanmoedig!

Hier krijg ik ook af en toe een klap in m'n gezicht, maar kan me voorstellen dat het lastig is wat wel en niet mag. Want ze doet ook wel een buhuwhwhwuwhwhw bij m'n mond ( :+ ) en waarom mag dat wel en andere dingen niet? Ik zeg het dan streng, maar niet boos en probeer alternatieven aan te bieden en probeer aaien te leren (vergeefs tot op heden haha)
pi_137031809
Dank jullie. :*

Becky wat een ondeugd

Ik was vandaag op een verjaardag en Riley was zo lief. Ze wilde niet slapen daar, maar last van moeheid had ze niet. En interesse in mama (of opa, oma en tante) was er bijna niet :D
Maar wat was ze lief

Slaan doet ze trouwens ook al als ze boos is. Ik zeg dan nee. En aks ze nog een leer slaat zet ik haar op de grond. En daarna maken we het weer goed met kusjes en wijst ze me alles aan O+
Maar ik vind het lastig hoor die dreumesbuien. Ik weet echt niet wat ze nu wel of niet begrijpt. En het is zoveel lastiger om op te voeden als het je eigen kind is
pi_137037674
Omen, wat vervelend :*
Wel fijn dat Riley zo lief was op de verjaardag!

Wij hadden vandaag ook een verjaardag op een kdv. Handig!! Genoeg om mee te spelen voor Ow en vooral veilig!

Fijn Olf dat ze wel goed uit een rietjesbeker drinkt!

Ik snap ook niet, hoe Ow t trekt met zo weinig slaap! Ik trek t niet hoor, maar mag straks lekker uitslapen :D

Becky, lief!! O+

Slaan, dat doe Ow niet.. Hij duwt me wel weg als hij door z'n papa wordt vastgehouden :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 23-02-2014 08:56:49 ]
pi_137038368
Sorry jongens, ik ben hier veel t weinig . Komende tijd nog minder want we gaan verhuizen! We krijgen straks een huis met tuin O+ . Gewoon een echt grote mensen huis. We wonen nu in een flat en hebben overlast van de beneden buren. We horen van 15 tot Laat in de avond of nacht keiharde muziek. En dan ook nog eens niet onze smaak maar slechte Nederlandstalige muziek.

Luuk mept ons niet, maar zijn zus wel, hij lijkt nu wraak te nemen op al die keren dat zij hem mishandelde })
*poef* nu is het weg
pi_137038590
Wat naar Omen. Sterkte! :*

Phaidra, heftige periode waar jullie in zitten nu. :*

Succes met verhuizen kj!

Becky, je meisje O+

Slaan doet allen J en die mept ook al best hard. Dat mag niet. Elkaar slaan ze ook maar dat zoeken ze samen maar uit. Ik moet soms alleen ingrijpen als ze zich samen op M storten.

En ook nog even melden dar D gister in bed heel erg moest huilen. Toen ik ging kijken stond ze in haar bed *O* Met slaapzak en al! Alleen kon ze dus niet meer terug.
pi_137038639
Ik ga ook weer eens proberen aan te haken. Rust is een beetje teruggekeerd hier in huis (gekkenhuis op het werk en zijn 1,5 week geleden teruggekomen van vakantie in Thailand).
Ben ook niet echt bijgelezen dus.

Dametje doet het supergoed. Ze kletst, zingt, is super vrolijk en lekker ondeugend O+ Vooral poesje mauw en visje in hrt water zijn favoriet.

Slaan doet ze niet eigenlijk. Driftbuien beginnen wel te komen, maar das nog vooral grappig. Ze doet wel alles wat grotebroer ook doet. Ze zijn zo erg (en zo leuk) samen O+

Oh en tis een echte slaapkop. Overdag zo'n 2/3 uur. En s avonds om 7 uur erin en dan wakker tussen 7 en half 9 vaak. Hoewel het ook een tijdje wat vroeger was.

Nou ja het is gewoon genieten nu hier O+

pi_137038734
Sterkte Omen :*
pi_137039549
Omen war sneu van je konijn :(

Kyara wat knap dat ze kan staan! En dan idd brullen omdat ze niet meer terug kunnen haha.

kj een verhuizing op komst! Wat fijn!

Son lekkere vakantie achter de rug. Djen heeft ongeveer hetzelfde slaappatroon als jouw dametje. Vanmorgen was het heel vroeg voor haar doen om 7.15

Maar het lijkt wel lente buiten dus met de zingende vogeltjes op de achtergrond boeit dat niet :)

Djen moet niks van speldjes hebben op het moment maar haar pony hing wel mega voor haar ogen/neus. Dus heb er zelf even de schaar in gezet :D ... super lelijk :D
pi_137040023
Olf wat goed dat ze wil drinken uit rietjesbeker.

Tinu stoere mini achterop de fiets.

Omen fijn dat ze zo vrolijk was op het feestje.

Slaan gebeurt hier ook af en toe. Ik pak zijn handje zeg nee en zet hem op de grond. Maar ik geloof niet dat hij het goed snapt. Aanhouder wint denk ik maar.

Lekker in Oostenrijk nu. Prachtig weer en ik hang nu heerlijk op de bank want M. wil gelukkig wel slapen. Reis ging boven verwachting goed. Hoewel we wel ons laatste redmiddel hebben moeten gebruiken. Teletubbies... Maar hij sliep een groot deel was heel enthousiast over alle nieuwe speeltjes (allemaal onzin dingen voor een euro, bij vervelen kreeg hij een nieuwe) dus geen gehuil onderweg. *O*
pi_137040238
KJ wat leuk en spannend een verhuizing.

Kyara wat knap van D *O*
Hoe was de nacht weg?

Sonnetje wat is ze leuk en wat klink je verliefd O+

Zolend fijn dat de reis goed ging. Geniet lekker daar *O*
pi_137041551
O ja Kyara ben ook benieuwd naar jullie nachtje weg :D
Lekker bij kunnen slapen?
pi_137042017
Omen, wat verdrietig van je konijn. Sterkte ermee! Fijn, dat Riley zo lief was op de verjaardag.

Phaidra, ik kan het me goed voorstellen dat zwaan-kleef-aan en het vermoeiende. Hier ook weer wat meer de laatste tijd.

Becky, de ondeugd straalt ervan af.

Fijn Olf, dat het drinken uit een rietjesbeker goed gaat.

Loj fijn van het uitslapen.

Zoëlaat jeweten hoe het toneelstuk was en wat S ervan vond?

Hier geen bijzondere plannen. Gewwon onze standaard zondagdingen: boodschappen doen, ik ga sporten, grote gaat bij een vriendje spelen. Misschien straks met de kleine fietsen of buiten eendjes voeren, het weer is er geweldig voor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137042143
Kj gefeliciteerd, goed ieuws van jullie nieuwe huis!

Zolena, fijn, dat de reis goed ging.

Wat knap van D met het staan. Kyara vertel hoe je drietal het deed zonder mama en papa.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137042660
S. mept ook als ze boos is. Eerst M. of mij (afhankelijk van wie haar iets verbiedt), en soms slaat ze zichzelf op haar hoofd :/ We zeggen dan ook dat dat niet mag, leggen het uit, pakken haar handjes vast... Maar in hoeverre ze dat echt snapt?

Omen, leuk is dat he, als ze zo vrolijk zijn op een verjaardag enzo :)

Becky, je meisje is adorbs! O+

Kyara, wat goed van haar *O*
pi_137042753
Ow, zolena, fijn dat de reis goed ging!

Wij gaan zo naar een verjaardag. Veel familie en veel kindjes, dus denk dat Saar het wel naar haar zin gaat hebben :)
  zondag 23 februari 2014 @ 14:30:18 #26
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_137047914
Zo, ik haak ook weer aan. Ik werk sinds 2 weken weer 4 dagen, en dat valt toch een beetje tegen. Maar: nog 1 week, en dan vakantie *O*

*Omen, niet leuk, arme Nijn...
*Kyara, hoe was het? Waren de dames en heer blij je weer te zien? En hebben ze een goede nacht gehad (en jullie ;))?
*Ik lees over kindjes die slaan, dan moet het opvoeden echt beginnen, pfff, hoop dat t hier nog even duurt...
Ik heb maar een paar pagina's gelezen...

Hier een heel vrolijke J. We zijn vandaag op de fiets naar de schaapskooi geweest, en hebben lammetjes gekeken, want lammetjesdag vandaag (http://www.np-deloonseend(...)etjesdag.xml?lang=nl en https://www.natuurmonumenten.nl/kinderen/kom-lammetjes-kijken). 200 400! lammetjes, en heel heel veel mensen. Wat een drukte :o. Hij vond t geweldig, heeft met open mond gekeken, en een lammetje geaaid (en aan de oren getrokken :X). Was wel uitputtend, half uur fietsen, uur lammetjes kijken (en kindjes), weer fietsen, dus nu uitgeteld in bed...

[ Bericht 2% gewijzigd door mousemicky op 23-02-2014 14:41:43 ]
pi_137053277
Leuk al die uitjes O+
Wij zitten ziek thuis :{
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_137053381
http://www.bol.com/nl/p/kees-basic-buggy-zwart/9200000005089572/

Iemand ervaring ?
Voor op de fiets en korte stukjes door de stad ?
pi_137053603
Omen : verdrietig
Wat een lieve foto's O+
En Kyara: vertel !
pi_137058188
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk al die uitjes O+
Wij zitten ziek thuis :{
oh getsie -O-. Virus? Beterschap! :*

Kyara, hoe was het? Lekker geslapen? En hoe ging het met de kindjes?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137062856
Thx ! Niks erg hoor een rot virusje idd.
pi_137063326
Beterschap kz!

Genoten Kyara? Wij mogen volgend weekend, 2 nachten zonder Ow..

Klinkt leuk MM!

Hier vanochtend lekker gezwommen, maar vond hem na t zwemmen een beetje afwezig.. En idd, 38,7 :'(

Trouwens een vraagje.. Ow drinkt al sinds een half jaar uit een tuitbeker, gaat super. Alleen het omhoog houden is wel erg lastig.. Nu is z'n tuitbeker (van Avent) echt aan vervanging toe. Maar waar doe ik goed aan? Nieuwe tuitbeker of een rietjesbeker? Ik lees over beide voor en nadelen... Wat hebben jullie gedaan?

Ik heb ook nog een oefenbeker, maar die neem ik niet mee op stap ;)
pi_137064754
Coco hoe was de verjaardag?

MM klinkt als een leuk uitje O+

Kleinzusje beterschap :*

Ik ga de tips voor Loj haar vraag ook lezen. Die van mij drinkt voornamelijk melk goed. Iets anders wilt ze niet in een flesje. En met tuitbeker kan ze niet heel goed overweg

En ik wil tips hoe om te gaan met een driftige dreumes. Ik voel me op dit moment zo onzeker. Elke dag zijn er wel een paar huilmomentjes, omdat het niet gaat zoals mevrouw het wil.
pi_137065319
Dan ga ik de tips voor Omen ook lezen: Ow begint ook echt driftig te worden!

En Omen, niet onzeker zijn hoor! :*
pi_137065328
:W

Ons nachtje weg was heerlijk. s' middags in het hotel geluierd, gelezen en uitgebreid gedoucht, lekker uit eten geweest en op tijd naar bed. Geslapen van 22.30 - 08:30 uur. Wel een uurtje wakker geweest tussen 4 en 5 (miste de bv hormonen om weer in slaap te komen). Rustig op ons dooie gemak ontbeten, naar Noordwijk voor een strandwandeling en daarna weer geluierd op de hotelkamer en uitgebreid gebadderd.

Niet alleen heerlijk geslapen maar ook genoten van uitgebreid douchen en badderen, een boek lezen, hoge hakken dragen, haren los en oorbellen in. En de tijd nemen om je uitgebreid op te maken (wel weer jammer dat ik de remover vergeten was ;) ).

Kindjes hebben het prima gedaan. Ze accepteerden oma & oma direct (zijn ze natuurlijk ook al heel vertrouwd mee). J is wel vaak wakker geweest en heeft ook een tijdje bij oma beneden in de box geslapen. Ze hebben ze 's nachts geen fles gegeven (dat wilden ze niet geloof ik) maar helemaal rustig konden ze daarna niet echt slapen.

Alleen toen we thuis waren kwam J helemaal koortsig en verkouden uit haar bedje. Combi van verkoudheid en tandjes denk ik. D had het eergister en dat was gister over maar ik weet niet of dat bij J ook zo is. Wel fijn dat we er nu weer gewoon zijn zodat ze lekker bij mama kan drinken.
pi_137065532
Driftbuien:

Ze zijn nu nog heel klein dus echt begrijpen doen ze nog niet. Ik kies daarom meestal voor afleiden. Ligt ook wel een beetje aan de situatie en de reden.

Drinkbekers:

Dametjes hebben een oefenbeker maar daar zijn ze nog net een beetje te jong of te slim voor. Leuk speelgoed, wordt 1 grote bende. Misschien toch maar terug naar de zachte tuitbeker. Rietjesbeker heeft qua mondmotoriek de voorkeur maar daar gaan ze ook mee klooien....
pi_137066758
Ik heb de kiddyboo. Dies anti lek en vind het zon fijn ding!

Driftbuien en afleiden.. goede combinatie denk ik!

Omen ik begrijp wrl dat je van die driftbuien soms wat onzeker wordt. Gelukkig is het maar een faaaaase. Als het echt om niks gaat laat ik haar soms. Dan is het vaak ook heel snel over. Als ze echt verdrietjes heeft troost ik haar gewoon :)

kyara dat klinkt als een meer dan geslaagd weekendje weg! Vaker doen? ;)
pi_137066764
Ik ben overgestapt op een rietjes beker omdat Luc ook steeds zijn tuitbeker niet ver genoeg omhoog hield. Hij bevalt hier erg goed. En af en toe laat ik hem drinken uit de avent oefen beker of mijn eigen beker.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137066819
Kyara dat klinkt heerlijk O+ FIjn dat jullie zo genoten hebben.
pi_137067885
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef Twinkle20 het volgende:
kyara dat klinkt als een meer dan geslaagd weekendje weg! Vaker doen?
Ja, we willen dit toch wel 1x per jaar gaan doen inderdaad. Misschien volgend jaar wel 2 nachtjes.

Skoap, hoe is de situatie bij jou? Is de rust nu weer wedergekeerd of is het juist onrustiger? En heeft de situatie nog invloed op jullie werk daar?
  zondag 23 februari 2014 @ 21:09:19 #41
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137068228
Klinkt goed dat weekendje weg Kyara :) Fijn dat alles goed is gegaan :) Even lekker tijd samen, heel belangrijk!

Hier hadden we vandaag weer een papa plak fase. (gister ook trouwens) Hele tijd papa papa papa, van mij moest ze niks weten...Ik mocht dr niet aanraken, niet knuffelen, ook niet met (8> knuffelen, helemaal niks }:|

Toen mn man ff wat ging doen heb ik dr even niet dr zin gegeven (ze wil elke keer opgetild worden) dus dik drama,maar daarna was het ook weer over, en accepteerde ze me weer. Lekker vaag.

Oh en ze ging redelijk goed slapen vanavond...Moet er alleen wel ff bij gaan liggen, maar dat gaat misschien nog wel een keer over (Als ik of man er niet bij gaan liggen, dan gaat ze dus niet slapen en alleen maar janken)
Wel schattig om te zien trouwens, als ze gaat slapen, dan moet ze onder haar eigen dekentje slapen, en dus niet onder haar dekbedje...Want dat is niet goed ofzo :P En de konijntjes moeten ook onder het dekentje slapen, en mama moet ernaast (handjes kloppen op het bed, "mama liggen, slapen? " O+ )
pi_137070522
Kyara klinkt erg gezellig O+

Afleiden doe ik nu ook. En negeren. Met slaan zeg ik nee en zet ik haar op de grond. En mijn draakje wordt om veel boos. Nee uiteraard. Maar ook als iets niet gaat zoals mevrouw wilt. En juist, omdat ze nog zo klein is vind ik dit zo moeilijk. :@
Even nog zeggen. Het is ook echt een droppie hoor. Met een heerlijk innemend lachje en heel sociaal en vrolijk O+

PureEvil fijn dat ze redelijk ging slapen vanavond. En het ritueel klinkt wel heel lief O+
  zondag 23 februari 2014 @ 21:53:16 #43
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137071082
Oh trouwes...Ik moet nog een kadootje verzinnen voor Cristel... *oeps*
Iemand ideeen? Ze heeft namelijk al van alles :@
pi_137071795
Hmmm heeft ze al een keukentje?

Wij zijn straks bij het pannenkoekenhuis geweest en in de speelhoek hadden ze zon mega speelkeuken. Kind ging helemaal los :o ... dus nu ook op jacht naar zon ding. Balen dat de Koninginnemarkt nog zo ver weg is.

Ik vind Koningmarkt voor geen meter klinken ... :$
pi_137072147
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-basic-buggy-zwart/9200000005089572/

Iemand ervaring ?
Voor op de fiets en korte stukjes door de stad ?
Ik heb ook een hele lichte buggy zonder slaapstand. Die nam ik mee op de fiets idd met de buggy-mee. Een gewone buggy vond ik toch wel erg zwaar fietsen. Met deze ging dat een stuk beter.
Maar het is wel echt lastig als ze in de buggy in slaap vallen.

Lekkere muffin Elise!!

PE, poppenbedje,poppenkinderstoel, dat soort dingen? Of het poppenhuis van Peppa Pig...vind ik zelf zo leuk!
  zondag 23 februari 2014 @ 22:15:39 #46
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137072430
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmmm heeft ze al een keukentje?

Wij zijn straks bij het pannenkoekenhuis geweest en in de speelhoek hadden ze zon mega speelkeuken. Kind ging helemaal los :o ... dus nu ook op jacht naar zon ding. Balen dat de Koninginnemarkt nog zo ver weg is.

Ik vind Koningmarkt voor geen meter klinken ... :$
Keukentje heeft ze al. een houten O+ Gescoord op een vrijmarkt vorig jaar september :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef Troeta het volgende:

PE, poppenbedje,poppenkinderstoel, dat soort dingen? Of het poppenhuis van Peppa Pig...vind ik zelf zo leuk!
Dat is op zich wel een leuk idee....Alleen ze doet niet zo veel met dr pop... Behalve gooien dan :')
En af en toe mag ie mee op dr fietsje :+
pi_137073129
Ik vond het ook erg moeilijk PE. Het scheelt dat hier auto's al snel goed zijn. Wij hebben er voor gekozen om M met zijn verjaardag iets "kleins" (qua budget dan) te geven omdat Sinterklaas ook net geweest was en de meisjes ook rond dezelfde tijd jarig zijn. In de zomer komt er dan wel wat buitenspeelgoed bij.
pi_137073174
Is dat geen idee? Glijbaantje, zandbak of een schommel?
pi_137073648
Ik vermoed dat ze zoiets al hebben. Dat is het "lastige" van de jongste zijn denk ik. Alles is er al....
Als dat inderdaad het geval is dan zou ik gaan voor "typisch" meiden speelgoed.

Of knutselspullen?
  zondag 23 februari 2014 @ 22:44:57 #50
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137074099
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:36 schreef Kyara het volgende:
Ik vermoed dat ze zoiets al hebben. Dat is het "lastige" van de jongste zijn denk ik. Alles is er al....
Als dat inderdaad het geval is dan zou ik gaan voor "typisch" meiden speelgoed.

Of knutselspullen?
Glijbaan hebben we..En vorige week hebben we zo'n plastic speelhuisje gekregen, schommel doen we niet aan, dan gaan ze maar naar de speeltuin (en ze vind er geen zak aan, de schommel) Zandbak hebben we ook maar da's een flutding, (ooit uitgeleend gehad, maar ik heb niet de goede teruggekregen, niet dat het wat uitmaakt verder maar toch :P )

Knutselspullen hebben we ook een kast vol :@

Helpt ook niet mee dat ik ontzettend hou van rommelmarkten :+ :@

En idd Kyara...We hebben volgens mij alles wel ...
pi_137074209
*zucht*

Duplo, little people, boekjes.

Quality time? Alleen met papa en mama iets leuks doen?
  zondag 23 februari 2014 @ 22:49:08 #52
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137074311
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef Kyara het volgende:
*zucht*

Duplo, little people, boekjes.

Quality time? Alleen met papa en mama iets leuks doen?
Haha sorry hoor :P
pi_137074396
Ik was de smiley vergeten :P

Ik kan iig even niks meer bedenken.....
pi_137080018
Thx ! Troeta ! :*
PE Is er iets waar ze nu heel graag mee speelt ?
pi_137080042
PE als ze de pop op de fiets meeneemt, iseen poppen fietszitje wel leuk denk ik of heeft zedat al?

Kyara, fijn, dat jullie het leuk hadden. Wel balen dat je bij thuiskomst een koortsige dreumes aantrof.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137080242
- Mooie dekbedhoes
- Abbo dierentuin
- Krijtjes van Stockmar
- leuke broodtrommel
- muziek instrument
- boerderijdier magneten
- badspeelgoed zodat ze badderen leuk gaat vinden
- mooi badpak
- houten treinbaan met magneet wagentjes
- konijnenlamp
pi_137080557
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Skoap, hoe is de situatie bij jou? Is de rust nu weer wedergekeerd of is het juist onrustiger? En heeft de situatie nog invloed op jullie werk daar?
Het is nog steeds rustig. Al schijnt er gisteren een demonstratie geweest te zijn met 5.000 mensen hier in het centrum, maar ik heb er niks van gemerkt :D

Donderdag was een heftige dag, collega's waren erg aangeslagen en toen vrijdag het nieuws binnen kwam dat de man van een werkneemster was doodgeschoten in Kiev, was ook geen goede dag.
Het bedrijf via wie wij mensen inhuren heeft ook een vestiging in Kiev. Daar zijn de gevolgen wel even wat heftiger, het kantoor is ook gesloten (mensen proberen vanaf huis te werken) en het kantoor staat geloof ik vlakbij het plein.

Ik hoop dat de rust nu is weder gekeerd, maar het blijft een beetje afwachten....
pi_137080558
Lelijk badpak? :P
pi_137080562
Klinkt als een fijn uitje Kyara :)
pi_137082631
Lijkt me inderdaad ook lastig omdat je zoveel spul al wel hebt.

Ik zie dat hier bij de schoonfamilie ook gebeuren. We vieren nog steeds trouw ieder jaar sinterklaas voor de kleinkindjes. Maar ze hebben alles al! En ikzelf vind het ook lastig om cadeautjes te bedenken voor mijn spruitje.
pi_137082878
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 07:48 schreef kleinzusje het volgende:
- Mooie dekbedhoes
- Abbo dierentuin
- Krijtjes van Stockmar
- leuke broodtrommel
- muziek instrument
- boerderijdier magneten
- badspeelgoed zodat ze badderen leuk gaat vinden
- mooi badpak
- houten treinbaan met magneet wagentjes
- konijnenlamp
:D
pi_137086018
Skoap heftig klinkt dat zeg. Sterkte hoor :*

Leuke cadeautips. Moet ik straks even opschrijven zodat ik ook wat ideetjes hebt. En die van mij is nog mijn eerste en enige :D
pi_137089196
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Omentielvo het volgende:
Skoap heftig klinkt dat zeg. Sterkte hoor :*

Leuke cadeautips. Moet ik straks even opschrijven zodat ik ook wat ideetjes hebt. En die van mij is nog mijn eerste en enige :D
Ik moet me echt inhouden in de speelgoedwinkel :D Er is zoveel leuk speelgoed dat mijnes als eerste/ enigkind nog niet heeft! Het is dat ik echt niet elke maand iets nieuws kan /wil kopen...

En wat betreft driftbuien: ik probeer altijd uit te leggen waarom iets niet kan / mag, hoe klein hij ook nog is. En afleiden idd. Of eerst even negeren en daarna lukt afleiden wat beter.

Maar de recente driftbuien zijn helaas van een andere orde. Van het kaliber dat je hoopt dat je dit nooit midden in de supermarkt mee zal maken :P. Daar helpt al het bovenstaande iig niet bij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137089810
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

haha, ze is zo verantwoord he!
pi_137091992
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Phaidra het volgende:
Er is zoveel leuk speelgoed dat mijnes als eerste/ enigkind nog niet heeft! Het is dat ik echt niet elke maand iets nieuws kan /wil kopen...

Ik ook hoor :Y

Vooral NA zijn verjaardag kom ik op de leukste dingen :')

Vandaag met de meiden naar de speeltuin geweest:

pi_137093018
  maandag 24 februari 2014 @ 16:22:50 #67
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137094234
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:08 schreef Troeta het volgende:

[..]

haha, ze is zo verantwoord he!
Ja, geen hema klei voor minizusje hoor :{w

;)
pi_137095516
Oja cadeau idee:
Ken je Grimm? Houten speelgoed, puzzels enzo...
Echt supermooi en leuk! (Vooral de regenboogpuzzel)
pi_137095922
Ik heb trouwens een moeilijke (avond)eter. En dat vind ik lastig want nooit gehad. D lust vrij weinig. Ik kan niet altijd rekening met haar houden want wat zij vies vindt, vinden haar broer en zus heerlijk.

Hoe gaan jullie daar mee om? Eten wat de pot schaft of boterhammen smeren voor de "lust-ik-niet-kindjes"?
pi_137096168
Ik maak dan wel een boterham. Kan natuurlijk altijd zijn dat ze iets echt niet lust. Ze moet wel een hap nemen om te proeven. Ik ben niet zo moeilijk :P Ik kook regelmatig 3 verschillende potjes.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137096245
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:15 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens een moeilijke (avond)eter. En dat vind ik lastig want nooit gehad. D lust vrij weinig. Ik kan niet altijd rekening met haar houden want wat zij vies vindt, vinden haar broer en zus heerlijk.

Hoe gaan jullie daar mee om? Eten wat de pot schaft of boterhammen smeren voor de "lust-ik-niet-kindjes"?
Als er niet of weinig gegeten wordt, geven wij een wat groter bakje yoghurt na en eventueel nog wat fruit.

Het is bij mijnes meer 'wil-ik-niet' dan 'lust-ik-niet'. Bepaalde dingen weet ik zeker dat hij het lust (eerder wel gegeten zonder morren bijvoorbeeld), maar kijkt hij ons aan alsof we hem vergif willen geven :'). Zucht :P.

Je meisjes beertjes samen op de schommel O+ :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137096332
Ik zag dit weekend echt supertof klei-achtig spul. Een soort zand dat bij kneden aan elkaar plakt. Het plakt niet aan je handen of tafel en droogt nooit uit! Lijkt me ideaal (maar voor dreumesjes waarschijnlijk nog niet zo geschikt ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137096899
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag dit weekend echt supertof klei-achtig spul. Een soort zand dat bij kneden aan elkaar plakt. Het plakt niet aan je handen of tafel en droogt nooit uit! Lijkt me ideaal (maar voor dreumesjes waarschijnlijk nog niet zo geschikt ;)).
Kinetic sand! Dat is echt tof. Maar nog niet echt dreumesproof nee. O-)

Kyara, hier zou ik voor ik een kind had zeggen, met de pot mee-eten, maar nu handel ik toch anders. Want hier leidt weinig avondeten tot (nog) slechtere nachten en dat is voor niemand leuk. Ik probeer zoveel mogelijk te koken wat ze lekker vindt, wel met voldoende afwisseling en soms dan halfhalf met ingrediënten die ze niet zo lekker vindt, dat ze hopelijk toch aan de smaak went. En ze kan dan altijd van ons bord nog andere dingetjes proeven, en zo kan ze langzaam aan smaken wennen.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:55:30 #74
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_137097203
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef Tally het volgende:
Ik kook regelmatig 3 verschillende potjes.
Ik heb mezelf beloofd daar nooit aan te beginnen. Dat heeft mijn oma namelijk 60 jaar geleden met mijn vader gedaan, met als gevolg dat ie nu alleen aardappelen (gebakken of gekookt, niet anders), boontjes, erwten, wortels en vlees lust. Geen pasta, geen rijst, geen tomaat of parika of andere groenten, geen couscous, geen vis, helemaal niets. Echt, ik vond avondeten vroeger thuis verschrikkelijk, want we aten dus meestal wat mijn vader lust, en da's heel saai 18 jaar lang. Uit eten met mijn vader moet ook bij een eetcafe of eenvoudig restaurant (want mixed grill op het menu) of bij de griek (want vlees), ergens anders geen succes.

Hier eet J. met de pot mee, of als wij iets eten wat hij nog niet mag (boerenkool ofzo, of iets heel pittigs, of met alcohol erdoor) dan een ingevroren portie van een paar dagen eerder. En als ie iets niet lekker vindt, dan een paar happen proberen, en na idd meer yoghurt (is altijd goed bij m). Dit zal vast niet bij elk kind zo werken, maar 3x apart koken vertik ik, m'n oma heeft m'n vader voor eeuwig verpest, en dat wil ik mn toekomstig schoondochter niet aan doen ;)
pi_137097333
Mijn man is verwend en lust ook niets maar ik verdom het om elke avond met hem mee te eten. Ik houd namelijk niet van aardappels. Dus kook ik vaak al twee potjes. Een derde kan er dan makkelijk bij.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:01:16 #76
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_137097371
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:59 schreef Tally het volgende:
Mijn man is verwend en lust ook niets maar ik verdom het om elke avond met hem mee te eten. Ik houd namelijk niet van aardappels. Dus kook ik vaak al twee potjes. Een derde kan er dan makkelijk bij.
Hier zou man dan gewoon pech hebben, als ik kook, bepaal ikwat we eten, als hij kookt hij... (Maar goed, hij lust alles, lang leve mijn schoonmoeder!)
pi_137100526
Kyara, hier eet ze savonds gelukkig bijna alles mee. Niet veel, maar wel genoeg. Als escape maak ik gebakken champignons met olijven. Dat gaat er altijd in. Overdag eet ze weinig. Brood echt maar heel zelden helaas. Dan geef ik alternatieven.
pi_137100579
Lieve foto's trouwens !
pi_137100602
Tally, is jouwes al 1 ? :)
pi_137100767
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
Tally, is jouwes al 1 ? :)
Over 6 weken.
pi_137101293
Kyara hier kook ik iets wat ze lusten en anders maak ik er wat anders naast. Zo ben ik zelf ook opgevoed. Mijn ouders hadden daardoor vaak twee groentes. Onder het motto liever groentes binnen die ze lust dan niets. Nu ben ik best een moeilijke eten maar ben ik in de loop der jaren wel veel meer gaan eten.
Oh kanttekening bij een ander moest ik van mijn ouders wel altijd eten wat de pot schaft.

hier maak ik dus wel iets extra's als ze het niet lusten. Maar wij hebben sowieso vaak komkommer er bij. En soms krijgen ze als "toetje" appelmoes. Wel moet mijn oudste nu eerst iets proeven. Als hij het echt niet lust prima krijgt hij wat anders. Meestal geeft hij aan het na het proeven wel lekker te vinden.

op dit moment eet kyan sowieso slecht tijdens het avondeten, maar daar kan ik me dan niet zo druk om maken.
pi_137101638
Phaidra zijn de driftbuien een gevolg van zijn ziek zijn? :*

Kyara wat een leuke foto. O+
Riley lust voorlopig nog alles. Dus ik weet nog niet hoe ik dat straks ga doen als ze iets niet lust (voorlopig is ze een makkelijkere eter dan ik ben)

Tally alweer bijna een dreumes *O*
pi_137103880
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Omentielvo het volgende:
Phaidra zijn de driftbuien een gevolg van zijn ziek zijn? :*

Kyara wat een leuke foto. O+
Riley lust voorlopig nog alles. Dus ik weet nog niet hoe ik dat straks ga doen als ze iets niet lust (voorlopig is ze een makkelijkere eter dan ik ben)

Tally alweer bijna een dreumes *O*
Ik denk een combi van ziek zijn (geweest), nasleep ziekenhuis, er komen 4 kiezen door en 'gewoon' de leeftijd.

Zijn taalontwikkeling gaat momenteel heel hard, maar als hij iets wil kan hij plots niets anders zeggen dan uh-uh-uh-Uh-UH-UUUUH!!! Waardoor wij natuurlijk niet alles begrijpen.

Maar de laatste dagen alleen nog driftbuien in bed gehad, als hij niet wil / kan slapen. Overdag gaat het gelukkig stukken beter, dus ziek zijn had wel een behoorlijke invloed.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137104149
Gelukkig Phaidra :*
pi_137105017
Bedankt voor jullie ervaringen!

Wij eten dus niet samen met de kinderen dus ik kook sowieso 2 keer (hoewel voor de kinderen vaak het opwarmen van wat wij de avond ervoor zelf gegeten hebben). Alleen koken wat ze lusten is lastiger want 1 dreumes die weinig lust, 1 goed etende dreumes en 1 peuter die veel lust maar ook veel niet wil. In het laatste geval is het hier wel eten en zo niet dan niet. Maar die wordt dan hooguit een kwartier eerder wakker met honger dus dat is nog te overzien. Voor D vind ik het dan toch een ander verhaal want net als bij Olf halen ze dat 's nachts in..... overigens proeft ze het wel altijd. Maar daarna spuugt ze het uit en houdt daarna haar mond stijf dicht en gaan heel demonstratief met haar rug naar me toe zitten :') Zelf laten eten werkt ook niet want dat gooit ze dan over haar schouder, ze geeft het aan haar broer of ze smeert het in haar haar......
pi_137105716
Kyara, wat een mooie foto!
Hier kook ik niet extra. Ik probeer er wel vaker rekening mee te houden, bijvoorbeeld toch wat vaker de groenten, die de kinderen wat lekkerder vinden of eens in de zoveel tijd hun favoriete gerechten: pizza en pannenkoeken. Of zoals gisteren zoete zalm en zoete aardappelkoekjes met rozijnen gemaakt. Ik vind wel dat ze altijd moeten proeven en wil meestal gezond en gevarieerd koken.

Phaidra, fijn, dat I zich weer wat beter voelt.

Hier vanavond ook drama om het eten. Wij hadden pasta met zalm en meneer wilde er niets van weten. Beetje hetzelfde als bij Phaidra (geen kwestie van niet lusten, maar nu niet lusten). Maar daarna dikke tranen en veel gehuil dat hij koekje als toetje mocht omdat hij niets had gegeten. Ik ben er trouwens niet altijd zo streng mee. Soms krijgt hij wel toetje ook als hij slecht heeft gegeten, inbijzonder als wij fruit toe hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137106267
Oh toetjes mogen ze hier altijd. Maar de oudste wil dat zelden. En krijgt dus soms appelmoest als toetje.

En kyan is de helft van de tijd te moe voor een toetje. Dus dat scheelt wel.
pi_137107413
Favoriete gerechten koken doe ik ook :Y maar die verschillen dus een beetje ;) J & M O+ vis, D :r vis (net als haar vader trouwens...).

Dat van die verschillende groente ga ik ook doen als ze wat groter zijn :Y
pi_137107502
Had ik trouwens al gemeld wat mijn dames vannacht gedaan hebben?

J kwam om 20:30 - 22:00 - 05:30 - 08:30
D om 21:00 - 23:00 - 08:30

:o *O* :o *O* :o *O* :o *O* :o *O* :o *O* :o *O* :o *O*

(ik ga er vanuit dat dat eenmalig was, maar het is wel fijn om te weten dat ze het kunnen. Sowieso, dat J langer dan 2 uur achter elkaar kan slapen.... )
pi_137107566
Goede nacht *O*
pi_137107717
Jeeh Kyara *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137108589
Kyara ideetje om vaker een nachtje ergens anders te bivakkeren en oma's het werk te laten doen? :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:42:00 #93
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137137933
Hoi! Lauren is vandaag een dreumes geworden! Dus ook wij komen jullie hier versterken.

Zie OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 322 voor de foto's

Voor nu wil ik deze even delen
pi_137138246
Welkom pessie en Lauren! *O*

Kyara, wat heerlijk! Ik hoop voor je dat deze lijn doorzet :Y.

Mijn mini was zo gezellig vandaag! Ik heb echt weer eens genoten om met hem samen te zijn O+ (en ook een beetje :@).

Ik moest nog aan je denken Kyara! We waren zwemmen en mini was in de kleedkamer heel verdrietig en een beetje bang. Ik zag al voor me dat we ook zo weer rechtsomkeert zouden moeten maken. Maar eenmaal in het water ontdooide hij een beetje en durfde hij steeds meer. De zwemles zelf vond hij geweldig en daarna ging zelf spelen ook super! Bij weggaan moest hij weer huilen, maar nu omdat hij nog niet weg wilde :D :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137138614
Pessie gefeliciteerd met je kleine dreumes *O*
Wat is ze leuk

Phaidra wat fijn dat ie zo gezellig was O+
En niet :@ , want als ze in zo'n driftige fase zitten zijn ze een procent minder leuk :*
pi_137139056
Phai zeg...wanneer is I eindelijk 2?? voor mijn gevoel is hij echt eeuwenlang dreumes :D

Gefeliciteerd Pessie :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137139262
In juni! Nog 3,5 maand wachten :D Maar daarna kunnen we bijna 1,5 jaar in hetzelfde topic posten :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137139296
O+ fijn! ik miste je al! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137139410
Welkom Pessie met je knappe dreumes O+

Klinkt goed Phaidra! Voor mijn gevoel "hoort" I ook meer bij M maar eigenlijk zit hij bijna tussen M en de meisjes in :D
pi_137141188
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:
Welkom Pessie met je knappe dreumes O+

Klinkt goed Phaidra! Voor mijn gevoel "hoort" I ook meer bij M maar eigenlijk zit hij bijna tussen M en de meisjes in :D
Misschien omdat M er eerst was?

Insgelijks, bitterend :Y :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137141465
Welkom Pessie en Lauren en gefeliciteerd *O*

Fijn Phaidra dat jullie zo een goede dag hadden.

Ik mis je ook Bitterend!

Bij ons nog maar iets meer dan 2 maanden voordat L 2 wordt. Wat gaat de tijd snel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137141631
Jullie horen gewoon bij de peuters voor mijn gevoel!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:02:37 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137141835
Pessie en Lauren, welkom!! leukerd!
pi_137142011
Pessie gefeliciteerd!
pi_137150157
Welkom Pessie!

Ow eet eigenlijk voorlopig nog alles... Al heeft hij wel z'n voorkeuren. Ligt er een boontje en een wortel, smijt hij het boontje op de grond. Als hij echt niet wil mee eten pak ik vaak nog een potje erbij... En idd meer yoghurt als toetje.
Vandaag begonnen met corrigeren op t smijten met eten :@ . Dat werd huilen...

Oh en ik hoop dat iedereen weer heerlijk aan t slapen is!
pi_137150651
Loj nee is ook echt het ergste woord ever als je het een dreumes vraagt :D

Hier weer goed geslapen. Alleen die wekker pestte me om af aan te gaan :O
pi_137151181
Welkom Pessie :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:31:31 #108
259886 pessie
pi_137151377
Bedankt voor het welkom iedereen.

Ik zie dat het over eten gaat. Lauren eet het meeste wel. Alleen aan broodbeleg eet vzw nog niet zoveel. Momenteel alleen pindakaas en jam.
pi_137151424
Ik ga oom proberen aan te haken. Hoewel het erg druk is momenteel.

welkom Pessie, wat een leuk kind is Lauren toch

jammer van die wekker omen.

eten overdag gaat het prima, maar avondeten is momenteel drama. Ik vermoed dat hij te moe is. Dus hij eet in de avond minimaal. Maar krijgt daarna nog een fles melk dus ik geloof het wel.

Verder eet hij namelijk alles wat los en vast zit namelijk :D
pi_137151531
En een plaatje bij het praatje

pi_137151592
As, ik vind dat jouw zoons allebei een heel andere uitstraling hebben! Grappig om te zien! Lijken ze in karakter op elkaar?

Loj, je was niet de enige die wakker was :*. Alleen rond drie uur sliepen wij wel. 12 en 4 moesten we eruit. Gelukkig na een beetje melk weer verder getukt en om 7 uur echt wakker, dus dat valt best mee O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137151790
Loj nog steeds last van slechte nachten? Hier zijn ze wel onrustig door verkouden kindjes maar gelukkig geen uren wakker.

Phaidra nee ook in karakter zijn ze totaal verschillend maar de chemie tussen die twee is prachtig <3
pi_137152682
Welkom Pessie en As ^O^
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:57:48 #114
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137152751
Pessie gefeliciteerd!

Leuke foto's As ^O^

Wat een schijtnacht heb ik gehad zeg. Ging lekker naar bed om 23.00 uur, lig je net goed en wel, wordt Cristel natuurlijk wakker, met geen mogelijkheid stil te krijgen...Pas toen man bij haar ging liggen was het ff goed, en om 00.30 is ze eindelijk in slaap gevallen, tot vanochtend 05maar ze wou niet in bed gaan liggen. Heb g00. Toen was ze weer wakker en wou niks van me weten, ik mocht niet bi jdr liggen helemaal niks. Ze heeft dus uiteindelijk een hele tijd voor het traphekje staan schreeuwen en janken, maar ik ben mooi naar mn eigen bed gegaan. Uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen op dr bed gelukkig.

Maar mén, wat is dit vermoeiend!

Kyara, hoe ging het vannacht met de meiden? Of was die maandagactie eenmalig?
pi_137152799
Pfff pe dat klinkt als een vermoeide nacht ja. Nog achter gekomen waardoor ze zo onrustig was?
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:01:40 #116
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137152822
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:00 schreef As1981 het volgende:
Pfff pe dat klinkt als een vermoeide nacht ja. Nog achter gekomen waardoor ze zo onrustig was?
Nee geen idee....Misschien is t wel een fase ofzo (hoop ik dan)
pi_137153528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:01 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Nee geen idee....Misschien is t wel een fase ofzo (hoop ik dan)
:D alles is een fase alleen de vraag hoe lang ze duren.....
pi_137157088
As wat zijn ze leuk O+
:* voor de onrustige nacht

Pahidra gelukkig wel een paar uur geslapen, maar klinkt als een vermoeiende nacht :*

PureEvil lastig zo'n nacht met een dreumes die niks wilt. Ik hoop dat het een korte fase is :*

Vanmorgen had ik een dreumes die niet blij was met aankleden. Wilde ze eigenlijk gewoon niet. Tijdens het flesje en ons knuffelmomentje was ze vrolijk. En tegenwoordig wilt ze altijd zelf het flesje vasthouden :D
En bij het wegbrengen naar het KDV huilde ze toen ik weg ging. Is echt al maanden niet meer gebeurd.
pi_137161733
Wat een leuke foto's As O+

Die doorslaapnacht was -zoals verwacht- een eenmalige actie. J is 's nachts nog wel 2 keer wakker (en met 's nachts bedoel ik tussen 00.00 en 06.00 uur, rond 23.00 en 06.00 meestal ook namelijk). D redt het wel met 1 nachtvoeding. Denkt dat zij wel door zou slapen als J er niet naast zou liggen.... Maar D is overdag weer minder in haar hun. Combinatie van tandjes en verkouden gok ik. Gisterochtend vroeg was J ontroostbaar, uiteindelijk met een pcm in mijn armen in slaap gevallen. Overdag nergens last van. En D was gister overdag niet in haar hum en vanochtend ook al niet. Lang leve de draagdoek....

Dat niet aan willen kleden is herkenbaar. Sowieso kan J niet stil blijven liggen dus dat is een soort worsteling om haar aan te kleden of te verschonen. D schreeuwt weer moord en brand bij het gezicht poetsen.....
pi_137162379
Pittige nachten kyara. En wat fijn dat je dames de dreumesstreken verdeeld hebben. Hier gewoon alles in 1.
Aankleden is een worsteling. Verschonen is een worsteling. Beetje jammer dat hij 3-4 keer per dag poept. Laatst was ik op pad en toen 3x in 2,5 uur.
gezicht poetsen/neus schoonmaken is drama.
nee is moord en brand gillen. Als iets niet lukt is moord en brand gillen. Pfff

hij zit ook nog eens niet lekker in zijn vel. Combi tandjes/verkouden.

en dan krijg je dit soort acties. Peuter is cars aan het kijken en ineens geen beeld. Nu zit kyan continu aan de kastjes. Heb ik 20 min aan die draden zitten rommelen. Ondertussen 4x kyan krijsend weggehaald. Een peuter die miept dat hij echt cars wilt kijken en kyan had ook nog eens de robot stofzuiger aangezet waardoor peuter nog harder ging miepen.

kom ik er achter dat de tv op standby was gegaan. Meestal roept peuter daar voor, maar met het naspelen blijkbaar gemist. Echt :X
pi_137172698
Jammer Kyara dat het maar een eenmalige actie was
En grappig dat ze hun dreumesstreken verdelen inderdaad. Hier hetzelfde als bij As. Alles zit in 1 dreumes.

As ik moest zo lachen om jouw verhaal. Ik kon het helemaal voor me zien? Op dat moment verlang je denk ik naar wat rollen behang, waar je ze achter kan plakken :D
pi_137173625
As, wat een dag :X Leuk trouwens dat ze ook zo verschillend in karakter zijn!

Kyara, na zo'n nacht kan je het overdag ook wat minder hebben hè. Sowieso heb je met 3 (best nog jonge) kinderen een grote kans dat er eentje niet helemaal fit / uitgeslapen / gezellig is. Als ik merk wat 1 chaggo kind met me kan doen... oO<

PE ook al een onrustige nacht. Ze is echt in een papa-fase he :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137174395
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef bitterend het volgende:
Jullie horen gewoon bij de peuters voor mijn gevoel!
De mijne gedraagt zich ook al als een peuter.

Dikke :* voor alle moeders met weinig slaap.

As, wat een lieve jochies heb je. Kan me wel voorstellen, dat je met je handen in je haar zat.

Kyara, jammer, dat je dreumesjes de dreumesstreken verdelen.

Hier gisternacht ook een dramanacht gehad. Vaker wakker, huilen en krijsen. Op de vraag gaf hij aan te moeten poepen, maar het kwam er niet uit. Ook na pcm en Lactulose ging het nog niet beter. Vanavond maar redelijk vroeg naar bed gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137174898
Ah veel te veel moeders hier met weinig slaap :(
Hier is t momenteel ook weer erg slecht... 3 uur slaap per nacht is weer veel :( Maar ik trek t nog en verheug me op t weekend.. We gaan twee nachten met vrienden weg, zonder Ow :@

Maar over Ow gesproken, hij had t super op t kdv gedaan vandaag! En toen ik hem kwam ophalen kwam hij een kus geven en ging daarna verder spelen! O+

As, wat een dag ;) maar wat klinken ze toch schattig!
pi_137175035
Tinu, wat sneu. Hoeveel drinkt hij overdag?

:* voor de slechte nachten en de krijsende dreumesjes.

Hier weinig te melden, het los staan gaat steeds beter :Y
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:11:48 #126
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137175821
Hmz, Jammer Kyara -O- Had t zo gehoopt voor je, ff lekker doorslapen.....

As, klinkt als een lastig dagje :{
Tinu en Loj ook al :/

Groepsknuffel dan maar :P

Ik heb Cristel vanmiddag niet laten slapen, ze heeft alleen even in de auto geslapen om 12 uur toen ik de kids ging halen van school. Dus goede hoop dat het nu wel goed gaat vannacht.
En ze heeft bijna de hele dag buitengespeeld, (en ze kwam met baggerpoten naar binnen, erg leuk als je alles net schoon hebt }:| Maargoed, weet zij nog niet dus.. :P )
En ik moest ook mee naar buiten van dr O+ "Mama pele?" "daar?" (wijst naar de tuindeur, oftewel, mama ik wil naar de speeltuin :)
Schommelen vind ze trouwens niks aan, ze durft het niet ofzo...

En ze kan een hoop woorden, wow O+
Maandag wordt ze alweer 2 :o
pi_137176459
Oh PE, je meisje alweer bijna een peuter!

En thanx. Wij ging uit van een eenmalige actie dus dat scheelde ;) Ach zo erg is het niet. Soms is het inderdaad best heftig als ze het alledrie op hun heupen hebben: dreumes die om alles huilt en alleen maar op schoot wil zitten, peuter die dat niet goed kan hebben en ook aandacht op komt eisen en uit zijn plaat gaat als hij dat niet krijgt, vervolgens met dingen gaan gooien en daarmee zijn andere zus raakt die dan ook een keel opzet :X

Vandaag was het even 1 voor de tv, 1 in de box en 1 in de doek. Maar gelukkig duren dit soort buien nooit lang. Maar ik was wel blij toen ze allemaal in bed lagen en sliepen (nadat ik nog 4x naar boven kon om D te troosten en neer te leggen).

Maar goed, ook dit is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase. Maar gelukkig was het prachtig weer dus dat maakt veel goed O+

Heel herkenbaar dus As :D

Heftig TInu. Hopelijk is het vannacht rustiger.

Loj, super dat Ow het zo goed heeft gedaan op het kdv. En geniet van je weekend weg. Uit ervaring weet ik dat het ook even heel fijn kan zijn om even een nacht zonder kind te zijn en ook zonder dat elke vezel in je lijf gespitst is op het eventueel komen van je kind. :*

Xanteh. fijn dat het los staan steeds beter gaat. Ze heeft echt een mega spurt gemaakt qua ontwikkeling hè, de afgelopen maanden. Hoe oud is ze nu?
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:26:30 #128
259886 pessie
pi_137176635
Wow wat een hoop zware nachten hier zeg -O-
Hier gaat het wat dat betreft sinds vorige week opeens beter. Lauren wordt nog maar 1x per nacht wakker en slaapt dan binnen 20 minuten weer. Van zondag op maandag sliep ze zelfs door :o

En ik vind het leuk dat al die mensen die ik "opeens" mistte hier weer zie O+

As, toffe broertjes-foto's!
pi_137188266
Loj veel plezier dit aankomende weekend!

Xanteh, gaaf dat het losstaan steeds beter gaat. Nog eventjes en dan gaat ze ook lopen.

Op je vraag Xanteh, L drinkt niet erg veel thuis, misschien 500-700ml.

PE wat lief O+. Hoe ging het slapen? Alweer bijna 2.

Pessie fijn, dat de nachten bij jullie zo goed zijn.

Kyara dat lijkt me idd best zwaar. Ik vind 2 slecht gehumeurde kinderen al lastig en dan kan ik ze tenminste nog allebei op schoot nemen. Mits ze elkaar er niet vanaf duwen. Aandacht delen werkt hier ook niet altijd.

Gisteravond hebben we een havermoutbad geprobeerd tegen de jeuk van zijn eczeem en dat lijkt toch wat gedaan te hebben: de avond was rustiger en de nacht ook beter dan de voorgaande.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137188536
Djen kan nu echt officieel lopen! Stond gisteren in de keuken drinken te maken, komt mevrouw lachend en gierend om de hoek gelopen.
Alleen als er 'vreemden' zijn vertikt ze het. We wilden het al trots aan opa en oma laten zien maar no way dat ze dan gaat staan.

Dus ik denk dat ik nog heel even moet wachten met het maken van een afspraak bij de orthopeed. Die wilde haar graag nog even terug zien zodra ze dit zelf kon. Om te kijken of ze haar heupjes goed belast. Want als ze daar ook zo reageert, kan ik het niet showen.

Zit nu onwijs te klooien met haar middagdutje als ik late dienst heb. Op het punt dat het 'moet/kan' wil ze niet meer. Als ik late dienst heb gaat ze 1 uurtje naar dr go en dan is papa er alweer. Maar vind het ook zo lullig en niet gezellig voor de go om haar daar gelijk te slapen te leggen. Toch likt dat de oplossing. Zal het er straks eens over hebben met go.

Kyara balen dat het maar een eenmalige actie was :(
Tinu hopelijk helpt dat hacermoutbadje een beetje!
Loj dat doet Djen ook als we haar ophalen bij de go. Dan is ze zo lekkter aan het spelen en wil ze echt nog niet naar huis hoor. Dan is het soms brullen. Wel een bevestiging dat ze het daar naar haar zin heeft :)
pi_137189830
Fijn dat ow het naar zijn zin het op het kdv.

Xanteh geen nieuws is goed, dat betekend dat het lekker loopt.

pe bijna twee alweer. Hoe ging de nacht?

Pessie fijn van de goede nachten!!!

Tinuviel, waterpokken? Fijn dat de havermout lijkt te helpen.

twinkle goed van het lopen. Jammer dat ze het nog niet wilt showen.
en slaapjes regelen blijft lastig inderdaad.

en wat mijn dag gister dat gaat hier dagelijk zo hoor. Ze halen elke dag wel iets uit waar ik gek van word. Maar aan de andere kant zijn ze ook zo leuk O+
het voordeel van veel thuis zijn dan maar.
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:41:58 #132
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137190202
Vannacht ging goed *O*
pi_137195720
:* voor de niet goede nachten

En *O* voor de goede nacht van PureEvil.
En alweer bijna twee O+
Ben je bij die leeftijd nog net zo emo als bij de eerste verjaardag?

Twinkle ik zou haar inderdaad ook bij de go laten slapen. Als dat de oplossing is.
En *O* voor het lopen?

Mijn meisje was zo lief vanmorgen. Heel knuffelig en vrolijk. En ze wees een bal aan en zei ' ba'
En toen ik een foto wilde maken vond ze het goed, maar ze wilde mijn hand niet los laten. Dus hele lieve foto O+
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:05:56 #134
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137197972
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef Omentielvo het volgende:
:* voor de niet goede nachten

En *O* voor de goede nacht van PureEvil.
En alweer bijna twee O+
Ben je bij die leeftijd nog net zo emo als bij de eerste verjaardag?

Twinkle ik zou haar inderdaad ook bij de go laten slapen. Als dat de oplossing is.
En *O* voor het lopen?

Mijn meisje was zo lief vanmorgen. Heel knuffelig en vrolijk. En ze wees een bal aan en zei ' ba'
En toen ik een foto wilde maken vond ze het goed, maar ze wilde mijn hand niet los laten. Dus hele lieve foto O+
Neuh, maar dat was ik bij de eerste verjaardag volgens mij ook niet zo.
Tijd voor een nieuwe :7 :+

Zooo ik ben net in slaap gevallen bij Cristel op bed. En net wakker, was wel ff lekker zeg! Alleen ik lag beetje raar zo zonder kussen, dus nu heb ik last van mn kaak :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:55:14 #135
259886 pessie
pi_137199792
Lekker PE.

HHier rust! Peuter gaat logeren bij oma en dreumes ligt nog in bed O+
Kon ik internet afspeuren naar nieuw servies aangezien de dreumes gisteren het huidige te pakken had :')

Lauren heeft het IKEA keykentjhe gekregen voor haar verjaardag en ze vind specifiek de kastjes zo leuk O+ spullen erin, er weer uit, deurtje dicht, vinger erertussen O+ .
pi_137200721
Pessie: Ikea keukentje is leuk O+ gaan zwaar he die deurtjes ?

Loj: ben benieuwd hoe jullie het hebben zonder Ow

Hier blijf ik een snotterig zeeleeuwtje houden. Nu al ruim 2 weken kwakkelen. Niks gewend wat dat betreft. Morgen naar het CB en dan even laten kijken. Gisteren contact met de arts gehad en dat was geruststellend. Gewoon een rotte verkoudheid icm met kiezen. Duurt lang maar is niet zorgelijk.
We gaan lekker naar buiten, maar doen het rustig aan. veel knutselen en Nijntje kijken.

Pe: Lekker even liggen met je dreumes ! Heb je al een kadootje ?

Omen: Ze praat O+

Twinkle: voor het lopen nog een keer *O*

As: Druk hoor 2 boefjes !

Tinu: Wat prettig dat het badje verlichting gaf. Wist niet dat dit ook bij eczeem hielp.

Xanteh: Wat fijn dat het staan goed gaat :*

Kyara: wat moet je toch creatief zijn met je 3 tal ^O^
pi_137206983
[egopost]
Vandaag met J. bij de cardioloog geweest. Z'n VSD is gelukkig bijna helemaal dochtgegroeid, ze hoorde geen ruis meer, en zag maar een keel klein beetje lekkage.

Maar nu wel opeens wat anders. Uk blijkt een aantal kenmerken te hebben van Noonan syndroom (dat VSD dus, en platte neus, en ver uit elkaar staande ogen). Ze heeft ons doorverwezen naar een klinisch geneticus, die maar 1 keer per maand in ons ziekenhuis is. Kunnen pas terecht in mei :(

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hoopte dat we nu dus eindelijk van dat ziekenhuis af waren, en nu dit :'( . Gelukkig heeft ie ook een hele hoop symptomen absoluut niet, dus ik verwacht geen rampzalig nieuws. En t is ook geen eng levensbedreigend iets ofzo, maar toch -O-

Iemand toevallig ervaring hiermee?
[/egopost]

Verder lees is jullie verhalen allemaal wel hoor, en ben ik echt wel geïnteresseerd, maar dit zit nu dus in mijn hoofd :(, net nu vriend morgen zijn afstudeerpresentatie moet geven...
pi_137207174
Oh jee MM wat rot ! heb even gegoogled wat het is. Naar zeg. Je wilt toch dat je kind blaakt van gezondheid.
Ik ken jouw/ jullie voorgeschiedenis niet omdat je ( dacht ik) bijna niet in het baby topic postte toen ik daar nog kwam.
xx
pi_137207269
Hier heeft het snotkoppie gejammerd en overgegeven. Ligt al van af 18.00 uur op bed. :{ Ze voelt zich duidelijk niet goed. Enige waar ze het fijn heeft is in bad. Gelukkig is haar huid goed, dus 2 x per dag lukt ! Dan geniet ze enorm en zit te spelen.
pi_137210328
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef Omentielvo het volgende:
En toen ik een foto wilde maken vond ze het goed, maar ze wilde mijn hand niet los laten. Dus hele lieve foto
Zien!!!

quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:55 schreef pessie het volgende:
HHier rust! Peuter gaat logeren bij oma en dreumes ligt nog in bed
Genoten van de rust? Soms best wel even lekker he O+

quote:
17s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef kleinzusje het volgende:
Hier blijf ik een snotterig zeeleeuwtje houden. Nu al ruim 2 weken kwakkelen. Niks gewend wat dat betreft. Morgen naar het CB en dan even laten kijken. Gisteren contact met de arts gehad en dat was geruststellend. Gewoon een rotte verkoudheid icm met kiezen. Duurt lang maar is niet zorgelijk.
We gaan lekker naar buiten, maar doen het rustig aan. veel knutselen en Nijntje kijken.
M is vorig jaar bijna de hele winter verkouden en snotterig geweest. Vervelend. Maar wel fijn als het samenvalt met een cb bezoekje, kunnen ze even naar de longen luisteren. Hopelijk heeft ze er zelf niet al teveel last van. Beterschap :*

quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef mousemicky het volgende:
[egopost]
Vandaag met J. bij de cardioloog geweest. Z'n VSD is gelukkig bijna helemaal dochtgegroeid, ze hoorde geen ruis meer, en zag maar een keel klein beetje lekkage.

Maar nu wel opeens wat anders. Uk blijkt een aantal kenmerken te hebben van Noonan syndroom (dat VSD dus, en platte neus, en ver uit elkaar staande ogen). Ze heeft ons doorverwezen naar een klinisch geneticus, die maar 1 keer per maand in ons ziekenhuis is. Kunnen pas terecht in mei :(

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hoopte dat we nu dus eindelijk van dat ziekenhuis af waren, en nu dit :'( . Gelukkig heeft ie ook een hele hoop symptomen absoluut niet, dus ik verwacht geen rampzalig nieuws. En t is ook geen eng levensbedreigend iets ofzo, maar toch -O-

[/egopost]

Verder lees is jullie verhalen allemaal wel hoor, en ben ik echt wel geïnteresseerd, maar dit zit nu dus in mijn hoofd :(, net nu vriend morgen zijn afstudeerpresentatie moet geven...
Jeetje MM, wat heftig. Fijn dat de VSD dicht is gegroeid maar de rest van het nieuws is natuurlijk beroerd. Ik heb geen idee wat het is of wat het inhoudt. Ik heb even gegoogled maar daar uit wordt voor mij ook niet echt duidelijk wat de gevolgen zijn. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af maar tot mei dus nog best wel een boel onzekerheid. En ik kan me zoooooo voorstellen dat je klaar ben met het ziekenhuis. Je wil toch het liefst dat je kind helemaal gezond is. Sterkte met afwachten :*
pi_137210792
PureEvil ben je ook echt bezig voor een tweede O+

Kleinzusje :*

MM wat een rottig nieuws :*

Hier de foto van Riley

pi_137210891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Omentielvo het volgende:
PureEvil ben je ook echt bezig voor een tweede
_O-

PE: voor je man wat leesvoer O-)
http://www.dailymail.co.u(...)rs-MORE-relaxed.html

Wat een lieve foto O+ Blij meisje O+
pi_137211411
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef mousemicky het volgende:
[egopost]

[/egopost]

Och nee, wat een schrik! En wat moeten jullie nu nog lang wachten voor je meer duidelijkheid hebt... ;(. Sterkte, zeker voor je vriend morgen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137211480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Hier heeft het snotkoppie gejammerd en overgegeven. Ligt al van af 18.00 uur op bed. :{ Ze voelt zich duidelijk niet goed. Enige waar ze het fijn heeft is in bad. Gelukkig is haar huid goed, dus 2 x per dag lukt ! Dan geniet ze enorm en zit te spelen.
Meh, beterschap! :( Hopelijk doet de slaap haar goed. En fijn dat ze wel geniet van het badderen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137211998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jee MM wat rot ! heb even gegoogled wat het is. Naar zeg. Je wilt toch dat je kind blaakt van gezondheid.
Ik ken jouw/ jullie voorgeschiedenis niet omdat je ( dacht ik) bijna niet in het baby topic postte toen ik daar nog kwam.
xx
J. was 6 weken te vroeg, vandaar kinderarts, en cardioloog omdat de kinderarts een hartruisje hoorde vorig jaar toen we naar huis mochten...

Ik heb natuurlijk ook zitten googlen, en ik kan ook zo snel niet vinden wat de praktische gevolgen zijn als hij wel Noonan blijkt te hebben. Kinderen kunnen zich normaal ontwikkelen, naar school etc. Ook geen verstandelijke beperking. Een hele hoop van de genoemde verschijnselen herken ik echt niet, slecht zien, slecht horen, neu, hij heeft altijd alles sneller door dan wij, hij is alleen wel wat langzamer in z'n fysieke ontwikkeling dan sommige andere kindjes hier (kan met 14 maanden nu net staan), maar ja, die marge is gewoon groot, en hij gaat de laatste weken echt met sprongen vooruit. Ik denk dat ik maar ga voor de kop-in-zand methode tot en met mei. Wil me niet onnodig druk maken, en we kunnen dan altijd nog verder zien.
pi_137212118
Dank voor de beterschapspostings en MM :*
pi_137212241
PE lekker even geslapen. Alleen niet zo een goede houding. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Kz beterschap voor je meisje!

Twinkle, ze loopt *O*. Lekker bij de go laten slapen.

As hij heeft geen waterpokken. Wij deden havermout puur tegen de jeuk van het eczeem.

Mm wat naar. Kan me voorstellen, dat je blij zou zijn, dat het beter ging en nu dit. Sterkte voor jou en je man! :*

Riley wat een plaatje is je dochter O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_137212579
MM wat schrikken zeg! En wat vervelend dat je pas in mei terrecht kunt. Is er niet een ander ziekenhuis in de buurt met een genetisch deskundige?

kz, sneu je verkouden meisje. Hoe oud was ze nu?

Hier ook even wat onzekerheid.

Lisa had een tijd geleden ineens geen reactie meer op koemelk dus ze zat niet meer op een dieet. echter na 3 weken kreeg ze ineens een reactie op een koekje met chocolade. dus sinds 4 dage toch weer koemelkvrij. Nu klaagt ze sinds een week enorm over buikpijn en vanavond bloed in haar ontlasting. en harde keutels. dus de hap gebeld en langsgeweest. voor nu niks bedreigends. Het kan zijn van de koemelkproducten, of van de harde poep maar aangezien ze op wel meer producten reageert dan alleen melk had hij het over coeliakie. glutenallergie vertelt google me. Morgen even toch de ka bellen voor een nieuwe afspraak.

Verder slaapt ze sinds een paar dagen wel redelijk door. ze word tussen half 7 en 8 smorges ongeveer 1 keer wakker. meestal rond half 12 of 3 maar we hebben een nachtrust en de melatonine werkt!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_137212684
Pfff schrikken hoor mm, ook al herken je gelukkig niet veel van de genoemde verschijnselen. Wilt toch het beste voor je kind :*

Heeft Riley nou een zwarte piet op het shirtje staan? :P

Kyara, gelukkig wel, die inhaalslag was ook wel nodig (op grof motorisch gebied dan). Ben zelfs moeders gaan ontwijken omdat ik moe werd van de 'mijne liep al met 11 maanden' conversaties. Dan nam ik C maar mee naar het golfslagbad ipv pierebadje vol kinderen en ouders. Nu niet meer hoor, na een gesprek erover met de ka. Heb daar mijn hart kunnen luchten.

Beterschap met de kleine kz :*

Edit: Tinu, C had ook een tijdje problemen met de ontlasting maar die kreeg te weinig vocht binnen, maar als ik dat zo lees drinkt jou jongetje genoeg. Al Roos vicee laxo geprobeerd?

[ Bericht 9% gewijzigd door Xanteh op 27-02-2014 20:25:51 ]
pi_137214050
MM, wat heftig zeg, hopelijk heeft hij het niet! Gunstig dat je weinig symptomen herkent wel! Pfffff. :{

Hier alles oke! Een gezellig meisje dat steeds stukjes los loopt. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')