Ah nee, dat is echt niet leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht
Ach neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht
oh getsiequote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk al die uitjes![]()
Wij zitten ziek thuis
Ja, we willen dit toch wel 1x per jaar gaan doen inderdaad. Misschien volgend jaar wel 2 nachtjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef Twinkle20 het volgende:
kyara dat klinkt als een meer dan geslaagd weekendje weg! Vaker doen?
Ik heb ook een hele lichte buggy zonder slaapstand. Die nam ik mee op de fiets idd met de buggy-mee. Een gewone buggy vond ik toch wel erg zwaar fietsen. Met deze ging dat een stuk beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/kees-basic-buggy-zwart/9200000005089572/
Iemand ervaring ?
Voor op de fiets en korte stukjes door de stad ?
Keukentje heeft ze al. een houtenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmmm heeft ze al een keukentje?
Wij zijn straks bij het pannenkoekenhuis geweest en in de speelhoek hadden ze zon mega speelkeuken. Kind ging helemaal los... dus nu ook op jacht naar zon ding. Balen dat de Koninginnemarkt nog zo ver weg is.
Ik vind Koningmarkt voor geen meter klinken ... :$
Dat is op zich wel een leuk idee....Alleen ze doet niet zo veel met dr pop... Behalve gooien danquote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef Troeta het volgende:
PE, poppenbedje,poppenkinderstoel, dat soort dingen? Of het poppenhuis van Peppa Pig...vind ik zelf zo leuk!
Glijbaan hebben we..En vorige week hebben we zo'n plastic speelhuisje gekregen, schommel doen we niet aan, dan gaan ze maar naar de speeltuin (en ze vind er geen zak aan, de schommel) Zandbak hebben we ook maar da's een flutding, (ooit uitgeleend gehad, maar ik heb niet de goede teruggekregen, niet dat het wat uitmaakt verder maar tochquote:Op zondag 23 februari 2014 22:36 schreef Kyara het volgende:
Ik vermoed dat ze zoiets al hebben. Dat is het "lastige" van de jongste zijn denk ik. Alles is er al....
Als dat inderdaad het geval is dan zou ik gaan voor "typisch" meiden speelgoed.
Of knutselspullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |