Een Apple reseller is geen Apple winkel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef Renzz het volgende:
[..]
Is een Apple winkel, betaal je alsnog de hoofdprijs en dan een apple premium retail seller
Een officiële reseller wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef Renzz het volgende:
Verkoopt alleen maar apple spullen, dus je zou verwachten dat ze dingen verkopen die het doen. Een premium reseller wordt door apple aangewezen
iCentre verkoopt ook niet originele ladersquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef Renzz het volgende:
Verkoopt alleen maar apple spullen, dus je zou verwachten dat ze dingen verkopen die het doen. Een premium reseller wordt door apple aangewezen
Zeg ik origineel nee, weet ik zelf ook welquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
iCentre verkoopt ook niet originele laders
Ja dat scheelt enorm, en als de verbinding ook maar wat slecht is, en deze steeds gezocht moet worden vreet dat enorm aan batterijquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef Zocalo het volgende:
Ik had op mijn vorige werkplek nooit wifi, toen kon mijn iPhone soms twee dagen mee als ik hem niet extreem intensief gebruikte (routeplanner, muziek).
Nu heb ik wel wifi op mijn nieuwe plek, maar als deze aan staat moet ik hem eigenlijk elke dag op laden (aan het eind van de dag zit hij dan op ongeveer 25%). Is dat verschil echt zo groot, als je wifi aan hebt staan?
Kan je mij een linkje sturen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Aventura het volgende:
Nog even over kabels: ik heb net drie kabels binnen. De 21ste besteld, en gister al binnen! Via focalprice. De kabels laden mijn iPhone 5s goed op. Geen meldingen die ik moet wegklikken of ander gezeur. Data overbrengen heb ik nog niet geprobeerd. Maar ben dus voor 8 dollar klaar!
Ja maar welke tientallen kabels heb je besteld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:50 schreef Aventura het volgende:
Gewoon focalprice.com! Bewust daar besteld ipv de geijkte nog goedkopere chineesjes, vanwege goede ervaringen van Tweakers.
Precies hetzelfde als jij besteld door jouw ervaring.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Aventura het volgende:
deze, omwikkeld met draad, zodat ie (hoop ik) minder snel stuk gaat. Voor in mijn werktas.
deze, gewoon omdat het kan
en deze , 2 meter, handig voor naast mijn bed.
hehe! Hopelijk kom die van jou ook al na een week binnen. Ik ga vanavond even kijken of ik er ook mee kan syncen maar daar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als jij besteld door jouw ervaring.
Thanks!
Ik neem aan dat je inmiddels gewoon kan syncenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
hehe! Hopelijk kom die van jou ook al na een week binnen. Ik ga vanavond even kijken of ik er ook mee kan syncen maar daar ga ik wel van uit.
Nee, je moet ook een soort ontvanger op je iPhone klikken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zit wat op die website te browsen en kom dit tegen: draadloze lader
Dat werkt toch helemaal niet met een iPhone?
Dus Apple moet rekening gaan houden met jouw onkunde?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef LogiteX het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als dat ding liet zien dat je belsignaal uitstaat. Al paar keer gehad dat ik daardoor per ongeluk de hele dag onbereikbaar ben geweest.
Ja, immers kleine moeite. Mijn vorige telefoon deed dat bovendien wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dus Apple moet rekening gaan houden met jouw onkunde?
I.p.v. het signaal uit te zetten kan je het ook op "niet storen" zetten. Vergeet dan alleen niet om onder instellingen signaal bij herhalen (of zoiets) ook uit te zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef LogiteX het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als dat ding liet zien dat je belsignaal uitstaat. Al paar keer gehad dat ik daardoor per ongeluk de hele dag onbereikbaar ben geweest.
Ik gebruik dat schuif knopje aan de zijkant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:10 schreef nikk het volgende:
[..]
I.p.v. het signaal uit te zetten kan je het ook op "niet storen" zetten. Vergeet dan alleen niet om onder instellingen signaal bij herhalen (of zoiets) ook uit te zetten.
Die fysieke switch mét kleur zegt je niks?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef LogiteX het volgende:
Dan ben je gewoon niet zo heel slim als je dat niet checkt ipv te klagen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:32 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Ik gebruik dat schuif knopje aan de zijkant.
Dat laatste is niet eens nodig: locken is altijd portrait geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:34 schreef LogiteX het volgende:
Nog een halve bug ondekt
- zet schermrotatie lock uit
- draai je telefoon zodat alles horizontaal is
- zet de lock aan
- draai je telefoon verticaal en zie dat de schermen draaien naar standaard verticale positie terwijl de lock aan stond
http://www.iphoneclub.nl/(...)efect-door-corrosie/quote:Sinds de introductie van Lightning in 2012 heeft Apple biedt compactere iPhone-kabel, maar dit gaat kennelijk gepaard met de nodige nadelen. Er werd eerder al geklaagd over niet-werkende, onofficiële Lightning-kabels onder iOS 7 – en nu is er nog een probleem. ZDNet ontdekte dat de Lightning-kabels vrij snel defect kunnen raken door corrosie. Op het supportforum van Apple wordt ook steeds vaker dit probleem genoemd.
Android heeft het welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die fysieke switch mét kleur zegt je niks?
[..]
Dan ben je gewoon niet zo heel slim als je dat niet checkt ipv te klagen.
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic. Je klaagt over een visuele indicator, die heeft de telefoon gewoon.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic. Je klaagt over een visuele indicator, die heeft de telefoon gewoon.
Aan de linkerkant heb je 3 knopjes waarvan de onderste 2 voor de volumeregeling zijn. De 1e, dat tevens een schuifknopje is en als je heel goed kijkt zie je bij 1 van de 2 standen een rode kleurtje. Daar doelen ze hier dus op met visuele indicatie dat de telefoon op stil staat.quote:
Zijkant zie ik slecht want beschermhoesjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aan de linkerkant heb je 3 knopjes waarvan de onderste 2 voor de volumeregeling zijn. De 1e, dat tevens een schuifknopje is en als je heel goed kijkt zie je bij 1 van de 2 standen een rode kleurtje. Daar doelen ze hier dus op met visuele indicatie dat de telefoon op stil staat.
Dankzij die fysieke knop weet ik zelfs als het ding in m'n zak zit of 'ie op stil staat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Zijkant zie ik slecht want beschermhoesje
Zijkant is überhaupt onhandig. Scherm kijk ik immers altijd naar, zijkant bijna nooit.
Dat merk je echt niet. Pas als je er aan denkt kan je het voelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dankzij die fysieke knop weet ik zelfs als het ding in m'n zak zit of 'ie op stil staat.
Tja, dat is met een icoontje op het scherm natuurlijk niet andersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:08 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Dat merk je echt niet. Pas als je er aan denkt kan je het voelen.
Vergeef Apple dit slippertje verder wel hoor. Verder uitstekend OS.
Fotoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Mijn 5s is op onverklaarbare wijze verbogen inclusief mijn scherm. Hij zal wel ergens klem hebben gezeten maar dit is wel apart
Dat zie je toch direct als je naar je scherm kijkt!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, dat is met een icoontje op het scherm natuurlijk niet anders
Idd, gebeurt best vaak dat mensen een tijd onbereikbaar zijn omdat per ongeluk dat knopje aan de zijkant verschoven is en ze het niet merken terwijl ze gewoon hun scherm regelmatig bekijken als ze bv een mail versturen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:53 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Dat zie je toch direct als je naar je scherm kijkt!
Idem.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dankzij die fysieke knop weet ik zelfs als het ding in m'n zak zit of 'ie op stil staat.
Mja, ik mis het niet echt. Ik denk dat ik me heb aangeleerd automatisch even aan dat knopje te voelen als ik 'm vast hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:53 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Zelfde voor schakelaar. Die kun je zelfs voelen. Naar achterkant = stil, naar voorkant = aan, bij twijfel schakelen. Na schakelen geen trilling? Aan. Na schakelen wel trilling? Uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:53 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Merde manquote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb trouwens een nasty bug ontdekt in Dropbox en Tweetbot. Had mijn iPhone taal naar Frans gezet en daarna weer terug naar Nederlands en nu blijven mijn Dropbox en Tweetbot in het Frans staan... iPhone herstarten, cache verwijderen, apps opnieuw opstarten en opnieuw installeren maakt allemaal geen verschil.
Hier wel. Meteen ff doenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel weer in delen gaan. Hier kan ik nog niets downloaden.
quote:Alle vernieuwingen in iOS 7.1 vind je hieronder:
CarPlay
Speciaal voor de auto ontworpen iOS-interface.
U hoeft alleen maar uw iPhone aan te sluiten in een auto die geschikt is voor CarPlay.
Ondersteuning voor Telefoon, Muziek, Kaarten en Berichten evenals audio-apps van derden.
Bediening via Siri en het aanraakscherm en de knoppen van de auto.
Siri
Zelf bepalen wanneer Siri luistert door de thuisknop ingedrukt te houden terwijl u praat en deze los te laten als u uitgesproken bent, in plaats van Siri automatisch te laten herkennen wanneer u stopt met praten.
Nieuwe, natuurlijker klinkende mannen- en vrouwenstemmen voor Chinees (Mandarijn), Brits Engels, Australisch Engels en Japans.
iTunes Radio
Zoekveld boven ‘Uitgelichte stations’ om gemakkelijk stations aan te maken op basis van uw favoriete artiest of favoriete nummer.
Met een tik op de knop albums kopen vanuit het scherm met het huidige nummer.
Abonneren op iTunes Match vanaf uw iPhone, iPad of iPod touch om te luisteren naar iTunes Radio zonder reclame.
Agenda
Mogelijkheid om activiteiten weer te geven in de maandweergave.
Automatische weergave van nationale feestdagen voor diverse landen.
Toegankelijkheid
Vette tekst wordt nu ook gebruikt voor het toetsenbord, de calculator en veel symbolen.
Bewegingsvermindering wordt nu ook toegepast in Weer, Berichten en bewegende onderdelen bij multitasking.
Nieuwe mogelijkheden om knopvormen weer te geven, appkleuren donkerder te maken en het witpunt te verminderen.
Overig
Nieuwe instelling in Camera op de iPhone 5s om HDR automatisch in te schakelen.
iCloud-sleutelhanger wordt in meer landen ondersteund.
Berichtgeving over FaceTime-gesprekken wordt automatisch gewist als u het gesprek aanneemt op een ander apparaat.
Een sporadische crash van het beginscherm is verholpen.
De vingerafdrukherkenning voor Touch ID is verbeterd.
Verbeterde werking op de iPhone 4.
Verholpen probleem met de weergave van de Mail-badge als het aantal ongelezen e-mails groter is dan 10.000.
Meer verfijningen in de gebruikersinterface.
Wacht even...hoe zijn ze achter die mailbug gekomen op de 4? Meer dan 10.000 ongelezen e-mails?! Wtf?!quote:
Volgens mij haal jij twee bugs door elkaar though.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wacht even...hoe zijn ze achter die mailbug gekomen op de 4? Meer dan 10.000 ongelezen e-mails?! Wtf?!
Nog lange niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:53 schreef Kuhly het volgende:
Ik wil ook updaten maar hij vindt hem niet![]()
Is hij wel te jailbreaken al? Had gelezen de beta al wel, alleen deze?
Fixedquote:Op maandag 10 maart 2014 18:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wacht even...hoe zijn ze achter die mailbug gekomen op de 4 een iPad/iPhone/iPod? Meer dan 10.000 ongelezen e-mails?! Wtf?!
Thx, maar mijn punt staat nog steeds. Wie heeft er in hemelsnaam meer dan 10.000 ongelezen e-mails?!quote:
Dat zullen wel mensen zijn met een waardeloze spaminbox en die hun mailadres echt overal neerplempen/invullen en nooit aangeven dat een bepaalde mail spam is. Of mensen die hunten op bugs en die hebben expres de mail inbox vol laten lopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Thx, maar mijn punt staat nog steeds. Wie heeft er in hemelsnaam meer dan 10.000 ongelezen e-mails?!
Zat alleen in beta 1, daarna is het er uit gehaald.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Waar kan ik die zwarte keyboard aan zetten in iOS 7.1?Het zat in de beta.
Ja godverdomme. Maar goed, overall is 7.1 wel een verbetering.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zat alleen in beta 1, daarna is het er uit gehaald.
Idd, net wat te.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Dat slide om te ontgrendelen is wel heel bling bling nu
Ik vind het wel akelig eigenlijk.quote:
Absoluut.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel akelig eigenlijk.
Performance testersquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Thx, maar mijn punt staat nog steeds. Wie heeft er in hemelsnaam meer dan 10.000 ongelezen e-mails?!
Software testen is een ruim werkveldquote:
Gare schaduw...?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:30 schreef n8n het volgende:
Zit op homescreen nu wel een gare schaduw over m'n achtergrond, en het toetsenbord is opeens bold
ja om de klok beter contrat te geven, vond het al primaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gare schaduw...?
Dat toetsenbord was aangekondigd.
I see, dat heb ik niet. Wellicht omdat ik een bijna volledig witte achtergrond heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:51 schreef n8n het volgende:
[..]
ja om de klok beter contrat te geven, vond het al prima
Wordt geleidelijk per land ingevoerd. Nu hebben alleen USA, Canada, UK en Australië iTunes Radio volgens mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb geen iTunes Radio. Jullie wel? Ik ben zelds geabonneerd op iTunes Match dus ik zou ' moeten hebben lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |