Zelfde voor schakelaar. Die kun je zelfs voelen. Naar achterkant = stil, naar voorkant = aan, bij twijfel schakelen. Na schakelen geen trilling? Aan. Na schakelen wel trilling? Uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:53 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Dat zie je toch direct als je naar je scherm kijkt!
Merde manquote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb trouwens een nasty bug ontdekt in Dropbox en Tweetbot. Had mijn iPhone taal naar Frans gezet en daarna weer terug naar Nederlands en nu blijven mijn Dropbox en Tweetbot in het Frans staan... iPhone herstarten, cache verwijderen, apps opnieuw opstarten en opnieuw installeren maakt allemaal geen verschil.
Hier wel. Meteen ff doenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel weer in delen gaan. Hier kan ik nog niets downloaden.
quote:Alle vernieuwingen in iOS 7.1 vind je hieronder:
CarPlay
Speciaal voor de auto ontworpen iOS-interface.
U hoeft alleen maar uw iPhone aan te sluiten in een auto die geschikt is voor CarPlay.
Ondersteuning voor Telefoon, Muziek, Kaarten en Berichten evenals audio-apps van derden.
Bediening via Siri en het aanraakscherm en de knoppen van de auto.
Siri
Zelf bepalen wanneer Siri luistert door de thuisknop ingedrukt te houden terwijl u praat en deze los te laten als u uitgesproken bent, in plaats van Siri automatisch te laten herkennen wanneer u stopt met praten.
Nieuwe, natuurlijker klinkende mannen- en vrouwenstemmen voor Chinees (Mandarijn), Brits Engels, Australisch Engels en Japans.
iTunes Radio
Zoekveld boven ‘Uitgelichte stations’ om gemakkelijk stations aan te maken op basis van uw favoriete artiest of favoriete nummer.
Met een tik op de knop albums kopen vanuit het scherm met het huidige nummer.
Abonneren op iTunes Match vanaf uw iPhone, iPad of iPod touch om te luisteren naar iTunes Radio zonder reclame.
Agenda
Mogelijkheid om activiteiten weer te geven in de maandweergave.
Automatische weergave van nationale feestdagen voor diverse landen.
Toegankelijkheid
Vette tekst wordt nu ook gebruikt voor het toetsenbord, de calculator en veel symbolen.
Bewegingsvermindering wordt nu ook toegepast in Weer, Berichten en bewegende onderdelen bij multitasking.
Nieuwe mogelijkheden om knopvormen weer te geven, appkleuren donkerder te maken en het witpunt te verminderen.
Overig
Nieuwe instelling in Camera op de iPhone 5s om HDR automatisch in te schakelen.
iCloud-sleutelhanger wordt in meer landen ondersteund.
Berichtgeving over FaceTime-gesprekken wordt automatisch gewist als u het gesprek aanneemt op een ander apparaat.
Een sporadische crash van het beginscherm is verholpen.
De vingerafdrukherkenning voor Touch ID is verbeterd.
Verbeterde werking op de iPhone 4.
Verholpen probleem met de weergave van de Mail-badge als het aantal ongelezen e-mails groter is dan 10.000.
Meer verfijningen in de gebruikersinterface.
Wacht even...hoe zijn ze achter die mailbug gekomen op de 4? Meer dan 10.000 ongelezen e-mails?! Wtf?!quote:
Volgens mij haal jij twee bugs door elkaar though.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wacht even...hoe zijn ze achter die mailbug gekomen op de 4? Meer dan 10.000 ongelezen e-mails?! Wtf?!
Nog lange niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:53 schreef Kuhly het volgende:
Ik wil ook updaten maar hij vindt hem niet![]()
Is hij wel te jailbreaken al? Had gelezen de beta al wel, alleen deze?
Fixedquote:Op maandag 10 maart 2014 18:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wacht even...hoe zijn ze achter die mailbug gekomen op de 4 een iPad/iPhone/iPod? Meer dan 10.000 ongelezen e-mails?! Wtf?!
Thx, maar mijn punt staat nog steeds. Wie heeft er in hemelsnaam meer dan 10.000 ongelezen e-mails?!quote:
Dat zullen wel mensen zijn met een waardeloze spaminbox en die hun mailadres echt overal neerplempen/invullen en nooit aangeven dat een bepaalde mail spam is. Of mensen die hunten op bugs en die hebben expres de mail inbox vol laten lopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Thx, maar mijn punt staat nog steeds. Wie heeft er in hemelsnaam meer dan 10.000 ongelezen e-mails?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |