Een Apple reseller is geen Apple winkel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef Renzz het volgende:
[..]
Is een Apple winkel, betaal je alsnog de hoofdprijs en dan een apple premium retail seller
Een officiële reseller wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef Renzz het volgende:
Verkoopt alleen maar apple spullen, dus je zou verwachten dat ze dingen verkopen die het doen. Een premium reseller wordt door apple aangewezen
iCentre verkoopt ook niet originele ladersquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef Renzz het volgende:
Verkoopt alleen maar apple spullen, dus je zou verwachten dat ze dingen verkopen die het doen. Een premium reseller wordt door apple aangewezen
Zeg ik origineel nee, weet ik zelf ook welquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
iCentre verkoopt ook niet originele laders
Ja dat scheelt enorm, en als de verbinding ook maar wat slecht is, en deze steeds gezocht moet worden vreet dat enorm aan batterijquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef Zocalo het volgende:
Ik had op mijn vorige werkplek nooit wifi, toen kon mijn iPhone soms twee dagen mee als ik hem niet extreem intensief gebruikte (routeplanner, muziek).
Nu heb ik wel wifi op mijn nieuwe plek, maar als deze aan staat moet ik hem eigenlijk elke dag op laden (aan het eind van de dag zit hij dan op ongeveer 25%). Is dat verschil echt zo groot, als je wifi aan hebt staan?
Kan je mij een linkje sturen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Aventura het volgende:
Nog even over kabels: ik heb net drie kabels binnen. De 21ste besteld, en gister al binnen! Via focalprice. De kabels laden mijn iPhone 5s goed op. Geen meldingen die ik moet wegklikken of ander gezeur. Data overbrengen heb ik nog niet geprobeerd. Maar ben dus voor 8 dollar klaar!
Ja maar welke tientallen kabels heb je besteld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:50 schreef Aventura het volgende:
Gewoon focalprice.com! Bewust daar besteld ipv de geijkte nog goedkopere chineesjes, vanwege goede ervaringen van Tweakers.
Precies hetzelfde als jij besteld door jouw ervaring.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Aventura het volgende:
deze, omwikkeld met draad, zodat ie (hoop ik) minder snel stuk gaat. Voor in mijn werktas.
deze, gewoon omdat het kan
en deze , 2 meter, handig voor naast mijn bed.
hehe! Hopelijk kom die van jou ook al na een week binnen. Ik ga vanavond even kijken of ik er ook mee kan syncen maar daar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als jij besteld door jouw ervaring.
Thanks!
Ik neem aan dat je inmiddels gewoon kan syncenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
hehe! Hopelijk kom die van jou ook al na een week binnen. Ik ga vanavond even kijken of ik er ook mee kan syncen maar daar ga ik wel van uit.
Nee, je moet ook een soort ontvanger op je iPhone klikken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zit wat op die website te browsen en kom dit tegen: draadloze lader
Dat werkt toch helemaal niet met een iPhone?
Dus Apple moet rekening gaan houden met jouw onkunde?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef LogiteX het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als dat ding liet zien dat je belsignaal uitstaat. Al paar keer gehad dat ik daardoor per ongeluk de hele dag onbereikbaar ben geweest.
Ja, immers kleine moeite. Mijn vorige telefoon deed dat bovendien wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dus Apple moet rekening gaan houden met jouw onkunde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |