mhm dat is het nare trekje in hem, waar hier al eerder werd over gesprokenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil sloeg te hard met die lat
Tot ze het een keer bij hem doen. Wedden dat hij dan gaat huilen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
vind dat Emil toch wel graag andere pijn wilt doen steeds
Hij heeft wel iets met spanken ja...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
vind dat Emil toch wel graag andere pijn wilt doen steeds
In een hoekjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Tot ze het een keer bij hem doen. Wedden dat hij dan gaat huilen.
Gio sloeg harderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil sloeg te hard met die lat
wjhaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit je daar lekker te eten gaat Hakim in dat halfopen toilet zitten bouten.
Je hoort de drollen vallen in die diepspoeler.
Hebben we het nog geen eens over de meur.
Uhu en dan kruipt hij in de slachtofferrol, want er is nooit ruimte in utopia voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef blanket het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.
Gaat zeker lukken... groente, champs en ui is al gebakken.. op het laatst beetje olijfolie en knoflook erbijquote:
Doen anderen wel. Ik ben de Hakim van COS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn om erbij te zetten wat die actie inhield.
ik zou isa roepen en vragen of we samen een vorkje gingen prikkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Miek37 het volgende:
Vannes mot morgen echt ff Centraal het hele zooitje vertellen dat ze uit dr keuken moeten tiefen als er gasten zijn! Gewoon de restjes op 1 bord schuiven en die mogen ze dan buiten opeten jah!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit je daar lekker te eten gaat Hakim in dat halfopen toilet zitten bouten.
Je hoort de drollen vallen in die diepspoeler.
Hebben we het nog geen eens over de meur.
Dat klinkt goed. Wacht ff ik kom bij je eten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken... groente, champs en ui is al gebakken.. op het laatst beetje olijfolie en knoflook erbijDadelijk gehakt goed kruiden met pikante paprikapoeder, chillipoeder, peper, knoflook... Hot sauce erbij, geraspte kaas
.. Ben nog aan het twijfelen of ik dat op een ciabattini doe, of op een pizza quatro formaggio met geraspte kaas en franse kaas extra
![]()
Die ligt nu onder Ruud tegen de muur aan de andere kant van het resturantjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Heeft Billy zich al voorgesteld aan de gasten? Hebben de dames een leuk blousje of jasje aan?
ja...helaasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er weer is me schatje er nog
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
Haha, ik maak genoeg, dus de deur staat open hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Wacht ff ik kom bij je eten.
Yep, andrea spookt nog ergens rond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
Mmmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken... groente, champs en ui is al gebakken.. op het laatst beetje olijfolie en knoflook erbijDadelijk gehakt goed kruiden met pikante paprikapoeder, chillipoeder, peper, knoflook... Hot sauce erbij, geraspte kaas
.. Ben nog aan het twijfelen of ik dat op een ciabattini doe, of op een pizza quatro formaggio met geraspte kaas en franse kaas extra
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |