Die komt op de krep suzat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:20 schreef cobain1994 het volgende:
Wanneer komt de sinaasappelschil?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef houdjemond het volgende:
Vind het heel leuk voor Vanas hoor, maar kolere wat een borden vol..
Verbaast me dat Bolletje nog niet erbij zit om de restje op te eten.
dm bij toetje okquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga even CSI kijken, wil iemand me DM'en als het GRAND DESSERT op tafel komt?
er hangt hier soms een ietwat negatieve sfeer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke TT
Ze doet haar best.
Beter dan dat afkraken hier op de COS.
Heb jij volgen niet aanstaan dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef martend het volgende:
altijd weer even zoeken naar het nieuwe deel
Had niet veel inspiratie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke TT
Ze doet haar best.
Dankjewel!quote:
klopt volgens mij wat je schrijftquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef Patoshik het volgende:
Gaan ze trouwens morgen stemmen (voor de nieuwe inwoners) en dan pas de volgende dag weg? Huh? En een 'echte' inwoner pas 2 dagen erna?
Ik livestream pas sinds 2 dagen maar dat lijkt op de tv uitzendingen altijd heel anders.
• WO 19-2 Nominatie;quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef Patoshik het volgende:
Gaan ze trouwens morgen stemmen (voor de nieuwe inwoners) en dan pas de volgende dag weg? Huh? En een 'echte' inwoner pas 2 dagen erna?
Ik livestream pas sinds 2 dagen maar dat lijkt op de tv uitzendingen altijd heel anders.
morgen om 12 stemmen, meer weet ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef Patoshik het volgende:
Die hebben de grote vrijdagschoonmaak niet overleefd denk ik.quote:
Ik heb het niet gedaan hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zijn de polls uit de OP?
Nieuwe bewoner is nog niet gekozen
Alles is volgens mij een dag eerder gekomen. Stemmen bewoners zou dan idd morgen komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef RVer het volgende:
[..]
• WO 19-2 Nominatie;
• DO 20-2 Entree 2 nieuwe bewoners;
• MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner;
• DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
volgen staat aan, maar als er een slotje op komt moet ik even terug naar de indexquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij volgen niet aanstaan dan?
lijkt me niet goedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
De kip is nog mooi rosé van binnen, complimenteert een gast Vanessa
Je kunt er op bieden volgens mijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
ik wil ook leren timmeren vind de tafel en stoelen gaaf
Dun flensje die niet te ver is krokant gebakken, opwarmen in een sausje met gekarameliseerde suiker, afgemaakt met sinaasappellikeur, een klontje echte roomboter en een beetje citrussap. daar het flensje in opwarmen, en serveren met vanille ijsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Iets met een kaasschaaf en sinaasappel?
NEE, NEE, NEE!!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef RVer het volgende:
[..]
• WO 19-2 Nominatie;
Daar moet iets aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zijn de polls uit de OP?
Nieuwe bewoner is nog niet gekozen
Die mensen vinden het leuk,Vanas vindt het leuk,wij vinden het leuk om te becommentariëren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke TT
Ze doet haar best.
rustig maar jongen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NEE, NEE, NEE!!!!!!
Morgen 12 uur wie blijft, maandag wie er uit moet!!
Anderen noemen het Crêpes Suzette.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Iets met een kaasschaaf en sinaasappel?
Uitsloverquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dun flensje die niet te ver is krokant gebakken, opwarmen in een sausje met gekarameliseerde suiker, afgemaakt met sinaasappellikeur, een klontje echte roomboter en een beetje citrussap. daar het flensje in opwarmen, en serveren met vanille ijs
Het is pas 80 miljoen keer verteld... EN niemand die even de OP aanpast.. zucht..quote:
en weer anderen 'moordwapen'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Anderen noemen het Crêpes Suzette.
ja stress allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is pas 80 miljoen keer verteld... EN niemand die even de OP aanpast.. zucht..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
Als ik Andrea zo met Emil hoor praten is het eigenlijk best een aardig mens!
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is pas 80 miljoen keer verteld... EN niemand die even de OP aanpast.. zucht..
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
Als ik Andrea zo met Emil hoor praten is het eigenlijk best een aardig mens!
En daarom kunnen we het maar beter blijven noemen zoals ook Vanassa het noemt: krep suzat. Het gaat in de verste verte niet lijken op een werkelijke Crêpe Suzette.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dun flensje die niet te ver is krokant gebakken, opwarmen in een sausje met gekarameliseerde suiker, afgemaakt met sinaasappellikeur, een klontje echte roomboter en een beetje citrussap. daar het flensje in opwarmen, en serveren met vanille ijs
Dat heeft ze gisteren ineens bedacht toen ze met Happie sprak. Ze zei toen: of Anton is jaloers om dat we vaak knuffelen, jaaaa dat ís het dus! Dat mens liegt van de 10 dingen 9, ze fantaseert erop losquote:
Tijd voor een FOK!meeting in Utopia en jij mag kokenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Och, mensen gaan hier al uit hun plaat als je zegt dat NL goud wint op de OS, andersinds offtopic gaat. Als je iets vraagt over de streams word je meteen naar de SV geblaft..... Maar dit blijft doorgaan terwijl het zo simpel op te lossen isquote:
Ik ben tegen al die OP vervuilingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
En op geheel Utopiaanze wijze.....
Poll: Mogen de EXIT bewoners uit de OP
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
Ik denk dat Hakim er maandag uit gaatquote:
Joey kan met alledrie wel overweg hè...quote:
Nee, de bewoner die morgen weg gestemd wordt gaat gelijk wegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
klopt volgens mij wat je schrijft
Ik stemde braaf en toen zei dat ding dat ik vals speelde! Was voor het eerst da ik stemde!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben tegen al die OP vervuiling
Wat moet ik veranderen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, mensen gaan hier al uit hun plaat als je zegt dat NL goud wint op de OS, andersinds offtopic gaat. Als je iets vraagt over de streams word je meteen naar de SV geblaft..... Maar dit blijft doorgaan terwijl het zo simpel op te lossen is![]()
Die gaat er niet uit, geloof mij nou eensquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, je bereid je vast voor op het vertrek van Hakim
Nee maandagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de bewoner die morgen weg gestemd wordt gaat gelijk weg
De bewoner die genomineerd staat gaat dinsdag weg
Ik mis een optie: Zwitserlandquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
En op geheel Utopiaanze wijze.....
Poll: Mogen de EXIT bewoners uit de OP
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
Gewoon ff een oude COS erbij pakken en dat in je OP aanvullen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat moet ik veranderen?
Als het goed is kan ik hem editten..
quote:
Ik hoop dat dinsdag meer als de helft er uit geflikkerd wordt wegens wanprestatie,leegheid,debilieteit en saaiheidquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk dat Hakim er maandag uit gaat
Ik hou me aan jou vast zal het jammer vinden als Hakim naar huis moetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit, geloof mij nou eens
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef castratortje het volgende:
Alles wat over is op de borden van de gasten wordt aan de Utopianen verdeeld. Als hyena's vallen ze aan.
quote:
Niks, hij is prima zoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat moet ik veranderen?
Sinds jij destijds de Brian fanclub meetings in beverwijk ging organiseren ... ben ik daar mee opgehoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit, geloof mij nou eens
Die vloer is nieuw en hebben ze er oud uit laten zien. Dus sloophout???quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ze best mooi al is het sloopthout
Oftewel Grand Marnier flambed! Maar das denk ik te duur dus vandaar de sinasrasp!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hakim mag van mij blijven, als zijn stembanden maar opzoutenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hou me aan jou vast zal het jammer vinden als Hakim naar huis moet
Zo 12.00 Stemmen nieuwe bewoner.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat moet ik veranderen?
Ik bedoel tafel en stoelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vloer is nieuw en hebben ze er oud uit laten zien. Dus sloophout???
Die grijze man, ik vind hem wel tofquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ziijn ze alwéér aan het roken.. Aldus een bijdehante gast
Uhmm..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon ff een oude COS erbij pakken en dat in je OP aanvullen.
Fixed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Urb het volgende:
Laura tegen de nieuwen "Zou zowieso sowieso NIET Nico wegdoen, te nieuw, volg gevoel"
Die klopt niet meerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef RVer het volgende:
[..]
• WO 19-2 Nominatie;
Hij stond mooi in de finale en eindigde hoger dan jouw idool sopperquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds jij destijds de Brian fanclub meetings in beverwijk ging organiseren ... ben ik daar mee opgehouden
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oftewel Grand Marnier flambed! Maar das denk ik te duur dus vandaar de sinasrasp!
Gesneden schillen bedoel jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oftewel Grand Marnier flambed! Maar das denk ik te duur dus vandaar de sinasrasp!
De data die erin staan gewoon 1 dag vervroegen. Die data zijn voor de tv uitzending en niet voor de streamsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo 12.00 Stemmen nieuwe bewoner.
Ma: exit bewoner.
denk je.. Als ie al dat streamen en fokken van je pikt...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind die mannen zo zielig.. Als ik tegen meneer Houdjemond zeg "kom schat, we gaan in utopia eten en de kunst van billy bewonderen en een kaasje en armbandje kopen" ben ik zo weer single gok ik
De data die erin staan gewoon 1 dag vervroegen. Die data zijn voor de tv uitzending en niet voor de streamsquote:
Don't push your luckquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
denk je.. Als ie al dat streamen en fokken van je pikt...
Kan dat etentje er ook nog wel bij
Morgen gaan ze naar de huishoudbeurs.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind die mannen zo zielig.. Als ik tegen meneer Houdjemond zeg "kom schat, we gaan in utopia eten en de kunst van billy bewonderen en een kaasje en armbandje kopen" ben ik zo weer single gok ik
Ja, 1 dag vervroegen, voor volgende maand 2 erbij tellen... Waarom niet gewoon aanpassen? Staan die vragen hier ook niet 20 keer per uur?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef blanket het volgende:
[..]
De data die erin staan gewoon 1 dag vervroegen. Die data zijn voor de tv uitzending en niet voor de streams
Waarom denk je dat H.v.B nu daar de post mag rond brengen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij stond mooi in de finale en eindigde hoger dan jouw idool sopper
Ook dom van die gasten toch? Iedereen weet toch dat kip goed gaar moet zijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Kipfilet rare, medium of doorbakken? En de klant vindt zijn kip mooi rosé? Niet goed doorgebakken kip is toch hartstikke gevaarlijk? Die gasten worden morgen ziek! Wordt haar tent gelijk weer gesloten ook
kan goed gevaarlijk zijn jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Kipfilet rare, medium of doorbakken? En de klant vindt zijn kip mooi rosé? Niet goed doorgebakken kip is toch hartstikke gevaarlijk? Die gasten worden morgen ziek! Wordt haar tent gelijk weer gesloten ook
THE HORRORquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen gaan ze naar de huishoudbeurs.
Weg met Andrea.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Liyu het volgende:
Die oliebol mocht van mij ook weg, maar nu niet meer
Ja morgen gaat een van de twee naar huisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Eveeliinee het volgende:
maar dan zou dus vandaag joey of amanda naar huis moeten, maar dat is toch wel pas morgen?
Dat zag ik al aan je Iconquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
THE HORROR
offtopic ; HJM en vriendlief zijn meer van het samen gamen en voetbal kijken.. En ja ik ben echt een vrouw.
• MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner; Dit is gebaseerd op de tv uitzending...dus MORGEN gaat een nieuwe bewoner eruit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Eveeliinee het volgende:
maar dan zou dus vandaag joey of amanda naar huis moeten, maar dat is toch wel pas morgen?
Ach, kleine moeite toch om het ff te zeggen als je het weet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, 1 dag vervroegen, voor volgende maand 2 erbij tellen... Waarom niet gewoon aanpassen? Staan die vragen hier ook niet 20 keer per uur?
Wat een avonturiers he?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen gaan ze naar de huishoudbeurs.
ha ha ha, die bende bloemetjesjurken dachten altijd dat we lijnrecht tegenover elkaar stonden, bijna aartsvijanden ..... ahum, wat natuurlijk ook zo wasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat H.v.B nu daar de post mag rond brengen?
Ik hou er ook mee op nu om te beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, 1 dag vervroegen, voor volgende maand 2 erbij tellen... Waarom niet gewoon aanpassen? Staan die vragen hier ook niet 20 keer per uur?
Nee, morgen wordt besloten wie blijft. Ma gaat er 1 bewoner uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef blanket het volgende:
[..]
• MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner; Dit is gebaseerd op de tv uitzending...dus MORGEN gaat een nieuwe bewoner eruit.
ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je Icon![]()
On topic: Ik wil Isa in beeld!
Misschien is een OP-wijzig cursus wel handig..ik vind het een kolereszooi om in te roeien maar en zijn dus posters die dat kunnen in een handomdraai..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Er was toch altijd een soort wiki pagina waar de broncode van de OP in stond?
Tijd voor een blauwe die het even aanpast dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hou er ook mee op nu om te beantwoorden.
Ja begin jij ook nog even. Toen Ruut en Laura erin kwamen stemde ze en ging Ruut ook meteen naar huis. Ze gaan morgen nieuwe stemmen en die mag meteen exit hekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt besloten wie blijft. Ma gaat er 1 bewoner uit.
Zag net ook nog een tandenpoetsende Isa door het beeld schuiven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het zijn ook wel een stel karpaten ook ( utopia bewoners )
Lopen in de keuken te kloten.
Rienk STAAT zelfs aan tafel dingen z'n kanaal in te werken terwijl hij met de gasten praat.
Gio met z'n broek op half zeven die wijn loopt te morsen.
Zelfs Aike heeft zich de keuken ingeworsteld.
De bus van half 10 halenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die vrouw wil wegMaar man vind het gezellig
Laat ze maar oprotten, nog tijd genoeg voor een goede relquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die vrouw wil wegMaar man vind het gezellig
maar die stemt overmorgen iemand weg. (door de nieuwe die morgen niet weghoeft)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog even. Toen Ruut en Laura erin kwamen stemde ze en ging Ruut ook meteen naar huis. Ze gaan morgen nieuwe stemmen en die mag meteen exit hek
Begin ik nog even? Ik zit al de hele tijd te zeiken erover tegen jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog even. Toen Ruut en Laura erin kwamen stemde ze en ging Ruut ook meteen naar huis. Ze gaan morgen nieuwe stemmen en die mag meteen exit hek
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begin ik nog even? Ik zit al de hele tijd te zeiken erover tegen je![]()
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Urb het volgende:
[..]
maar dat is overmorgen dus. (door de nieuwe die morgen niet weghoeft)
Gaat ze niet redden.quote:
Hahaha wat een tijden... Door dit Idiote programma schieten er soms dingen te binnen van DGK die ik totaal was vergeten.. popt het plots op.. kan ik een grijns niet onderdrukken.. .. whatever... Vergeet weleens dat dat programma ook een jaar duurde...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
ha ha ha, die bende bloemetjesjurken dachten altijd dat we lijnrecht tegenover elkaar stonden, bijna aartsvijanden ..... ahum, wat natuurlijk ook zo was
jaja dat bedoelde ik ook dus had al ge-edit, had jouwe niet goed gelezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef blanket het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.
Ik wil een nieuw wijntje.. jullie kosten me teveel uitgeproeste slokken water,koffie,frisdrank en wijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaat ze niet redden.
Ook als je naar buiten gaat wordt je gecontroleerd. Alles om te voorkomen dat je de gestolen spullen van andrea mee naar buiten smokkelt.
Heerlijk was datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha wat een tijden... Door dit Idiote programma schieten er soms dingen te binnen van DGK die ik totaal was vergeten.. popt het plots op.. kan ik een grijns niet onderdrukken.. .. whatever... Vergeet weleens dat dat programma ook een jaar duurde...
Men wat een lolOorlog en drama!
En dan had ik het nog niet eens over de streams
Volgens mij zaten wij op 1 lijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begin ik nog even? Ik zit al de hele tijd te zeiken erover tegen je![]()
Denk aan je hartquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef blanket het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.
Nee alleen hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga helemaal niks meer aanpassen!
Ben ook de laptop kwijt en zit nu op ipad.
Iedere keer als ik hier wil kijken dus weg stream...
Was er nou bonje?
Zitten we ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens mij zaten wij op 1 lijn.
Volgens Vanas krap suzat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Disana het volgende:
Wat gaat dat worden? Gefrituurde appelpartjes?
Ah zeikerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zitten we ookMaar ontneem mij mijn zeikmomentje niet
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Miek37 het volgende:
Kan Aike niet ff een Excel sheetje maken voor OP.
Als je je mond eens dicht houd scheelt veel knoeienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw wijntje.. jullie kosten me teveel uitgeproeste slokken water,koffie,frisdrank en wijn![]()
![]()
Komen we wel op als het toetje op is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
We moeten zo nog even massal iemand dm'men als het toetje doorkomt.
Ben alleen vergeten wie.
Moeten jullie maar niet allemaal zo grappig zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je je mond eens dicht houd scheelt veel knoeien![]()
Die is nu de echtscheiding aan het regelen omdat ze ook uit eten wil in Utopiaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
We moeten zo nog even massaal iemand dm'men als het toetje doorkomt.
Ben alleen vergeten wie.
ja dat gezeik met uit mijn keukenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Ransjih het volgende:
er wordt gas geroken![]()
vanas : het gaat supergoed, is keileuk maar dalijk moet iedereen uit de keuken
Ja, hallo, ik luister naar slecht zingende duitsers, ondertussen nog Vanas en rare gasten.... En de pilsjes gaan lekker... Wat wil je van me?quote:
Ja maar wie was dat nou ook al weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die is nu de echtscheiding aan het regelen omdat ze ook uit eten wil in Utopia
Ze poetst ook gewoon tussendoor terwijl de gasten zitten te wachten. Denkend dat dat hygïenisch is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
Het is goed dat je het zegt. Ik kon het er nog niet in zien.
Ja hoor!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Mylene het volgende:
Van die grove stukken appels op de pannekoek, nee toch?
houdjemondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar wie was dat nou ook al weer?
Paar kratten bier geven, zijn ze zo over de honger heenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef blanket het volgende:
Ze zullen wel honger hebben...laatste keer eten was om 15:30 uur
Nou eigenlijk niks. Wie luisterd er dan ook slecht zingende Duitser, pffffff.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik luister naar slecht zingende duitsers, ondertussen nog Vanas en rare gasten.... En de pilsjes gaan lekker... Wat wil je van me?
Die gaat ze dacht ik met suiker en roomboter in een pannetje bakkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Mylene het volgende:
Van die grove stukken appels op de pannekoek, nee toch?
IWishfull thinking?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef zwellever het volgende:
Yoe is dat geslijm van Hakkie ook kotsbeu.
Hahahha ik zie Paul met bier lopen jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Paar kratten bier geven, zijn ze zo over de honger heen
Ja, ik zit met verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze poetst ook gewoon tussendoor terwijl de gasten zitten te wachten.
Dat bedoel ik.quote:
Joet? Wie is dattan weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Urb het volgende:
Hakim gaat zo slapen maar gaat voor Joet strijden.
Naja, ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niks. Wie luisterd er dan ook slecht zingende Duitser, pffffff.
proost
Ze neemt eerst nog even een wijntje.quote:
Daar heb je geen tijd voor, straks mis je wat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, ikWacht op die leuke jongen zoals afgelopen jaar
![]()
Thnx, gaat lekkerOndertussen nog echt eten maken..
Hat zal toch niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef Tayu het volgende:
Wat ik denk dat Vanassa gaat doen:
Pannenkoek bakken. Op bord leggen. flikkert er een paar hompen appel op. En een bol vanille ijs. strooit er wat gesneden sinaasappelschillen overheen en dat heet krep suzat.
Whahahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef Tayu het volgende:
Wat ik denk dat Vanassa gaat doen:
Pannenkoek bakken. Op bord leggen. flikkert er een paar hompen appel op. En een bol vanille ijs. strooit er wat gesneden sinaasappelschillen overheen en dat heet krep suzat.
Ik kan streamen, een tv show volgen, eten maken... Allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar heb je geen tijd voor, straks mis je wat.
Dat doet me weer denken aan "In Amerikaaaaa!!"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
Hakim over Amanda "Ik zie in haar gewoon euhhhh " *Amanda komt ineens door de deur en onderwerp verander*
Een man die kan multitasken, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan streamen, een tv show volgen, eten maken... Allemaal tegelijk
ehm ik kan het ook, maar ja ik benquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Een man die kan multitasken, het moet niet gekker worden.![]()
Tsja, je moet er homo voor zijn, maja... Met een lekkere kerel aan mijn zijde, ben ik gelukkigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Een man die kan multitasken, het moet niet gekker worden.![]()
Zijn we allemaal niet een beetjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef martend het volgende:
[..]
ehm ik kan het ook, maar ja ik ben
Alvast eet smakelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, je moet er homo voor zijn, maja... Met een lekkere kerel aan mijn zijde, ben ik gelukkig
Pannenkoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef GekkePoes het volgende:
Pakt ze de olie om iets van het toetje te bakken?
mhm dat is het nare trekje in hem, waar hier al eerder werd over gesprokenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil sloeg te hard met die lat
Tot ze het een keer bij hem doen. Wedden dat hij dan gaat huilen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
vind dat Emil toch wel graag andere pijn wilt doen steeds
Hij heeft wel iets met spanken ja...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
vind dat Emil toch wel graag andere pijn wilt doen steeds
In een hoekjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Tot ze het een keer bij hem doen. Wedden dat hij dan gaat huilen.
Gio sloeg harderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil sloeg te hard met die lat
wjhaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit je daar lekker te eten gaat Hakim in dat halfopen toilet zitten bouten.
Je hoort de drollen vallen in die diepspoeler.
Hebben we het nog geen eens over de meur.
Uhu en dan kruipt hij in de slachtofferrol, want er is nooit ruimte in utopia voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef blanket het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken... groente, champs en ui is al gebakken.. op het laatst beetje olijfolie en knoflook erbijquote:
Doen anderen wel. Ik ben de Hakim van COS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn om erbij te zetten wat die actie inhield.
ik zou isa roepen en vragen of we samen een vorkje gingen prikkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Miek37 het volgende:
Vannes mot morgen echt ff Centraal het hele zooitje vertellen dat ze uit dr keuken moeten tiefen als er gasten zijn! Gewoon de restjes op 1 bord schuiven en die mogen ze dan buiten opeten jah!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit je daar lekker te eten gaat Hakim in dat halfopen toilet zitten bouten.
Je hoort de drollen vallen in die diepspoeler.
Hebben we het nog geen eens over de meur.
Dat klinkt goed. Wacht ff ik kom bij je eten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken... groente, champs en ui is al gebakken.. op het laatst beetje olijfolie en knoflook erbijDadelijk gehakt goed kruiden met pikante paprikapoeder, chillipoeder, peper, knoflook... Hot sauce erbij, geraspte kaas
.. Ben nog aan het twijfelen of ik dat op een ciabattini doe, of op een pizza quatro formaggio met geraspte kaas en franse kaas extra
![]()
Die ligt nu onder Ruud tegen de muur aan de andere kant van het resturantjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Heeft Billy zich al voorgesteld aan de gasten? Hebben de dames een leuk blousje of jasje aan?
ja...helaasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er weer is me schatje er nog
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
Haha, ik maak genoeg, dus de deur staat open hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Wacht ff ik kom bij je eten.
Yep, andrea spookt nog ergens rond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef renevanlaaren het volgende:
Mmmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken... groente, champs en ui is al gebakken.. op het laatst beetje olijfolie en knoflook erbijDadelijk gehakt goed kruiden met pikante paprikapoeder, chillipoeder, peper, knoflook... Hot sauce erbij, geraspte kaas
.. Ben nog aan het twijfelen of ik dat op een ciabattini doe, of op een pizza quatro formaggio met geraspte kaas en franse kaas extra
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |