Ja begin jij ook nog even. Toen Ruut en Laura erin kwamen stemde ze en ging Ruut ook meteen naar huis. Ze gaan morgen nieuwe stemmen en die mag meteen exit hekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt besloten wie blijft. Ma gaat er 1 bewoner uit.
Zag net ook nog een tandenpoetsende Isa door het beeld schuiven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het zijn ook wel een stel karpaten ook ( utopia bewoners )
Lopen in de keuken te kloten.
Rienk STAAT zelfs aan tafel dingen z'n kanaal in te werken terwijl hij met de gasten praat.
Gio met z'n broek op half zeven die wijn loopt te morsen.
Zelfs Aike heeft zich de keuken ingeworsteld.
De bus van half 10 halenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die vrouw wil wegMaar man vind het gezellig
Laat ze maar oprotten, nog tijd genoeg voor een goede relquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die vrouw wil wegMaar man vind het gezellig
maar die stemt overmorgen iemand weg. (door de nieuwe die morgen niet weghoeft)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog even. Toen Ruut en Laura erin kwamen stemde ze en ging Ruut ook meteen naar huis. Ze gaan morgen nieuwe stemmen en die mag meteen exit hek
Begin ik nog even? Ik zit al de hele tijd te zeiken erover tegen jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog even. Toen Ruut en Laura erin kwamen stemde ze en ging Ruut ook meteen naar huis. Ze gaan morgen nieuwe stemmen en die mag meteen exit hek
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begin ik nog even? Ik zit al de hele tijd te zeiken erover tegen je![]()
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Urb het volgende:
[..]
maar dat is overmorgen dus. (door de nieuwe die morgen niet weghoeft)
Gaat ze niet redden.quote:
Hahaha wat een tijden... Door dit Idiote programma schieten er soms dingen te binnen van DGK die ik totaal was vergeten.. popt het plots op.. kan ik een grijns niet onderdrukken.. .. whatever... Vergeet weleens dat dat programma ook een jaar duurde...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
ha ha ha, die bende bloemetjesjurken dachten altijd dat we lijnrecht tegenover elkaar stonden, bijna aartsvijanden ..... ahum, wat natuurlijk ook zo was
jaja dat bedoelde ik ook dus had al ge-edit, had jouwe niet goed gelezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef blanket het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.
Ik wil een nieuw wijntje.. jullie kosten me teveel uitgeproeste slokken water,koffie,frisdrank en wijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaat ze niet redden.
Ook als je naar buiten gaat wordt je gecontroleerd. Alles om te voorkomen dat je de gestolen spullen van andrea mee naar buiten smokkelt.
Heerlijk was datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha wat een tijden... Door dit Idiote programma schieten er soms dingen te binnen van DGK die ik totaal was vergeten.. popt het plots op.. kan ik een grijns niet onderdrukken.. .. whatever... Vergeet weleens dat dat programma ook een jaar duurde...
Men wat een lolOorlog en drama!
En dan had ik het nog niet eens over de streams
Volgens mij zaten wij op 1 lijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begin ik nog even? Ik zit al de hele tijd te zeiken erover tegen je![]()
Denk aan je hartquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef blanket het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH De nieuwe krijgt morgen nog 24 uur om 1 van de genomineerde te kiezen en die gaat er dan maandag uit...Hakim, Emil of Nicoline dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |