Morgen gaan ze naar de huishoudbeurs.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind die mannen zo zielig.. Als ik tegen meneer Houdjemond zeg "kom schat, we gaan in utopia eten en de kunst van billy bewonderen en een kaasje en armbandje kopen" ben ik zo weer single gok ik
Ja, 1 dag vervroegen, voor volgende maand 2 erbij tellen... Waarom niet gewoon aanpassen? Staan die vragen hier ook niet 20 keer per uur?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef blanket het volgende:
[..]
De data die erin staan gewoon 1 dag vervroegen. Die data zijn voor de tv uitzending en niet voor de streams
Waarom denk je dat H.v.B nu daar de post mag rond brengen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij stond mooi in de finale en eindigde hoger dan jouw idool sopper
Ook dom van die gasten toch? Iedereen weet toch dat kip goed gaar moet zijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Kipfilet rare, medium of doorbakken? En de klant vindt zijn kip mooi rosé? Niet goed doorgebakken kip is toch hartstikke gevaarlijk? Die gasten worden morgen ziek! Wordt haar tent gelijk weer gesloten ook
kan goed gevaarlijk zijn jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Kipfilet rare, medium of doorbakken? En de klant vindt zijn kip mooi rosé? Niet goed doorgebakken kip is toch hartstikke gevaarlijk? Die gasten worden morgen ziek! Wordt haar tent gelijk weer gesloten ook
THE HORRORquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen gaan ze naar de huishoudbeurs.
Weg met Andrea.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Liyu het volgende:
Die oliebol mocht van mij ook weg, maar nu niet meer
Ja morgen gaat een van de twee naar huisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Eveeliinee het volgende:
maar dan zou dus vandaag joey of amanda naar huis moeten, maar dat is toch wel pas morgen?
Dat zag ik al aan je Iconquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
THE HORROR
offtopic ; HJM en vriendlief zijn meer van het samen gamen en voetbal kijken.. En ja ik ben echt een vrouw.
• MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner; Dit is gebaseerd op de tv uitzending...dus MORGEN gaat een nieuwe bewoner eruit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Eveeliinee het volgende:
maar dan zou dus vandaag joey of amanda naar huis moeten, maar dat is toch wel pas morgen?
Ach, kleine moeite toch om het ff te zeggen als je het weet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, 1 dag vervroegen, voor volgende maand 2 erbij tellen... Waarom niet gewoon aanpassen? Staan die vragen hier ook niet 20 keer per uur?
Wat een avonturiers he?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen gaan ze naar de huishoudbeurs.
ha ha ha, die bende bloemetjesjurken dachten altijd dat we lijnrecht tegenover elkaar stonden, bijna aartsvijanden ..... ahum, wat natuurlijk ook zo wasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat H.v.B nu daar de post mag rond brengen?
Ik hou er ook mee op nu om te beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, 1 dag vervroegen, voor volgende maand 2 erbij tellen... Waarom niet gewoon aanpassen? Staan die vragen hier ook niet 20 keer per uur?
Nee, morgen wordt besloten wie blijft. Ma gaat er 1 bewoner uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef blanket het volgende:
[..]
• MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner; Dit is gebaseerd op de tv uitzending...dus MORGEN gaat een nieuwe bewoner eruit.
ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je Icon![]()
On topic: Ik wil Isa in beeld!
Misschien is een OP-wijzig cursus wel handig..ik vind het een kolereszooi om in te roeien maar en zijn dus posters die dat kunnen in een handomdraai..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Er was toch altijd een soort wiki pagina waar de broncode van de OP in stond?
Tijd voor een blauwe die het even aanpast dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hou er ook mee op nu om te beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |