Ze poetst ook gewoon tussendoor terwijl de gasten zitten te wachten. Denkend dat dat hygïenisch is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
Het is goed dat je het zegt. Ik kon het er nog niet in zien.
Ja hoor!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Mylene het volgende:
Van die grove stukken appels op de pannekoek, nee toch?
houdjemondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar wie was dat nou ook al weer?
Paar kratten bier geven, zijn ze zo over de honger heenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef blanket het volgende:
Ze zullen wel honger hebben...laatste keer eten was om 15:30 uur
Nou eigenlijk niks. Wie luisterd er dan ook slecht zingende Duitser, pffffff.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik luister naar slecht zingende duitsers, ondertussen nog Vanas en rare gasten.... En de pilsjes gaan lekker... Wat wil je van me?
Die gaat ze dacht ik met suiker en roomboter in een pannetje bakkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Mylene het volgende:
Van die grove stukken appels op de pannekoek, nee toch?
IWishfull thinking?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef zwellever het volgende:
Yoe is dat geslijm van Hakkie ook kotsbeu.
Hahahha ik zie Paul met bier lopen jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Paar kratten bier geven, zijn ze zo over de honger heen
Ja, ik zit met verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze poetst ook gewoon tussendoor terwijl de gasten zitten te wachten.
Dat bedoel ik.quote:
Joet? Wie is dattan weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Urb het volgende:
Hakim gaat zo slapen maar gaat voor Joet strijden.
Naja, ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niks. Wie luisterd er dan ook slecht zingende Duitser, pffffff.
proost
Ze neemt eerst nog even een wijntje.quote:
Daar heb je geen tijd voor, straks mis je wat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, ikWacht op die leuke jongen zoals afgelopen jaar
![]()
Thnx, gaat lekkerOndertussen nog echt eten maken..
Hat zal toch niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef Tayu het volgende:
Wat ik denk dat Vanassa gaat doen:
Pannenkoek bakken. Op bord leggen. flikkert er een paar hompen appel op. En een bol vanille ijs. strooit er wat gesneden sinaasappelschillen overheen en dat heet krep suzat.
Whahahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef Tayu het volgende:
Wat ik denk dat Vanassa gaat doen:
Pannenkoek bakken. Op bord leggen. flikkert er een paar hompen appel op. En een bol vanille ijs. strooit er wat gesneden sinaasappelschillen overheen en dat heet krep suzat.
Ik kan streamen, een tv show volgen, eten maken... Allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar heb je geen tijd voor, straks mis je wat.
Dat doet me weer denken aan "In Amerikaaaaa!!"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
Hakim over Amanda "Ik zie in haar gewoon euhhhh " *Amanda komt ineens door de deur en onderwerp verander*
Een man die kan multitasken, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan streamen, een tv show volgen, eten maken... Allemaal tegelijk
ehm ik kan het ook, maar ja ik benquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Een man die kan multitasken, het moet niet gekker worden.![]()
Tsja, je moet er homo voor zijn, maja... Met een lekkere kerel aan mijn zijde, ben ik gelukkigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Een man die kan multitasken, het moet niet gekker worden.![]()
Zijn we allemaal niet een beetjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef martend het volgende:
[..]
ehm ik kan het ook, maar ja ik ben
Alvast eet smakelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, je moet er homo voor zijn, maja... Met een lekkere kerel aan mijn zijde, ben ik gelukkig
Pannenkoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef GekkePoes het volgende:
Pakt ze de olie om iets van het toetje te bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |