Nee alleen hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga helemaal niks meer aanpassen!
Ben ook de laptop kwijt en zit nu op ipad.
Iedere keer als ik hier wil kijken dus weg stream...
Was er nou bonje?
Zitten we ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens mij zaten wij op 1 lijn.
Volgens Vanas krap suzat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Disana het volgende:
Wat gaat dat worden? Gefrituurde appelpartjes?
Ah zeikerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zitten we ookMaar ontneem mij mijn zeikmomentje niet
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Miek37 het volgende:
Kan Aike niet ff een Excel sheetje maken voor OP.
Als je je mond eens dicht houd scheelt veel knoeienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw wijntje.. jullie kosten me teveel uitgeproeste slokken water,koffie,frisdrank en wijn![]()
![]()
Komen we wel op als het toetje op is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
We moeten zo nog even massal iemand dm'men als het toetje doorkomt.
Ben alleen vergeten wie.
Moeten jullie maar niet allemaal zo grappig zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je je mond eens dicht houd scheelt veel knoeien![]()
Die is nu de echtscheiding aan het regelen omdat ze ook uit eten wil in Utopiaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
We moeten zo nog even massaal iemand dm'men als het toetje doorkomt.
Ben alleen vergeten wie.
ja dat gezeik met uit mijn keukenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Ransjih het volgende:
er wordt gas geroken![]()
vanas : het gaat supergoed, is keileuk maar dalijk moet iedereen uit de keuken
Ja, hallo, ik luister naar slecht zingende duitsers, ondertussen nog Vanas en rare gasten.... En de pilsjes gaan lekker... Wat wil je van me?quote:
Ja maar wie was dat nou ook al weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die is nu de echtscheiding aan het regelen omdat ze ook uit eten wil in Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |