Ja dat gaat nergens meer overquote:Op zondag 23 februari 2014 08:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
JuniDat is nog wel even. Maar die 15 jarige zou ik ook overslaan
Waarom ga je zo lang in Singapore verblijven?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat gaat nergens meer over.
We kunnen wel onze verjaardagen daar vieren, dus dat is wel mooi. Maar juni is nog wel heel lang, maar ze weet mijn mening daarover en ik die van haar :,) hahaha
Nee vertrek hier morgen, verschrikkelijk veilig stad. Maar enorm saai verder. Morgen dan Kuala Lumpur, maar daar blijf ik ook niet al te lang. Heb meer met de kleine dorpen dan dat ik met de grote steden heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom ga je zo lang in Singapore verblijven?
Ps. We zien elkaar in Bangkokquote:Op zondag 23 februari 2014 08:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee vertrek hier morgen, verschrikkelijk veilig stad. Maar enorm saai verder. Morgen dan Kuala Lumpur, maar daar blijf ik ook niet al te lang. Heb meer met de kleine dorpen dan dat ik met de grote steden heb.
Maar 4 maanden elkaar niet zien, is dat niet te langquote:
Nou ik heb er al een paar maanden niet gezien ivm dr werk in Ierlandquote:Op zondag 23 februari 2014 08:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar 4 maanden elkaar niet zien, is dat niet te lang?
Lijkt me erg lastig, maar als het voor jullie werktquote:Op zondag 23 februari 2014 08:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou ik heb er al een paar maanden niet gezien ivm dr werk in Ierland. Het is lang, maar het werkt nog steeds prima
Het heeft natuurlijk wel nadelen, maar daar wegen we beide niet te zwaar aan. We zijn misschien wel extreem gehecht aan onze vrijheid, maar dat is ook wat ons bindquote:Op zondag 23 februari 2014 08:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig, maar als het voor jullie werkt
De koers volgens dat is zo november 2013quote:
Ik wilde goedkoop inkopen... deze stijging hoort dus niet bij dat plan.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
De koers volgens dat is zo november 2013
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk wel nadelen, maar daar wegen we beide niet te zwaar aan. We zijn misschien wel extreem gehecht aan onze vrijheid, maar dat is ook wat ons bind.
Misschien moet je Gox even bellen?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde goedkoop inkopen... deze stijging hoort dus niet bij dat plan.
Tijd dat die goedkope bitcoins van Gox gedumpt gaan worden dus.
Mijn verwachting was 100 dollar, daar is hij al onder gekomen. Had alleen verwacht dat hij de andere beurzen meer omlaag zou trekken.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde goedkoop inkopen... deze stijging hoort dus niet bij dat plan.
Tijd dat die goedkope bitcoins van Gox gedumpt gaan worden dus.
Ik doe zelf niks bij Gox. Ik had de verhalen al gelezen toen ik begon met BTC vorige maandquote:Op zondag 23 februari 2014 08:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Mijn verwachting was 100 dollar, daar is hij al onder gekomen. Had alleen verwacht dat hij de andere beurzen meer omlaag zou trekken.
Met een beetje geluk is het nog wel mogelijk, maar denk dat Gox zijn minpunt wel heeft bereikt of ze moeten echt klappen daar, maar dat zie ik 1,2,3 niet gebeuren.
quote:Op zondag 23 februari 2014 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of langsgaan en protesteren dat ik eis dat mensen hun BTC's niet terugkrijgen.
Zijn die niet gewoon koffie halen?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk alleen dat de Japanse politie je zo wegjaagt daar, de vorige protesteerders zijn nu ook weg daar.
Nee maar dat is het juist denk ik. We proberen het niet zo, maar het gaat zo. En daar hebben we beide vrede meequote:
Als je even geduld heb ben ik daar met een paar maandenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk alleen dat de Japanse politie je zo wegjaagt daar, de vorige protesteerders zijn nu ook weg daar.
Naar mijn mening daalt de koers elke maandag, soort verlate weekend-dip zoals we die toen "hadden"quote:Op zondag 23 februari 2014 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe zelf niks bij Gox. Ik had de verhalen al gelezen toen ik begon met BTC vorige maand.
Hoopte dat de europrijs bij Bitonic onder de 400 zou duiken deze week, maar dat lukte niet. Maar goed, deze stijging kan ook een korte opleving zijn. Over een paar uur kan hij weer gecrasht zijn.
Nope, ze hadden geen vergunning, en de juiste vergunning is niet te krijgen. Blijven aparte jongens die Japannersquote:Op zondag 23 februari 2014 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon koffie halen?.
quote:Op zondag 23 februari 2014 08:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee maar dat is het juist denk ik. We proberen het niet zo, maar het gaat zo. En daar hebben we beide vrede mee. Al is het niet de standaard relatie die de meeste hebben.
We hebben elkaar beloofd dat we nooit elkaars dromen in de weg zouden staan. En vandaar dat we af en toe van deze periodes hebben, maar ik zou r voor niemand inruilen. Zelfs niet voor een 15 jarige
Tja bij 12 en jonger zit natuurlijk wel een grens hahahaquote:Op zondag 23 februari 2014 08:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, ze hadden geen vergunning, en de juiste vergunning is niet te krijgen. Blijven aparte jongens die Japanners
[..]ook niet voor een 12 jarige?
Maar wat ik zeg, kanp als je het kan hoor maar niks voor mij
Kijk maar uit dat ze er niet achter komt dat ze eigenlijk te goed voor je isquote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja bij 12 en jonger zit natuurlijk wel een grens hahaha. Nee zou dr voor geen goud willen inruilen. En met een klein beetje geluk denkt die stumperd hetzelfde
Nou ben zo'n 10.000 km verderop hoorquote:
Ja dacht dat ze daar al wel een x achter zou komen :p. Maar 14 jaar (met wat horten en stoten) verder werkt het nog steeds prima :p.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze er niet achter komt dat ze eigenlijk te goed voor je is
Ik ga zo maar eens wat uitvoeren, mag ook wel eens tijd worden
Werkenquote:Op zondag 23 februari 2014 09:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dacht dat ze daar al wel een x achter zou komen :p. Maar 14 jaar (met wat horten en stoten) verder werkt het nog steeds prima :p.
Zou inderdaad maar eens aan het werk gaan. De was is nog steeds niet gedaan
Tja werken is inderdaad ook erg 2013quote:Op zondag 23 februari 2014 09:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
WerkenIk heb gelukkig gewoon weekend tot woensdag
Ga zo maar eens naar buiten, weer ziet er goed uit. Eerst maar eens kijken waar er ergens een winkel open is rond dit tijdstip
Peseta's zijn zo 2001quote:
Inderdaad, zie net dat ik nog tot 10 uur moet wachten tot er eindelijk iets open gaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja werken is inderdaad ook erg 2013. Zondag en winkels open. Wat dat betreft kan NL nog een een hoop leren van het buitenland
Hahaha 1 soylent a day keeps the doctor awayquote:Op zondag 23 februari 2014 09:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad, zie net dat ik nog tot 10 uur moet wachten tot er eindelijk iets open gaat.
Mede daarom was ik vannacht zo veel over Soylent aan het lezen, ik ben zo ontzettend slecht met zorgen dat ik eten in huis heb dat Soylent echt wel een uitkomst zou zijn
Hey ik weet het, er zit wel een goede dev achter, snelle updates en nieuwe features. Daarnaast staat die gast erg open voor suggesties, iig beter als andere coins. Daarnaast is de difficulty heel erg hoog nu en de prijs heel laag. Ik denk toch wel dat deze van 1000 satoshi's nog naar 1 Mbtc gaatquote:
Er zijn wel zoveel van zulk soort munten gepresenteerd, maar ik geloof er niet echt in.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hey ik weet het, er zit wel een goede dev achter, snelle updates en nieuwe features. Daarnaast staat die gast erg open voor suggesties, iig beter als andere coins. Daarnaast is de difficulty heel erg hoog nu en de prijs heel laag. Ik denk toch wel dat deze van 1000 satoshi's nog naar 1 Mbtc gaat![]()
Maargoed lees jezelf even in, ik zou zeker voor deze prijzen een aantal inslaan !
Ja ik zit nog steeds te wachten op de "grote" crash.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekking.
Crasht de komende dagen wel weer.
Dat is nu ook mijn gedachtequote:Op zondag 23 februari 2014 10:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te wachten op de "grote" crash.
Misschien had ik maar moeten kopen toen ie ¤400 was...
SEPA lijkt mij goedkoper.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:29 schreef A321456 het volgende:
hoe kan ik het beste gaan handelen op Bitstamp straks? Daar geld dmv SEPA heensturen of Bitcoin op Bitonic kopen en daarna naar Bitstamp sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |