Kijk maar uit dat ze er niet achter komt dat ze eigenlijk te goed voor je isquote:Op zondag 23 februari 2014 08:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja bij 12 en jonger zit natuurlijk wel een grens hahaha. Nee zou dr voor geen goud willen inruilen. En met een klein beetje geluk denkt die stumperd hetzelfde
Nou ben zo'n 10.000 km verderop hoorquote:
Ja dacht dat ze daar al wel een x achter zou komen :p. Maar 14 jaar (met wat horten en stoten) verder werkt het nog steeds prima :p.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze er niet achter komt dat ze eigenlijk te goed voor je is
Ik ga zo maar eens wat uitvoeren, mag ook wel eens tijd worden
Werkenquote:Op zondag 23 februari 2014 09:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dacht dat ze daar al wel een x achter zou komen :p. Maar 14 jaar (met wat horten en stoten) verder werkt het nog steeds prima :p.
Zou inderdaad maar eens aan het werk gaan. De was is nog steeds niet gedaan
Tja werken is inderdaad ook erg 2013quote:Op zondag 23 februari 2014 09:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
WerkenIk heb gelukkig gewoon weekend tot woensdag
Ga zo maar eens naar buiten, weer ziet er goed uit. Eerst maar eens kijken waar er ergens een winkel open is rond dit tijdstip
Peseta's zijn zo 2001quote:
Inderdaad, zie net dat ik nog tot 10 uur moet wachten tot er eindelijk iets open gaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja werken is inderdaad ook erg 2013. Zondag en winkels open. Wat dat betreft kan NL nog een een hoop leren van het buitenland
Hahaha 1 soylent a day keeps the doctor awayquote:Op zondag 23 februari 2014 09:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad, zie net dat ik nog tot 10 uur moet wachten tot er eindelijk iets open gaat.
Mede daarom was ik vannacht zo veel over Soylent aan het lezen, ik ben zo ontzettend slecht met zorgen dat ik eten in huis heb dat Soylent echt wel een uitkomst zou zijn
Hey ik weet het, er zit wel een goede dev achter, snelle updates en nieuwe features. Daarnaast staat die gast erg open voor suggesties, iig beter als andere coins. Daarnaast is de difficulty heel erg hoog nu en de prijs heel laag. Ik denk toch wel dat deze van 1000 satoshi's nog naar 1 Mbtc gaatquote:
Er zijn wel zoveel van zulk soort munten gepresenteerd, maar ik geloof er niet echt in.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hey ik weet het, er zit wel een goede dev achter, snelle updates en nieuwe features. Daarnaast staat die gast erg open voor suggesties, iig beter als andere coins. Daarnaast is de difficulty heel erg hoog nu en de prijs heel laag. Ik denk toch wel dat deze van 1000 satoshi's nog naar 1 Mbtc gaat![]()
Maargoed lees jezelf even in, ik zou zeker voor deze prijzen een aantal inslaan !
Ja ik zit nog steeds te wachten op de "grote" crash.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekking.
Crasht de komende dagen wel weer.
Dat is nu ook mijn gedachtequote:Op zondag 23 februari 2014 10:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te wachten op de "grote" crash.
Misschien had ik maar moeten kopen toen ie ¤400 was...
SEPA lijkt mij goedkoper.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:29 schreef A321456 het volgende:
hoe kan ik het beste gaan handelen op Bitstamp straks? Daar geld dmv SEPA heensturen of Bitcoin op Bitonic kopen en daarna naar Bitstamp sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |