Hij heeft gewoon bedankt om de tweede dag nutteloos te gaan toekijken omdat hij op de eerste dag niet de kans heeft gekregen in het team te zitten. Dat de NOS hem ernaar vraagt en hij antwoord geeft is toch niet erg?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee had zich als een kerel moeten gedragen en niet als zo;'n jankende kleuter bij de NOS moeten gaan zeiken.
Aan de andere kant is het wel een goede tegenhanger voor Erben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees eerlijk, hij zit daar niet met enorme enthousiasme. Zal wellicht zijn persoonlijkheid niet zijn, maar een paar glimlachen zou toch wel leuk zijn zo nu en dan.
Ik bedoelde ook niet inhoudelijk, maar meer qua uitstraling. En doen hoeft hij echt geen hysterische Erben 2 te worden, want dat is ook vervelend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind Rintje niet zuur hoor. Merkt wel wat slechte punten op, maar goed dat is wat een analist moet doen vind ik.
IJshockeyquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:03 schreef marcodej het volgende:
Nu allemaal naar het bobtopic. JAAA
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:03 schreef marcodej het volgende:
Nu allemaal naar het bobtopic. JAAA
Ik vind dit soort lijstjes altijd erg nietszeggend. Je bent erg afhankelijk van hoeveel medailles er in je discipline te halen zijn. T.o.v. Van Gennip (3x goud, maar niet in dit lijstje) heeft Wust b.v. het voordeel dat de TP is toegevoegd. Anders had Van Gennip daar in 1988 ook waarschijnlijk wel goede kansen gehad op een medaille (zilver of brons dan wel, want de DDR stak er wel bovenuit). Van Gennip had dan weer de mazzel dat de 5 km net was toegevoegd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:51 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is de beste inmiddels.
De NOS belde hem en toen kwam hij op de fiets speciaal naar ze toe om het verhaal te houden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon bedankt om de tweede dag nutteloos te gaan toekijken omdat hij op de eerste dag niet de kans heeft gekregen in het team te zitten. Dat de NOS hem ernaar vraagt en hij antwoord geeft is toch niet erg?
ze gokte op liep achter het verkeerde paardquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze staat misschien wel te denken: Wat doe ik eigenlijk bij dat shorttrack?
skiën met de familiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |