Maar dat deed hij dus niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef b2py het volgende:
Sven had gewoon fier bovenaan gestaan als hij die 10 gewoon gewonnen had in Vancouver en Sotsji.
Deze man begrijptquote:
Ik denk dat Sven de boeken ingaat als de favoriet die nooit de 10km gaat winnen op een OS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef b2py het volgende:
Sven had gewoon fier bovenaan gestaan als hij die 10 gewoon gewonnen had in Vancouver en Sotsji.
Beetje een Rintje Ritsma syndroom.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Sven de boeken ingaat als de favoriet die nooit de 10km gaat winnen op een OS.
En dat terwijl bij het zwemmen echt 600 medailles te verdienen zijn per OS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef kilon het volgende:
Wust nog 4 jaar door en dan nog 4 of 5 medailles erbij. Toch mooi.
Yup, uiteindelijk eindigend als zure schaatsanalist bij de NOS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Beetje een Rintje Ritsma syndroom.
Maar daar is ze denk ik veel minder goed inquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dat terwijl bij het zwemmen echt 600 medailles te verdienen zijn per OS.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, uiteindelijk eindigend als zure schaatsanalist bij de NOS.
Ik vind Rintje niet zuur hoor. Merkt wel wat slechte punten op, maar goed dat is wat een analist moet doen vind ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vraag me echt af hij nog vier jaar meeka (ik hoop het wel). Dus het zou goed kunnen...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Sven de boeken ingaat als de favoriet die nooit de 10km gaat winnen op een OS.
Wees eerlijk, hij zit daar niet met enorme enthousiasme. Zal wellicht zijn persoonlijkheid niet zijn, maar een paar glimlachen zou toch wel leuk zijn zo nu en dan.quote:
Ooit zal wel naar buiten komen dat Kramer hier gewoon als enige twee maal goud wilde hebben en hoe belangrijk is dat voor het geld en sponsoren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |