Nee, hij heeft het moeilijk en heeft veel pijn en verdriet. Dat uiten onbeschaafde mensen altijd op een agressieve manier.quote:
Nou ja, persoonlijk denk ik dat de ene bende mafkezen tegen de andere bende ageert. Het volk krijgt een regering die het verdientquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef IPA35 het volgende:
Jullie steunen hier een stel gewelddadige plunderaars, ik niet.
Als je het zo stelt, steun jij de politie die werkt met excessief geweldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef IPA35 het volgende:
Ik was toevallig in het topicquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef JJ76 het volgende:
mooi come back witte muur. als echt dictator weer de lapo en fipo opeisen![]()
![]()
![]()
maf , je snapt niet wat democratie is, ik zie de vrijlating van timosjenko als de vrijlating van mandelaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef IPA35 het volgende:
Hun nemen gebouwen in, plegen vandalisme, steken gebouwen in de fik en vallen de politie aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, steun jij de politie die werkt met excessief geweld
Dat zeiden ze ook van Hitler. Maar als de bevolking spijt krijgt van zijn stem, moet je daar toch begrip voor kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef IPA35 het volgende:
Mag ik jullie er aan herinneren dat de president gewoon verkozen is en ook grote steun geniet onder de bevolking (van het oosten)?
twitter:djvjgrrl twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 16:30:13Now in #Nantes #France: Barricades on fire, police stormed & ready to charge http://t.co/Z9cSwZkOjU #NDDL via @nataliaggg reageer retweet
ai pijnlijk ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maf , je snapt niet wat democratie is, ik zie de vrijlating van timosjenko als de vrijlating van mandela
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maf , je snapt niet wat democratie is, ik zie de vrijlating van timosjenko als de vrijlating van mandela
Het voordeel van een parlementaire rechtsstaat is dat je niet een x aantal jaar met iemand opgescheept moet zitten die het niet goed doet. Het parlement kan het vertrouwen in je opzeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef IPA35 het volgende:
Mag ik jullie er aan herinneren dat de president gewoon verkozen is en ook grote steun geniet onder de bevolking (van het oosten)?
Het lijkt me dat de huidige rebellen toen ook al tegen hem zijn. Er is geen enkele aanwijzing dat ze eerst voor hem stemde.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Hitler. Maar als de bevolking spijt krijgt van zijn stem, moet je daar toch begrip voor kunnen opbrengen.
Mandela een bewezen terrorist, dus ik zie de link welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef WitteMuur het volgende:
[..]Timosjenko is bewezen corrupt
Ikzelf ben altijd groot voorstander van keihard optreden tegen relschoppers. Neem nu die rellen on Londen toen, ik ergerde me dood aan het softe optreden van de politie. Net zoals recentelijk nog in Zweden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, steun jij de politie die werkt met excessief geweld
Dan is de situatie toch duidelijk? Hij moest gewoon weg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de huidige rebellen toen ook al tegen hem zijn. Er is geen enkele aanwijzing dat ze eerst voor hem stemde.
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef IPA35 het volgende:
^Zijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Hun nemen gebouwen in, plegen vandalisme, steken gebouwen in de fik en vallen de politie aan.
Zelfs de BBC noemde haar corrupt in artikel. Haar rijkdom komt niet uit het niks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mandela een bewezen terrorist, dus ik zie de link wel
Want? Hij democratisch gekozen tot 2015.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is de situatie toch duidelijk? Hij moest gewoon weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |