Wat kan volgens jou beter?quote:
ik weet wel iets dat beter kan: hij kan beter stoppen met azijn drinkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat kan volgens jou beter?Opbouwende kritiek is altijd goed
Je bedoelt trollen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wel iets dat beter kan: hij kan beter stoppen met azijn drinken
Thnxquote:Jullie inzet was gewoon top!
Met veel plezier gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:51 schreef Symphonic het volgende:
Voor de crew van sport.fok.nl ?
Echt fantastisch hoe jullie de Winterspelen hier op de kaart hebben gezet.
Zowel op de FP als hier in het forum.
Leuke en snelle berichtgeving, leuke specials en weetjes...
Chapeau![]()
![]()
Ik heb niks op de FP gedaan, maar mag ik me ook wat credits toe-eigenen voor mijn vele postings?quote:
Er zijn weinig users met een hoger % nuttige, goed geïnformeerde posts, dus ja dat magquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb niks op de FP gedaan, maar mag ik me ook wat credits toe-eigenen voor mijn vele postings?
Nah, dan doe je iemand als wimderon of TheArt tekort. Zij zijn wel heel goed ingevoerd in tal van sporten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn weinig users met een hoger % nuttige, goed geïnformeerde posts, dus ja dat mag
Ik zei niet "geen users" hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nah, dan doe je iemand als wimderon of TheArt tekort. Zij zijn wel heel goed ingevoerd in tal van sporten.
Niet op hem ingaan, dat is een troll, komt nooit wat zinnigs uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat kan volgens jou beter?Opbouwende kritiek is altijd goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |