Ik moest halverwege stoppen vanochtend. Mijn onderbenen protesteren en ik baalquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ynske zal ik jou eens prikken met mijn sateprikker
dat is niet fijn, even rustigaan en een warme douche pf bad?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moest halverwege stoppen vanochtend. Mijn onderbenen protesteren en ik baal
lekker, ga doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Prik prik prik prik prik doet het al pijn?
Heb al gedouched en mijn benen ingesmeerd met martelchinees.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet fijn, even rustigaan en een warme douche pf bad?
Bijna he ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef J03llV het volgende:
Goh als ik even niet oplette zou ik weer denken dat ik in een ander forum zit
Heb er ook twee, eentje van 120cm. Mega ruk om weer op te vouwen (moest echt youtube erbij pakken voordat het lukte). Echt ideaal bij shoot met veel zon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zelf nooit mee gewerkt, gebruik meestal gewoon 5-1 reflectoren. Heerlijk om altijd een blackboard, witte reflector, zilvere reflector, goude reflector en diffuser bij je te hebben.
Hehe vind het opvouwen wel makkelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:09 schreef freud het volgende:
[..]
Heb er ook twee, eentje van 120cm. Mega ruk om weer op te vouwen (moest echt youtube erbij pakken voordat het lukte). Echt ideaal bij shoot met veel zon.
Dat noemen ze vliegeren...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe vind het opvouwen wel makkelijk.
M'n 200cm reflector en wind is echter geen leuke combi.
de massage crème van de action doet het ook heel goed!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb al gedouched en mijn benen ingesmeerd met martelchinees.
Let op de PI. Of je hebt geen gevoel voor of zin in humor, dat is ook mogelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voordeel van de sc daar kan dat gezwets ^^
Wie ben jij?quote:
Hey. Ik had eigenlijk een salsa avond met een mooie blondine, maar ze zei het af, dus dan maar ff nerden. Morgen herkansing met haarquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:21 schreef Xilantof het volgende:
Hey jij!
Laat jij je D800 nog wel eens uit?
quote:
Of je neemt iets veel te serieusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Let op de PI. Of je hebt geen gevoel voor of zin in humor, dat is ook mogelijk.
Maar natuurlijk doe ik datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Of je neemt iets veel te serieus
Hm lastig. Iets van een Libelle ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
Wie weet wat dit voor beestje is?
[ afbeelding ]
Nee dat niet, maar wat het wel is weet ik niet. weet alleen dat er vandaag al diverse gevangen heb bij mij binnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm lastig. Iets van een Libelle ?
Vraag het eens in f&fquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wat het wel is weet ik niet. weet alleen dat er vandaag al diverse gevangen heb bij mij binnen.
Ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Clayton1 het volgende:
Jij bent slim. nog niet aan gedacht.
Ik laat het je wetenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het antwoord.
Da's een dood beestjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's een dood beestje
Geintje natuurlijk, had ik maar van die beestjes in huis.
ik vermoed dat ze als de dood voor macrolenzen zijn
Morgen maar weer eens de Waterleidingduinen doen. Zojuist een oude, spotgoedkope rugzak van een schuiminterieur voorzien zodanig dat ik met meerdere lange toeters op pad kan. Het ding ziet er net uit maar heeft wel het laadvermogen dat ik er met gemak een Noflexar 600mm in parkeer met nog ruimte over voor mijn eenpoot en wat kleinere spullen.
Leuk! Wil daar ook nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef Ouwesok het volgende:
Morgen maar weer eens de Waterleidingduinen doen. Zojuist een oude, spotgoedkope rugzak van een schuiminterieur voorzien zodanig dat ik met meerdere lange toeters op pad kan. Het ding ziet er net uit maar heeft wel het laadvermogen dat ik er met gemak een Noflexar 600mm in parkeer met nog ruimte over voor mijn eenpoot en wat kleinere spullen.
Gaat lukken. Overigens gaat in plaats van de Noflexar de Tokina AT-X 150 mee met een eenpoot.quote:
daar wil ik morgen ook heenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's een dood beestje
Misschien kom je ons tegen, ik ben redelijk herkenbaar aan mijn wat maffe apparatuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
daar wil ik morgen ook heen(als vriendin mee wil). Nog nooit geweest..
mompel mompelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien kom je ons tegen, ik ben redelijk herkenbaar aan mijn wat maffe apparatuur.
Jeej doet het weerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zou prettig zijn als whatsapp het weer gaat doen...
Als ik iemand met een kachelpijp zie lopen zal ik hem wel even aanschietenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien kom je ons tegen, ik ben redelijk herkenbaar aan mijn wat maffe apparatuur.
Leuk! Waarschijnlijk ga ik er morgen ook heen!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's een dood beestje
Ik ben kanovinnie en post sinds een jaar of 3 mee in deze SC.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie ben jij?
Ik was ooit mod van FOT in een grijs verleden en heb wel eens een "beetje stout" gedaan-read my notes!
Oh ben jij dat.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben kanovinnie en post sinds een jaar of 3 mee in deze SC.
Waarom zit jij nu nog op FOK! en ben je geen leuke dingen aan het doen?quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bijna he ^^
Wil jij ook geprikt worden?![]()
Ik lig op de bank. Ben kiss kiss bang bang aan het kijken. Wat voor leuks had ik moeten doen dan? Ben vandaag al naar het bos geweest, auto schoongemaakt en heb gewerkt. Nu doet mijn rug zeer.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zit jij nu nog op FOK! en ben je geen leuke dingen aan het doen?
Lijkt meer op een gemuteerde nope-wesp. Nope nopequote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |