Ik moest halverwege stoppen vanochtend. Mijn onderbenen protesteren en ik baalquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ynske zal ik jou eens prikken met mijn sateprikker
dat is niet fijn, even rustigaan en een warme douche pf bad?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moest halverwege stoppen vanochtend. Mijn onderbenen protesteren en ik baal
lekker, ga doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Prik prik prik prik prik doet het al pijn?
Heb al gedouched en mijn benen ingesmeerd met martelchinees.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet fijn, even rustigaan en een warme douche pf bad?
Bijna he ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef J03llV het volgende:
Goh als ik even niet oplette zou ik weer denken dat ik in een ander forum zit
Heb er ook twee, eentje van 120cm. Mega ruk om weer op te vouwen (moest echt youtube erbij pakken voordat het lukte). Echt ideaal bij shoot met veel zon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zelf nooit mee gewerkt, gebruik meestal gewoon 5-1 reflectoren. Heerlijk om altijd een blackboard, witte reflector, zilvere reflector, goude reflector en diffuser bij je te hebben.
Hehe vind het opvouwen wel makkelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:09 schreef freud het volgende:
[..]
Heb er ook twee, eentje van 120cm. Mega ruk om weer op te vouwen (moest echt youtube erbij pakken voordat het lukte). Echt ideaal bij shoot met veel zon.
Dat noemen ze vliegeren...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe vind het opvouwen wel makkelijk.
M'n 200cm reflector en wind is echter geen leuke combi.
de massage crème van de action doet het ook heel goed!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb al gedouched en mijn benen ingesmeerd met martelchinees.
Let op de PI. Of je hebt geen gevoel voor of zin in humor, dat is ook mogelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voordeel van de sc daar kan dat gezwets ^^
Wie ben jij?quote:
Hey. Ik had eigenlijk een salsa avond met een mooie blondine, maar ze zei het af, dus dan maar ff nerden. Morgen herkansing met haarquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:21 schreef Xilantof het volgende:
Hey jij!
Laat jij je D800 nog wel eens uit?
quote:
Of je neemt iets veel te serieusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Let op de PI. Of je hebt geen gevoel voor of zin in humor, dat is ook mogelijk.
Maar natuurlijk doe ik datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Of je neemt iets veel te serieus
Hm lastig. Iets van een Libelle ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
Wie weet wat dit voor beestje is?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |