abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137320333
Maar op zich behandelen die kleutersamenleesboeken (die kleine vierkante) ook steeds een paar letters. En ze hoeven daar ook niet voor te kunnen lezen omdat het woord dat de kleuter "leest" onder een plaatje staat.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_137320368
Oohh Moonah O+ wat vreselijk schattig!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_137320449
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef mignonne het volgende:
Van die samenlees-boekjes, heb je die ook voor kindjes die nog niet kunnen lezen? Dus zeg maar letter-herkenning enzo?
http://www.bol.com/nl/p/mijn-eerste-van-dale/1001004002496337/

dit iets?
pi_137320937
wt onwijs lief Moonah!!

Ik was van de week met de meiden in de bieb. Tess wilde een boekje lezen..
Mevrouw leest makkelijke woordjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_137321141
Moonah, wat lief *; .

Hier ook grote liefde hoor... nog geen 4 jaar, maar ze zitten bij elkaar in de klas en geven elkaar regelmatig tekeningen en knutselwerkjes en hij komt in het weekend soms even langsgefietst met zijn vader om post voor de oudste (6 jr) te brengen. En ze geven elkaar kusjes, fluisterde hij me laatst toe O+
Fake it till you make it...
pi_137321248
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Vicky het volgende:
wt onwijs lief Moonah!!

die gaat al vlot *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 2 maart 2014 @ 20:16:39 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_137321294
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Vicky het volgende:
wt onwijs lief Moonah!!

Wauw! Wat ik mooi vind is dat ze de techniek van het 'zingend lezen' gebruikt. Dus niet spellend p-i-m, maar piiiiiiiimmmm.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_137322722
Aaaah Moonah! Wat enorm lief!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_137322759
quote:
Hmmm ik kan er eens naar kijken in de bieb maar hij lijkt vooral op woordenschat in te gaan, ze wil juist graag zelf leren lezen

Vicky wat knap!! :o O+
:)
pi_137323167
Vicky, leuk zeg :D. Knappe Tess!
pi_137339221
Leuk, Vicky, zo'n lezende dochter.

Mijn dochter is weer goedgekeurd bij de kinderarts. Ze blijft nog onder controle totdat ze een keer goed ziek is geweest en we hebben kunnen kijken wat haar suiker dan doet. Maar alles ziet er eigenlijk goed uit.

Ze is 1m20 en 20,5 kilo. Mijn tweede kleuter sprong ook even op de weegschaal en is 19,5 kilo :o . Hij groeit haar voorbij. Ook in de lengte gaat hij er hard achteraan nu.
pi_137339263
Cute moonah!

En allemaal vlotte dames hier :)
pi_137339980
2 dagen school, verjaardagstoestanden en dan een week vakantie leverde vandaag dus alweer ravi-aapje wat niet naar school wilde ;(

nou ja. juf heeft niet gebeld. hij zal vast wennen ^O^ moet. want school.
pi_137340040
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:53 schreef Twinkly het volgende:
Mignonne, bij onze bibliotheek zag ik laatst een boek met per letter twee bladzijden. Aan de ene kant stond een verhaaltje met telkens woorden met die letter en op de andere bladzijde tekeningen met een woord erbij.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe het boek heet, we hebben het niet geleend. Maar het was groot en stond bij de kleuterboeken.
Je hebt hier vast heel veel aan :P
haha :D héél duidelijk :+
ik ga op jacht, moet vanmiddag toch ff langs de bieb, kan ik ook gelijk wat boekjes meenemen over dood en zulks. We liepen vanmorgen langs "het graf'" en toen moest ze er toch weer om huilen. Dus sja.

copy/paste van het kleuterleed ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137340298
Germ!
zielig als ze zo verdrietig zijn he, en soms erg lastig om je gezicht in plooi te houden ook ;)
pi_137340478
haha ja idd :D ik schoot aanvankelijk in de lach toen ze zei dat het lieveheersbeestje zn hoofd eraf was. Hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar? Toen bleek dat het niet die ene was die ze al gevangen had maar een andere die ze gevonden had. Ik denk dat ze hem op heeft willen pakken ofzo. Ze was wel echt heel erg zielig, zoveel verdriet. Maar goed,empathisch vermogen, tsjek, geweten, tsjek :P die doen het in elk geval ;)
pi_137340523
Ah gossie :*.

Hier was het afscheid ook weer even lastig vanmorgen... dan zou ik haar het liefst oppakken en weer meenemen, maar ik denk dat we daar uiteindelijk niks mee opschieten... :{
pi_137343205
heb het juf gevraagd en na 10 minuten wassie alweer blij hoor ;)
hoe medelevender je doet bij ravi, hoe harder hij huilt en kleeft en niet meer wil, dus wij zijn hier wel een beetje van de harde lijn soms :{
  maandag 3 maart 2014 @ 13:09:30 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137343290
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:05 schreef simmu het volgende:
heb het juf gevraagd en na 10 minuten wassie alweer blij hoor ;)
hoe medelevender je doet bij ravi, hoe harder hij huilt en kleeft en niet meer wil, dus wij zijn hier wel een beetje van de harde lijn soms :{
Ik moest er net aan denken toen ik eldkers las over de zwemmoeders. :')

Ik heb ook wel aan het bad staan blaffen :@ had die kleine vakantie gehad en dan wilde hij niet meer. En de eerste keer vond ik dat zielig. En toen wilde hij helemáál niet meer,
Dat was toch een hoop gedoe zeg. :X

Dus toen hij het jaar daarop na de vakantie weer hetzelfde kunstje uithaalde heb ik m dus met wat pressie het bad ingepraat. :@ :') :X ja. Leuk.

Helemaal omdat ie de dag en de week ervoor zonder bandjes en gedoe in het zwembad op de camping zwom. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 13:33:06 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137343970
stond je ook met een mars te zwaaien? :P
  maandag 3 maart 2014 @ 13:35:09 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137344021
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
stond je ook met een mars te zwaaien? :P
nee dat niet. :D daar ging het mis denk ik. ;(

Maar gelukkig was het voor mij ook niet structureel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_137344943
haha, wie heeft elkaar dan allemaal op feestboek dan he :P :D

net alsof ik bij die zwemles blijf kijken :')
>:)
pi_137345042
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik moest er net aan denken toen ik eldkers las over de zwemmoeders. :')

Ik heb ook wel aan het bad staan blaffen :@ had die kleine vakantie gehad en dan wilde hij niet meer. En de eerste keer vond ik dat zielig. En toen wilde hij helemáál niet meer,
Dat was toch een hoop gedoe zeg. :X

Dus toen hij het jaar daarop na de vakantie weer hetzelfde kunstje uithaalde heb ik m dus met wat pressie het bad ingepraat. :@ :') :X ja. Leuk.

Helemaal omdat ie de dag en de week ervoor zonder bandjes en gedoe in het zwembad op de camping zwom. }:|
ja, die houding ja. da's mijn ravi psies O+

en juffie is blij; het klikt met het meisje wat in ons oude huis woont en die's nu hier spelen. nja, hier.... ik heb ze alledrie richting speeltuin gebonjourd *)
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 14:17:10 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137345149
ik mocht nooit bij zwemles kijken. we hingen met alle ouders aan de bar 's ochtends vroeg :')
1 keer per maand mochten we een kwartiertje meekijken en dat was het.
pi_137345364
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik mocht nooit bij zwemles kijken. we hingen met alle ouders aan de bar 's ochtends vroeg :')
1 keer per maand mochten we een kwartiertje meekijken en dat was het.
Same here. Niet eens één kee pet maand trouwens. Gewoon één keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')