http://www.bol.com/nl/p/mijn-eerste-van-dale/1001004002496337/quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef mignonne het volgende:
Van die samenlees-boekjes, heb je die ook voor kindjes die nog niet kunnen lezen? Dus zeg maar letter-herkenning enzo?
die gaat al vlotquote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Vicky het volgende:
wt onwijs lief Moonah!!
Ik was van de week met de meiden in de bieb. Tess wilde een boekje lezen..
Mevrouw leest makkelijke woordjes
Wauw! Wat ik mooi vind is dat ze de techniek van het 'zingend lezen' gebruikt. Dus niet spellend p-i-m, maar piiiiiiiimmmm.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Vicky het volgende:
wt onwijs lief Moonah!!
Ik was van de week met de meiden in de bieb. Tess wilde een boekje lezen..
Mevrouw leest makkelijke woordjes
Hmmm ik kan er eens naar kijken in de bieb maar hij lijkt vooral op woordenschat in te gaan, ze wil juist graag zelf leren lezenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/mijn-eerste-van-dale/1001004002496337/
dit iets?
hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:53 schreef Twinkly het volgende:
Mignonne, bij onze bibliotheek zag ik laatst een boek met per letter twee bladzijden. Aan de ene kant stond een verhaaltje met telkens woorden met die letter en op de andere bladzijde tekeningen met een woord erbij.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe het boek heet, we hebben het niet geleend. Maar het was groot en stond bij de kleuterboeken.
Je hebt hier vast heel veel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik moest er net aan denken toen ik eldkers las over de zwemmoeders.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:05 schreef simmu het volgende:
heb het juf gevraagd en na 10 minuten wassie alweer blij hoor![]()
hoe medelevender je doet bij ravi, hoe harder hij huilt en kleeft en niet meer wil, dus wij zijn hier wel een beetje van de harde lijn soms
nee dat niet.quote:
ja, die houding ja. da's mijn ravi psiesquote:Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest er net aan denken toen ik eldkers las over de zwemmoeders.
Ik heb ook wel aan het bad staan blaffenhad die kleine vakantie gehad en dan wilde hij niet meer. En de eerste keer vond ik dat zielig. En toen wilde hij helemáál niet meer,
Dat was toch een hoop gedoe zeg.
Dus toen hij het jaar daarop na de vakantie weer hetzelfde kunstje uithaalde heb ik m dus met wat pressie het bad ingepraat.![]()
![]()
ja. Leuk.
Helemaal omdat ie de dag en de week ervoor zonder bandjes en gedoe in het zwembad op de camping zwom.
Same here. Niet eens één kee pet maand trouwens. Gewoon één keer.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik mocht nooit bij zwemles kijken. we hingen met alle ouders aan de bar 's ochtends vroeg
1 keer per maand mochten we een kwartiertje meekijken en dat was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |