Waauw. Ik ben van mei '84 : Dquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef lily het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de citotoets in de 6de klas al gehad (1983).
Wat goed dat ze het zo doen!quote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik weet dat echt meer wanneer ikzelf cito had. (ben van 1982)
Kim heeft wel cito gehad. En die link van net is Tylers school.
Ik heb dus van Kim oudergesprek gehad. Ben benieuwd wanneer die van Tyler is.
Kim heeft een rapport mee, daar staat dan per onderdeel in wat ze goed doet en wat beter kan.
Het begint met werkhouding, samen spelen en samen werken etc.
En een voorbeeldje. Lezen : Kim jij leest heel erg goed! Je vindt het ook leuk om te lezen, ga zo door!
Taal: Je herkent de woorden van de taaltrapeze en je kunt de woorden vaak goed uitleggen. Probeer in gesprekken ook naar de ander te luisteren, dat vindt je soms wel lastig.
Ja vind ik ook, staat heel duidelijk beschreven. Kim kan het zelf natuurlijk ook lezen. Ze mocht ook zelf de datum en handtekening (haar naam) neerzetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat goed dat ze het zo doen!
Daar kun je ook daadwerkelijk wat mee. Alleen maar 'goedjes' of alleen maar complimentjes zijn leuk maar er is voor ieder kind wel iets te noemen wat beter kan natuurlijk. Evengoed geldt dat alleen maar 'onvoldoende' is jammer, maar concreet kun je er nog niet direct heel veel mee. Door het zo uit te drukken krijgt ze gelijk een puntje om mee aan de slag te gaan.
Ik in 1975quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef lily het volgende:
Nee hoor, ik heb de citotoets in de 6de klas al gehad (1983).
Ik in 1979quote:
yep, zn tweede wenmiddag, maar de eerste bij deze jufquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:05 schreef Fannetje het volgende:
Nou zeg Cooki, was dat echt op zijn wendag? Ik als kleuterjuf kan me niet voorstellen dat je zo reageert naar een kind dat komt wennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |