Klopt, ik neig tot paniek, want zonder inkomen wordt het bestaan lastig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
Met zo'n op vragen om een antwoord dat in je straatje past is een beetje kansloos, maar ik zal een poging wagen.
Je bent een typisch geval dat van een handicap een excuus maakt. Heb je al begeleiding op je zwakke punten? Simpelweg "kanniknie" zeggen getuigt niet echt van welwillendheid. Ja, je hebt kunnen genieten van wat wij verzorgingsstaat noemen, maar nu is het over. Ga iets doen om je motivatie aan te tonen, want je hele post straalt desinteresse uit, neigend naar paniek omdat je comfortabele bestaan op de tocht staat.
Iedereen wordt herkeurd, maar als je nog tot de oude wajong behoord mag je je wajong behouden. Alleen gaat er 5% vanaf simpel alleen voor de bezuinigen. Nieuwe wajongers dreigen wel in de bijstand te komen als ze goed gekeurd worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:56 schreef Gewas het volgende:
Ik vind alle nieuwe regelgeving omtrent de Wajong ook heel erg onduidelijk. Ene keer lees je dat iedereen herkeurd wordt, dan lees je weer dat ze de Wajong ontzien. Die onzekerheid is vervelend.
Ik ben trouwens volledig afgekeurd vanwege schizofrenie.
Heb jij hiervan een bron?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:59 schreef Hicham. het volgende:
Iedereen wordt herkeurd, maar als je nog tot de oude wajong behoord mag je je wajong behouden.
+1quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
Met zo'n op vragen om een antwoord dat in je straatje past is een beetje kansloos, maar ik zal een poging wagen.
Je bent een typisch geval dat van een handicap een excuus maakt. Heb je al begeleiding op je zwakke punten? Simpelweg "kanniknie" zeggen getuigt niet echt van welwillendheid. Ja, je hebt kunnen genieten van wat wij verzorgingsstaat noemen, maar nu is het over. Ga iets doen om je motivatie aan te tonen, want je hele post straalt desinteresse uit, neigend naar paniek omdat je comfortabele bestaan op de tocht staat.
Daar heb je je antwoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
Je kunt natuurlijk ook overwegen te gaan werken. Heb je opeens wel een bedrag om mee rond te komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt, ik neig tot paniek, want zonder inkomen wordt het bestaan lastig.
De berichten over de nieuwe regeling zijn erg verwarrend.
Dus ik hoop dat iemand me kan vertellen wat exact de gevolgen zijn en of ik dus straks met nul euro per maand rond moet zien te komen.
Aanvullende vraagjes voor TS:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:51 schreef GS-Raw het volgende:
Wat exact de gevolgen zijn? Tjah dat is per persoon verschillend natuurlijk. Wat ik begrepen heb moet iedereen een herkeuring doorlopen en moet je echt compleet gehandicapt zijn om volledig afgekeurd te worden. Het is denk ik in ieders belang dat elke burger (in meer of mindere mate) meedoet aan het arbeidsproces dus vanuit dat oogpunt is het hartstikke terecht dat de bezem er door gaat.
Ook ik vraag me af of 'mensenschuwheid' de reden is dat je in de WAJONG zit, als dat het is dan vraag ik mij inderdaad af of je ook in de toekomst nog voor een WAJONG in aanmerking kan komen. Er zijn trouwens toch genoeg banen waar je nagenoeg niet onder de mensen hoeft te komen? Bijvoorbeeld schoonmaken in de avonduren, postbode, thuiswerk weet ik veel wat....
Willen en kunnen zijn zo verschillend. Ik zie bijna dagelijks de worsteling van iemand die heus wel wil en bij wie het écht niet lukt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:57 schreef Pugg het volgende:
T.S is prototype waar deze wet overgaat.
Niets kunnen/ willen maar wel zeuren op Fok.
Vanaf nu: Ik wil wel en ik kan wel.
Mensenschuw heet in DSMtaal 'sociale fobie'.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Aanvullende vraagjes voor TS:
1.Heb je ook een officiële naam voor "mensenschuw" ? Iets dat in de DSM-V staat?
2. Los van je handicaps, ben je bereid om te werken?
3. heb je een opleiding gehad? En een diploma behaald?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
Als je TS en zijn posthistory had doorgelezen had je genoeg geweten.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:12 schreef mrspoeZ het volgende:
Gelukkig geloof je van je vriendin wél dat ze echt niet kan helpen en vertel je haar niet ook dat ze een luie zak shit is. Ga je solliciteren op de vacature van herkeurder bij je gemeente? Lijkt me een geschikte baan voor je.
Iemand die haar armen niet kan gebruiken en amper kan lopen zal niet snel goedgekeurd worden nee, toch gaat ze later een goede baan krijgen, daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 24 februari 2014 21:12 schreef mrspoeZ het volgende:
Gelukkig geloof je van je vriendin wél dat ze echt niet kan helpen en vertel je haar niet ook dat ze een luie zak shit is. Ga je solliciteren op de vacature van herkeurder bij je gemeente? Lijkt me een geschikte baan voor je.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je TS en zijn posthistory had doorgelezen had je genoeg geweten.
Dat kan zo zijn, ik heb daar niet naar gekeken inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand die haar armen niet kan gebruiken en amper kan lopen zal niet snel goedgekeurd worden nee, toch gaat ze later een goede baan krijgen, daar ben ik van overtuigd. TS is hier op FOK altijd aan het patsen over zijn vele reizen en vakanties.
Tsja, ik maak het dus ook van dichtbij mee. En hoewel ik van veel mensen geloof dat ze de wajong verdienen, zo geloof ik ook dat nog meer mensen de wajong totaal niet verdienen. En TS is daar nog de overtreffende trap van, een communistische Benno L. in wording, die gun ik helemaal niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Dat kan zo zijn, ik heb daar niet naar gekeken inderdaad.
Ik reageerde zo omdat ik van dichtbij meemaak dat het wel echt kan; er zijn echt mensen die heel graag willen maar bij wie het gewoon niet lúkt en dan is het idee van het wegvallen van je wajong zeker een reden voor paniek.
Zal ook wel met autisme te maken hebben, en gewoon veel nare ervaringen gehad met mensen in het verleden en zelfs zeer recente verleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:58 schreef LazyDave het volgende:
Hoe is dat zo ontstaan die mensenschuwheid?
Nee, dat is er later bijgekomen. De keuringsarts weet hiervan niets.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:06 schreef CafeRoker het volgende:
Is die mensenschuwheid ook de/een reden van je afkeur?
519 euro is iets van 1100 gulden. Veel geld en daar kan ik prima van leven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef Bucketlist het volgende:
Hoe kan jij daar van leven? Aanvulling vanuit de bijstand? Zie op de website van het UWV dat je dan 519 euro krijgt?
Denken dat je zo'n baan krijgt aangeboden überhauptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 06:19 schreef Ridocar het volgende:
Bijna goed: Ts is het equivalent van iemand in een rolstoel die niet eens een helpdeskbaan aanneemt.
Ik ben het met je eens dat het hele participatieverhaal van geen kanten klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 06:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Denken dat je zo'n baan krijgt aangeboden überhaupt
Ben al jaren zeer bekend wat betreft hoe het systeem in elkaar steekt voor wajongers.
Full time werken met behouden van uitkering (eventueel begeleid zoals in een wsw traject) is eerder de norm dan de uitzondering. (Als je al in zo'n traject terecht komt want wachtlijst is letterlijk jarenlang)
Extra nadeel is dat zodra het subsidie potje dat voor jou is aangevraagd door de des betreffende werkgever op raakt, je ze eruit gooien en een ander wajonger er voor terugplaatsen.
Resultaat is dat de doorstroom van wajong naar betaald werk nihil is.
Dat het bedrijfsleven 34miljard per jaar aan bijstanders en wajongers verdient met dat praktisch gratis werken wat betreft werkgever / bedrijf, daar hoor je niemand over.
Ga dan eens werken. je kunt de hele dag onzin plaatsen op fok dus kun je ook werken. Handen uit de mauwen i.p.v. handje ophouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt, ik neig tot paniek, want zonder inkomen wordt het bestaan lastig.
De berichten over de nieuwe regeling zijn erg verwarrend.
Dus ik hoop dat iemand me kan vertellen wat exact de gevolgen zijn en of ik dus straks met nul euro per maand rond moet zien te komen.
Oh nou probleem opgelost.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga dan eens werken. je kunt de hele dag onzin plaatsen op fok dus kun je ook werken. Handen uit de mauwen i.p.v. handje ophouden.
Oh okay je bent niet voor rede vatbaar, ik noem de feiten op die je tegenkomt op je weg naar betaald werk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:28 schreef Halcon het volgende:
Ik zie het al: het is de schuld van iedereen behalve van degene die de uitkering trekt
En hoe stap je eruit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Even heel simpel, als je zoveel moeite hebt met werk vinden als je in de wajong zit waarom stap je er dan niet uit? Wat is het voordeel om erin te blijven?
Sommige mensen redeneren precies andersom, en dat klopt ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:28 schreef Halcon het volgende:
Ik zie het al: het is de schuld van iedereen behalve van degene die de uitkering trekt
Dat kip-ei probleem is lastig. Ik ken verschillende mensen in de Wajong die dat op proberen te lossen door voor zichzelf te beginnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Na jaren van geen ervaring kunnen opbouwen? Nee, zo simpel ligt het dus niet.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
Misschien komt die troll/rel instelling van hem wel omdat ie ziek is van alle Fokkers die hem, zodra uitkomt dat ie in de Wajong zit...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Dromer het volgende:
En dan vermelden in je profiel: Beroep professioneel lanterfanteraar
Trots op?
Daar ook al ziek van? Weer een paar procentjes erbij om stoer over te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Misschien komt die troll/rel instelling van hem wel omdat ie ziek is van alle Fokkers die hem, zodra uitkomt dat ie in de Wajong zit...
Ik zeg Fok! in de DSM-VI.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daar ook al ziek van? Weer een paar procentjes erbij om stoer over te doen.
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:40 schreef Ridocar het volgende:
TS behoudt zijn Wajong, minus 5% (als hij wordt afgekeurd)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit.
De herkeuring is er juist voor zodat mensen als TS NIET nog een wajong krijgen.
Dit.quote:
Sarcasme niet begrijpen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Dromer het volgende:
En dan vermelden in je profiel: Beroep professioneel lanterfanteraar
Trots op?
Hoe zijn mensen zoals TS dan ? Of nog preciezer: hoe is TS dan ? En vooral ook: hoe ben je daar achter gekomen ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit.
De herkeuring is er juist voor zodat mensen als TS NIET nog een wajong krijgen.
TS trekt Wajong dus TS is een slampamper die niet zijn best doet en zich achter zijn handicap verschuilt..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe zijn mensen zoals TS dan ? Of nog preciezer: hoe is TS dan ? En vooral ook: hoe ben je daar achter gekomen ?
Ja, maar hoe kwam dhr. Zolder daar achter ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
TS trekt Wajong dus TS is een slampamper die niet zijn best doet en zich achter zijn handicap verschuilt..
Zo simpel..
[/sarcasme]
Hij las de woorden die alles verklaarden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kwam dhr. Zolder daar achter ?
Indrukwekkend, nietwaar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zit zelf in de WAJONG
Dan zijn we snel uitgepraat. Eerst heb je het over een fobie, en nu is het opeens een fysieke handicap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bovendien heb ik geen zin om een uitgebreid relaas te schrijven omtrent mijn fysieke conditie. Dat gaat FOK! niets aan.
Ben jij keuringsarts dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 05:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uitgepraat. Eerst heb je het over een fobie, en nu is het opeens een fysieke handicap.
Rot toch op man. Wees eens een beetje helder over je situatie, want als je met dit soort rare fratsen aankomt kan niemand je helpen.
Ik zal het een keertje netjes vragen: Wat mankeer je (zowel psychisch als fysiek)?
Doe dan niet tof met je gezondheid 'niet erg goed'. Het is geen joker die je kunt trekken als je de discussie niet wint....quote:Op woensdag 26 februari 2014 05:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben jij keuringsarts dan?
Mijn gezondheid is gewoon niet erg goed helaas en ik denk er liever niet te veel over. Dan raak ik alleen maar meer gestressed en depressief.
Mijn vraag was simpel, wat houdt de nieuwe wet omtrent de WAJONG precies in?
Ik doe soms erg stoer, ook een wijze om mezelf staande te houden, maar zo tof gaat mijn leven niet.
Thanks voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:59 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Iedereen wordt herkeurd, maar als je nog tot de oude wajong behoord mag je je wajong behouden. Alleen gaat er 5% vanaf simpel alleen voor de bezuinigen. Nieuwe wajongers dreigen wel in de bijstand te komen als ze goed gekeurd worden.
Ik zou bijna 'ultrarechts' worden van jouw gejank.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sarcasme niet begrijpen.![]()
Rechtse rukkers zonder gevoel voor taal, literatuur, cynisme en humor.![]()
Ik dacht linkse VA!RA mensen zuur waren, maar rechts heeft de VA!RA ingehaald. Een prestatie van formaat.
Klopt, het is een ziekte/afwijking/handicap/whatever. En die discussie wekken jij en anderen op. TS stelt alleen een vraag. Maar schijnbaar kan dat niet als je in de Wajong zit want dan krijg je 'gratis geld' en moet je je 'dus' verantwoorden voor de belastingbetaler.quote:Op woensdag 26 februari 2014 05:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Doe dan niet tof met je gezondheid 'niet erg goed'. Het is geen joker die je kunt trekken als je de discussie niet wint....
En wat is daar het probleem van ?quote:Laat maar zitten trouwens. Volgens mij zoek je alleen een bevestiging/ontkrachting wat je zelf al gegoogled hebt.
Ja, dat valt me ook op. Als je een topic over hurtoeslag opent hoef je je niet te verantwoorden waarom je huurtoeslag trekt/wilt trekken. Maar mensen met Wajong moeten allemaal een verhaal overleggen waarom ze recht hebben op de Wajong.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt, het is een ziekte/afwijking/handicap/whatever. En die discussie wekken jij en anderen op. TS stelt alleen een vraag. Maar schijnbaar kan dat niet als je in de Wajong zit want dan krijg je 'gratis geld' en moet je je 'dus' verantwoorden voor de belastingbetaler.
Als TS op 'kritische geluiden' over zijn Wajong zat te wachten had ie wel een topic geopend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat ie kritische geluiden niet wil horen.
Als TS alleen geluiden wil horen die in zijn straatje passen, zit ie met Fok! op het verkeerde forum en is www.wajonguitkeringstrekkersforum.nl misschien beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Als TS op 'kritische geluiden' over zijn Wajong zat te wachten had ie wel een topic geopend.
True, maar toch typisch dat je bij het openen van een topic over huursubsidie geen bak met 'kritische geluiden' over je heen krijgt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Als TS alleen geluiden wil horen die in zijn straatje passen, zit ie met Fok! op het verkeerde forum en is www.wajonguitkeringstrekkersforum.nl misschien beter.
Maak er eens een over hypotheekrente aftrek, dan krijg je er genoegquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef ZuidKardinaal het volgende:
True, maar toch typisch dat je bij het openen van een topic over huursubsidie geen bak met 'kritische geluiden' over je heen krijgt.
Ja maar nee jaaa maaarr dan krijgen ze eigenlijk hun eigen geld terug he!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maak er eens een over hypotheekrente aftrek, dan krijg je er genoeg
Dus bij een topic over hypotheekrenteaftrek en wajong krijg je gezeik, bij een topic over huursubsidie krijg je dat niet. Welke logica zit er achter ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maak er eens een over hypotheekrente aftrek, dan krijg je er genoeg
Wie zegt dat je het dan (ook) niet krijgt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef 2cv het volgende:
bij een topic over huursubsidie krijg je dat niet.
In mijn ervaring niet, iig..quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef _Arthur het volgende:
Wie zegt dat je het dan (ook) niet krijgt?
Ach, ik uit ook gewoon een paar kritische geluiden over jullie kritische geluidenquote:
Hier, gewoon mensen die kritisch reageren op kritische mensen die ergens kritisch op reagerenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:50 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Ach, ik uit ook gewoon een paar kritische geluiden over jullie kritische geluiden
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hier, gewoon mensen die kritisch reageren op kritische mensen die ergens kritisch op reageren
Heel FOK! blijkt te bestaan uit een leger van artsen die zeer bekwaam zijn om mijn medische situatie te keuren en aan de hand daarvan een oordeel te vellen of ik wel of niet kan werken. En dat met VMBO-basis.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Als TS op 'kritische geluiden' over zijn Wajong zat te wachten had ie wel een topic geopend.
'Ik trek Wajong, vinden jullie dat okay?'
Iedere keer als iemand wat over deze regeling wil weten moet ie zich verantwoorden tegenover de rest. Ik denk dat sommige mensen daar zat van worden.
De woede.quote:Op donderdag 27 februari 2014 04:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heel FOK! blijkt te bestaan uit een leger van artsen die zeer bekwaam zijn om mijn medische situatie te keuren en aan de hand daarvan een oordeel te vellen of ik wel of niet kan werken. En dat met VMBO-basis.![]()
Meeste artsen hebben minimaal een vierjarige universitaire studie achter de rug, FOK!kers hebben genoeg aan 3 jaar ROC-ik-neuk-je-de-moeder-educatie.
En nee, ik ga mijn hele medische situatie hier niet omschrijven. Stelletje rechtse rukkertjes. Ga studeren, wordt arts en ga dan mensen keuren. Niet vanuit je zolderkamer, terwijl mama je ´s avonds je eten komt brengen.
Sorry dat we niet zeggen wat je wil horen. Net als je arts straks. Aansteller. Communist. Jankbal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 04:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heel FOK! blijkt te bestaan uit een leger van artsen die zeer bekwaam zijn om mijn medische situatie te keuren en aan de hand daarvan een oordeel te vellen of ik wel of niet kan werken. En dat met VMBO-basis.![]()
Meeste artsen hebben minimaal een vierjarige universitaire studie achter de rug, FOK!kers hebben genoeg aan 3 jaar ROC-ik-neuk-je-de-moeder-educatie.
En nee, ik ga mijn hele medische situatie hier niet omschrijven. Stelletje rechtse rukkertjes. Ga studeren, wordt arts en ga dan mensen keuren. Niet vanuit je zolderkamer, terwijl mama je ´s avonds je eten komt brengen.
Alleen wajongers die hier prima volzinnen kunnen typen (Toch enige blijk van intelligentie), maar op een of andere reden niet de stap durven zetten. De comfortzone is heilig, en alles moet wijken om dat te behouden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
True, maar toch typisch dat je bij het openen van een topic over huursubsidie geen bak met 'kritische geluiden' over je heen krijgt.
Alle Wajongers hier zijn per definitie verdacht.
Ik heb weleens nieuwsberichten over de Wajong gelezen (hier op de FP) en ik werd niet vrolijk van de reacties.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Alle Wajongers hier zijn per definitie verdacht.
Wajong hebben heeft toch niks te maken met intelligentie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alleen wajongers die hier prima volzinnen kunnen typen (Toch enige blijk van intelligentie), maar op een of andere reden niet de stap durven zetten. De comfortzone is heilig, en alles moet wijken om dat te behouden.
Ach ja, het vraagt geen inspanning om een loser te blijven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 04:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Stoere praat voor iemand die niet met iemand anders dan zijn eigen mammie durft te praten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 04:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:35 schreef Ridocar het volgende:
. Als 'ie nu zou beginnen met: "Ik ben 55% afgekeurd. Ik kan niet met mensen werken, want sociale fobie en ik ben gauw moe, want ik heb ziekte zus en zo, maar ik word binnenkort herkeurd. Wat kan ik verwachten?" scheelt het al een stuk met die letterbrij dat een OP voor moet stellen.
En een OP zoals die van de TS, helpt daar ook niet bij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:18 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Wajong=debiel. Komt ook door het beeld wat er in de kranten geschetst wordt.
Eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:29 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En een OP zoals die van de TS, helpt daar ook niet bij.
Hier roept de Wajong'er (TS) juist dat de rest van Fok! niet veel meer dan debiel is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:18 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Maar op een een of andere manier denken meer mensen: Wajong=debiel. Komt ook door het beeld wat er in de kranten geschetst wordt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 04:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
FOK!kers hebben genoeg aan 3 jaar ROC-ik-neuk-je-de-moeder-educatie.
Ik krijg geen begeleiding, wel aangevraagd, maar nooit toegekend. Dus ik moet mezelf zien te redden. Wel overweeg ik naar een klassieke homeopate te gaan dit jaar, alleen wordt dit weer niet volledig vergoed, dus kan ik slechts enkele sessies per jaar aanvragen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alleen wajongers die hier prima volzinnen kunnen typen (Toch enige blijk van intelligentie), maar op een of andere reden niet de stap durven zetten. De comfortzone is heilig, en alles moet wijken om dat te behouden.
Ik wacht nog steeds op het antwoord van: "krijg je al begeleiding?" en de andere vragen die ik had gesteld aan TS...
Ik houd TS een spiegel voor. Dat kan iedere debiel, daar hoef je geen arts voor te zijn. Zolang TS niet laat zien dat 'ie gemotiveerd is, is dit hele topic overbodig. Als 'ie nu zou beginnen met: "Ik ben 55% afgekeurd. Ik kan niet met mensen werken, want sociale fobie en ik ben gauw moe, want ik heb ziekte zus en zo, maar ik word binnenkort herkeurd. Wat kan ik verwachten?" scheelt het al een stuk met die letterbrij dat een OP voor moet stellen.
Ik slaap gewoon overdag, ik post ´s avonds, maar dan is het in Nederland nacht. Tijdsverschil van zeven uur snap je. Als het hier 22:00 uur is, is het bij jullie in de sneeuw 5:00 ´s ochtends.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Stoere praat voor iemand die niet met iemand anders dan zijn eigen mammie durft te praten.
Je bent duidelijk je minderwaardigheidscomplex aan het compenseren.
Het is wel een trauma hè?
Tip: Probeer eens 's nachts te slapen en overdag wakker te zijn. Misschien kom je dan in een normaal patroon terecht. Huilend in je kamertje liggen versterkt je probleem alleen maar. Exposure doet veel tegen een fobie. En daar heb ik ervaring mee. (jaar lang rijangst na een ongeval gehad)
Kortom: Doe niet zo zielig, doe niet zo toetsenbordstoer en pak jezelf aan! En je vooral niet zo druk maken om ons dat je hoofd rood wordt en de aders in je slapen gaan kloppen. Dat zijn we toch niet waard?
Dus TS moet 'uit z'n comfort zone' komen en tegelijkertijd een OP in elkaar draaien die jou aanstaat ? Schijnbaar heb jij ook moeite uit je 'comfort zone' te komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het antwoord van: "krijg je al begeleiding?" en de andere vragen die ik had gesteld aan TS...
Ik houd TS een spiegel voor. Dat kan iedere debiel, daar hoef je geen arts voor te zijn. Zolang TS niet laat zien dat 'ie gemotiveerd is, is dit hele topic overbodig. Als 'ie nu zou beginnen met: "Ik ben 55% afgekeurd. Ik kan niet met mensen werken, want sociale fobie en ik ben gauw moe, want ik heb ziekte zus en zo, maar ik word binnenkort herkeurd. Wat kan ik verwachten?" scheelt het al een stuk met die letterbrij dat een OP voor moet stellen.
Al eens gedacht dat wat jij 'comfortzone' noemt voor degene over wie het gaat wel eens 'overlevingsmodus' kan zijn? Of is het te moeilijk om te bedenken dat niet iedereen zo gelukkig is als jij dat hij de moeilijkheden die hij tegenkwam aankon?quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef Dromer het volgende:
Hier roept de Wajong'er (TS) juist dat de rest van Fok! niet veel meer dan debiel is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus TS moet 'uit z'n comfort zone' komen en tegelijkertijd een OP in elkaar draaien die jou aanstaat ? Schijnbaar heb jij ook moeite uit je 'comfort zone' te komen.
Eens met beide kanten hier. Ja, TS is een beetje een trolletje die graag mensen tegen de haren in strijkt. Dus lokt ie sommige zaken uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Al eens gedacht dat wat jij 'comfortzone' noemt voor degene over wie het gaat wel eens 'overlevingsmodus' kan zijn? Of is het te moeilijk om te bedenken dat niet iedereen zo gelukkig is als jij dat hij de moeilijkheden die hij tegenkwam aankon?
Waardoor de rest weer denkt "heb je weer zo'n gratis geld vanger met een grote bakkes die op z'n luie reet zit en overdag lekker slaapt, kort 'm maar lekker 100%".quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
En dus lekker terug gaat schoppen.
Nee, alle Wajongers moeten perfecte ambassadeurs zijn zodat de heren belastingbetalers zien dat hun geld goed besteed wordt. En tevreden kunnen knikkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Waardoor de rest weer denkt "heb je weer zo'n gratis geld vanger met een grote bakkes die op z'n luie reet zit en overdag lekker slaapt, kort 'm maar lekker 100%".
De klootzakken zullen dan ook aan de reacties moeten wennen die niet in hun straatje passen.quote:
Wen er maar aan dat jij geen enkele reden hebt om die reacties te geven en/of om verantwoording te vragen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
De klootzakken zullen dan ook aan de reacties moeten wennen die niet in hun straatje passen.
Wen er maar aan.
Maar ook de lieve mensen krijgen dit soort gezeik over zich heen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
De klootzakken zullen dan ook aan de reacties moeten wennen die niet in hun straatje passen.
Wen er maar aan.
Denk jij dat dat jou nou echt gaat helpen (quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wel overweeg ik naar een klassieke homeopate te gaan dit jaar, alleen wordt dit weer niet volledig vergoed, dus kan ik slechts enkele sessies per jaar aanvragen.
Ik ben het een beetje zat om me telkens te moeten verantwoorden jegens verwende rechtse rukkertjes, die toch niets goed vinden. Al had ik geen armen en geen benen meer en was ik terminaal, dan nog was het niet goed genoeg geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Maar ook de lieve mensen krijgen dit soort gezeik over zich heen.
En sommigen worden dat dan een beetje zat, en hebben geen zin meer het dankbare, lieve, fosterparents wajong negerkindje uit te hangen. Dat is een beetje mijn punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |