Zie hier, de nummer 1 van de Spelen. Zo doe je dat gewoonquote:
De Bob de Jong van het forumquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zegt toch wel veel over de kwaliteit van de Winterspelen als ik met 2000 posts het podium kan halen.
Brons winnen door een foute post van de favoriet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Bob de Jong van het forum
Belgen als capuchon_jongen doen niet echt mee
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie hier, de nummer 1 van de Spelen. Zo doe je dat gewoon
Ik lekker welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fikker toch op man, gek. Ik heb er overdag niks van gezien joh. Gulpenbijter.
Ik wel. Meer bazensporten dan in de zomer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Hm nouja zo bijzonder vind ik de Winterspelen eigenlijk niet.
Mwa. Beetje shorttrack, schaatsen, snowaboard en skicross, alpine-skieen en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wel. Meer bazensporten dan in de zomer.
Kunstschaatsen is juist tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa. Beetje shorttrack, schaatsen, snowaboard en skicross, alpine-skieen en dat was het wel zo'n beetje.
Langlaufen en biatlon zijn nog wel aardig verder
Al dat kunstschaatsen en aerials
Turnen is wel mooier en tegenwoordig ook eerlijkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Kunstschaatsen is juist tofMaar ik hou ook van turnen
Langlaufenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa. Beetje shorttrack, schaatsen, snowaboard en skicross, alpine-skieen en dat was het wel zo'n beetje.
Langlaufen en biatlon zijn nog wel aardig verder
Al dat kunstschaatsen en aerials
Jij bent wel de enige die meer met wintersporten heeft hier volgens mij. Ik heb zelf ook veel meer met atletiek, judo en zwemmen. En wielrennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Langlaufen
Biatlon
Noordse combinatie
Schansspringen
Rodelen
Skeleton
Bobsleeën
Alpineskiën
Dat vond ik toch wel het meest genieten, en dan is er ook nog shorttrack en schaatsen en snowboarden en skicross enzo
Weet niet, komt misschien ook omdat ik van die sporten de hele winter elk weekend elke World Cup zit te volgen, inclusief voorbeschouwingen enzo, dan is het echt het hoogtepunt na jaren. Dat heb ik veel minder bij de zomersporten, waar ik vooral EK's/WK's wel van zie, en van atletiek dan nog de Diamond League natuurlijk.
Wk atletiek is echt een van de mooiste evenementenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Langlaufen
Biatlon
Noordse combinatie
Schansspringen
Rodelen
Skeleton
Bobsleeën
Alpineskiën
Dat vond ik toch wel het meest genieten, en dan is er ook nog shorttrack en schaatsen en snowboarden en skicross enzo
Weet niet, komt misschien ook omdat ik van die sporten de hele winter elk weekend elke World Cup zit te volgen, inclusief voorbeschouwingen enzo, dan is het echt het hoogtepunt na jaren. Dat heb ik veel minder bij de zomersporten, waar ik vooral EK's/WK's wel van zie, en van atletiek dan nog de Diamond League natuurlijk.
En die Francaise lag er raar bijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef heywoodu het volgende:
En verder vind ik het echt een ongelooflijke anti-climaxdag vandaag. Had me enorm verheugd op de biatlonestafette en de relayfinale, en dan begint het met het nieuws van Sachenbacher-Stehle, daarna gaat ALLES fout met de lieve Franziska Preuss, en dan ook nog die relayfinale zo verneukt.
Dan ben ik toch ook echt meer van de wintersportquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige die meer met wintersporten heeft hier volgens mij. Ik heb zelf ook veel meer met atletiek, judo en zwemmen. En wielrennen natuurlijk.
WTFquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
1 2924 Mexicanobakker
2 2704 heywoodu
3 2026 Redefine
4 1996 DeLuna
5 1957 Mansjester
6 1590 Felagund
7 1436 johannes_vermeer
8 1376 essnhills
9 1339 Mani89
10 1254 alors
Best confronterend, vind ik zelf.quote:
Rasechte ariër. Prototype wat ene Herr H. kan gebruiken als boegbeeld.quote:
Dit dus, maar dan 11quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog gewoon 13e, terwijl ik fulltime werk.
Als ik ongeschonden door de dopingcontrole kom is er pas echt wat mis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een dopinggeval, maar namen zullen nog niet genoemd worden.
Noem je Mansjester en mij nou verwijfd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst dat de vrouwen zo goed presteren
Jezus, wel duidelijk te zien dat ik toen wel vrij was die Spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)um=208&tab=tab_table
Beetje de Victor An van de OS
Ik was daar pas echt hoogNet geen brons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |