Ik op 5, terwijl ik keihard studeer en dagelijks meerdere andere activiteiten hebquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog gewoon 13e, terwijl ik fulltime werk.
Twee fulltime banen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik op 5, terwijl ik keihard studeer en dagelijks meerdere andere activiteiten heb
Zwemmen is nog wel aardig vind ik, maar die andere sporten heb ik niks mee. Zou mooi zijn als skeeleren snel Olympisch wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:27 schreef alors het volgende:
Maar wel atletiek, turnen, zwemmen, paardrijdenen de moderne vijfkamp
Maar dan noem je ook wel sombuddy, de rest staat op straatlengte achterstand. Hopelijk doorsta je de dopingcontrole.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah maar 220 boven heywoodu
Ik verwacht binnenkort een dopinggeval, maar namen zullen nog niet genoemd worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook, hoe heb je dat godsnaam voor elkaar gekregen?
Johannes is bij de 3km voor mannen al betrapt op Dexidrine, de idiootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een dopinggeval, maar namen zullen nog niet genoemd worden.
We hebben heel erg van je genoten.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:33 schreef Aguero het volgende:
De gehele top-30 is gedopeerd, kan niet anders.
https://www.thuisserver.n(...)um=208&tab=tab_tablequote:
Bedankt voor de compliment. Ik kan jouw aanwezigheid ook waarderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben heel erg van je genoten.
Ik was daar ook 10e, mooi stabielquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)um=208&tab=tab_table
Beetje de Victor An van de OS
Ik was daar pas echt hoogNet geen brons
Ik dopeer niet, ik heb een tweede huis op de Teide.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:33 schreef Aguero het volgende:
De gehele top-30 is gedopeerd, kan niet anders.
'werk'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fikker toch op man, gek. Ik heb er overdag niks van gezien joh. Gulpenbijter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'werk'
Kan me niet voorstellen dat ze serieus blij zijn met je daar.
Het zegt toch wel veel over de kwaliteit van de Winterspelen als ik met 2000 posts het podium kan halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)um=208&tab=tab_table
Beetje de Victor An van de OS
Ik was daar pas echt hoogNet geen brons
Ik zie dat het ook als bijwerking heeft, dat je een taalnazi wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik verdenk Ambrosius nog het meest. Van wat weet ik nog niet, ik denk Primolut-n. Ik kom hierbij, omdat ik bij Google zocht op "medicijnen bijwerkingen chagrijnig" en dit als resultaat naar voren kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |