Chin (chan) sleutel (zwarte) piet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een rebusje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan Kaitlyn Lawes ontmoeten en trouwenquote:
Dat klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Chin (chan) sleutel (zwarte) piet?
Ik merk nu dat mijn iq mij in de weg zit
Dat zal je nog flink tegenvallen. Vrijwel alle topcurlers die zijn rond hun 7e/8e begonnen met de sport. Dat haal je niet meer in.quote:
Shinkey Knecht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een rebusje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat doe je nu dan?quote:
Misschien is hij een megatalent, je weet het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zal je nog flink tegenvallen. Vrijwel alle topcurlers die zijn rond hun 7e/8e begonnen met de sport. Dat haal je niet meer in.
Het is volgens mij ook een stuk pittiger dan het lijktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zal je nog flink tegenvallen. Vrijwel alle topcurlers die zijn rond hun 7e/8e begonnen met de sport. Dat haal je niet meer in.
quote:
Haha, dankjewel hoor jongensquote:
Ik doe aan wedstrijdzwemmen. Zo'n 7 keer in de week, + 3 keer krachttraining.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?Heb zelf een tijd wedstrijden geschaatst, toen gestopt, maar nu ben ik bezig om het komend seizoen persoonlijke records te gaan rijden. Motiveert wel.
ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik zat met "Britkey Piet" iets te bedenken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een keer iemand die een mening heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |