abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137009002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet 1-2-3 zie :X :')
Niet alles wat in de papieren versie geplaatst wordt, komt (meteen) op de site.
pi_137009077
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:47 schreef Grifte het volgende:

[..]

Niet alles wat in de papieren versie geplaatst wordt, komt (meteen) op de site.
True.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_137009178

De Buik zou ook in de belangstelling staan van Fenerbahce :')
pi_137009291
Open Deuren 6.1

quote:
Feyenoord heeft nog geen duidelijke kandidaat in beeld als opvolger voor Ronald Koeman. Dat is de constatering van Feyenoord-clubwatcher Martijn Krabbendam. De volger van de Rotterdamse club voor Voetbal International trekt deze conclusie door de afwachtende houding van Martin van Geel.

De technisch directeur van Feyenoord wimpelt voorlopig iedere reactie af als het gaat om de opvolging van Koeman. De huidige trainer van de Rotterdammers maakte onlangs bekend dat hij zijn aflopende contract niet gaat verlengen. Dit was een tik voor Van Geel, die eerder aangaf graag met Koeman verder te willen. Krabbendam vindt het vooral opvallend dat Van Geel zwijgt, zo legt hij uit bij FC Rijnmond.

“Dat is wel opvallend. Van Geel heeft vaak overal een mening over, maar in dit geval gaat zorgvuldigheid voor snelheid. Dat duidt er eigenlijk op dat ze het niet weten.” Bert van Marwijk ziet Krabbendam niet als serieuze optie. “Hij heeft er al twee termijnen gezeten. Dat vindt hij zelf ook wel genoeg.” Wel ziet de clubwatcher een profiel voor zich. “Het is in ieder geval belangrijk dat er een trainer komt met ervaring, die de jonge jongens beter kan maken.”
pi_137009729
quote:
Waarom niet in het Duits?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:36:05 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_137010242
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik ben vooral bang dat er 3 ongelofelijk domme gele kaarten gepakt gaan worden
Wie staan er allemaal op scherp?
Life is what you make it.
pi_137010264
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:36 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wie staan er allemaal op scherp?
Pel
Vilh
Immers

Bij neuzen Blind
pi_137010298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zet je toch even aan het denken :{
't lijkt dus toch niet opgelegde afwezigheid inderdaad. :{

Dan is het wel schandalig dat ze er niet waren

Twente gaan we gewoon met overtuigend billenknijpen pakken hoor: 1-2 :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137010321
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:38 schreef ace_eleven het volgende:

Ik hoop met je mee :P
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137010402
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

't lijkt dus toch niet opgelegde afwezigheid inderdaad. :{

Dan is het wel schandalig dat ze er niet waren

Als het niet opgelegd is zijn er toch wel een aantal jongens die van mij mogen ompleuren.
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 12:42:51 #36
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137010432
quote:
Als Feyenoord nog mee wil doen om de titel, moet het toeslaan in de loodzware duels met FC Twente en Ajax. Topwedstrijden die in het debuutseizoen van trainer Ronald Koeman een kolfje naar de hand van de Rotterdammers waren. Een reuzendoder is Feyenoord nu niet meer. 'Deze duels bepalen ons seizoen', zegt spits Pellè.

Ronald Koeman knikte gisteren. FC Twente uit en Ajax thuis, die duels zullen bepalen of Feyenoord nog wel of niet in de race is voor de bovenste twee plaatsen in de eredivisie. De coach wilde er niet omheen draaien. 'Als wij nog willen denken aan een eventuele titel, dan moeten wij vier tot zes punten overhouden aan die twee wedstrijden', zei Koeman.

Anders gezegd: een nederlaag is al dodelijk. In dat geval nadert zelfs PSV met rasse schreden. De Rotterdammers zijn in topwedstrijden niet meer zo doortastend als in het seizoen 2011/2012, toen Koeman net was begonnen in de Kuip. Toen maakte Feyenoord bijvoorbeeld 21 doelpunten tegen de top vier van de eredivisie.

Vorig seizoen stokte de teller bij slechts zes doelpunten tegen acht treffers in het lopende seizoen.

'Clubs weten nu hoe we spelen'
'Waarom wij minder toeslaan in wedstrijden tegen de topclubs? Dat heeft onder meer met onze manier van spelen te maken', analyseert Koeman, die overigens wel alle jaren de thuiswedstrijden van PSV wist te winnen. 'Twee seizoenen geleden kozen wij vooral voor snelheid in de aanvalslinie. We zetten vroeg druk en dat verraste veel tegenstanders. Het verwachtingspatroon was na een slecht seizoen natuurlijk ook lager en de andere clubs onderschatten ons toen nog een beetje. Nu weten alle clubs precies waar ze ons pijn kunnen doen.'

Middenvelder Jordy Clasie is het met zijn trainer eens. De aanjager op het middenrif was er bij toen Feyenoord in het eerste jaar onder Koeman tegenstanders als Ajax, PSV en FC Twente uit en thuis de stuipen op het lijf joeg.

'Al die clubs kijken nu toch anders naar Feyenoord dan toen het geval was', zegt de international. 'Feyenoord was een jaar eerder als tiende geëindigd. De verwachtingen zijn in de laatste twee jaar flink toegenomen. Bij het publiek, maar natuurlijk verwachten ook onze tegenstanders meer van Feyenoord.'

'Guidetti pepte ploeg op, Pellè scoort meer'
Destijds speelden ook John Guidetti en Karim El Ahmadi nog bij Feyenoord. Topspelers die er vooral in topwedstrijden bovenuit staken. 'Guidetti pepte de ploeg misschien meer op dan Graziano Pellè, maar Pellè scoort weer meer', zegt Clasie. 'Het ligt volgens mij niet aan de poppetjes. We moeten er ook nu gewoon staan. Maar ik kijk absoluut niet verder dan FC Twente. Pas na zondag mag de blik naar de wedstrijd tegen Ajax. De komende duels zijn wel cruciaal om nog mee te kunnen doen, die constatering is terecht.'

Koeman heeft in elk geval de beschikking over een volledig fitte selectie. Alleen Bruno Martins Indi zit zijn laatste van drie wedstrijden schorsing uit. Ruud Vormer is hersteld van zijn liesblessure, maar hij maakt maandag in Jong Feyenoord/Excelsior pas zijn rentree.

Daryl Janmaat ontbrak gisteren op de training. De international is vader geworden van zoon Guti, maar morgen in de Grolsch Veste is hij er gewoon bij.

'Alles moet nu gericht zijn op het winnen van die wedstrijden'
Lex Immers, Graziano Pellè en Tonny Vilhena staan op scherp en zijn er tegen Ajax niet bij als ze in Enschede tegen een gele kaart oplopen. 'Dat is pas iets voor over een week', zegt Koeman. 'Dan zien we wel wie er tegen Ajax bij zijn.'

Pellè maakt zich zoals gewoonlijk geen zorgen. De Italiaan maakte in Breda tegen NAC af en toe een zeer geïrriteerde indruk. 'Maar geen probleem, ik ben er ook tegen Ajax gewoon bij', stelt de spits. 'Als wij er in slagen om die wedstrijden te winnen, dan doen wij gewoon weer volop mee. Daar moet alles nu op gericht zijn.'
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137010564
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:39 schreef Helpmefok het volgende:

34.50:

"Mooie beelduh."
"Uhuh."
*Klingklingkling, honkbalknuppel die over de grond rolt*

:') _O- :D
hahahaha omg sooo grappih xD
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 12:47:40 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137010569
Ah, er is dus iets te zeiken gevonden om het verjaardagsfeestje van Willem van Hanegem een negatieve sfeer te geven. Het was even zoeken maar het is gelukt. Goed gedaan Sjoerd, nu je 'punt' ook nog even scoren in Studio Voetbal. ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 12:50:14 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137010637
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:47 schreef Gert het volgende:
Ah, er is dus iets te zeiken gevonden om het verjaardagsfeestje van Willem van Hanegem een negatieve sfeer te geven. Het was even zoeken maar het is gelukt. Goed gedaan Sjoerd, nu je 'punt' ook nog even scoren in Studio Voetbal. ^O^
Sjoerd heeft dan ook 100% gelijk als ze vrij waren om te gaan of niet. Wanneer het protocool was uitgesproken, for whatever reason, dat ze er niet bij zouden zijn, kon ik me er nog in vinden.

Nu is het gewoon ronduit schandalig. Doet me een beetje denken aan het afscheid van Coen. Ik krijg er een beetje een nare smaak van in mijn mond.
4045
onlogisch
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:52:41 #40
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137010697
Wat verwachten jullie tegen het grote FC Twente?
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 12:54:09 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137010730
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wat verwachten jullie tegen het grote FC Twente? die duitsers
Makkie, 0-2. En jij?
4045
onlogisch
pi_137010742
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Na 9 woorden vind ik het al niet heel erg de moeite meer om verder te lezen -O-
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 12:54:51 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137010748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Na 9 woorden vind ik het al niet heel erg de moeite meer om verder te lezen -O-
Waarvan akte.
4045
onlogisch
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:57:28 #44
179002 GwaiLow
pi_137010799
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Makkie, 0-2. En jij?
Ik verwacht een 3-2 zege voor Twente. Maar uiteraard zijn jullie verplicht deze wedstrijd te winnen.
pi_137010800
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:47 schreef Gert het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk. Het is een Feyenoordfeestje, waar de verjaardag van een van de oude helden van vroeger wordt gehouden. Daar hoort de selectie + trainer i.m.o. gewoon bij aanwezig te zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137010895
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sjoerd heeft dan ook 100% gelijk als ze vrij waren om te gaan of niet. Wanneer het protocool was uitgesproken, for whatever reason, dat ze er niet bij zouden zijn, kon ik me er nog in vinden.

Nu is het gewoon ronduit schandalig. Doet me een beetje denken aan het afscheid van Coen. Ik krijg er een beetje een nare smaak van in mijn mond.
Dit.
pi_137010911
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk. Het is een Feyenoordfeestje, waar de verjaardag van een van de oude helden van vroeger wordt gehouden. Daar hoort de selectie + trainer i.m.o. gewoon bij aanwezig te zijn.
Ook dit.
pi_137010957
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Van een broodvoetballer die weinig met de club heeft a la, vind ik nog niet kunnen, maar zal ik me ook niet echt druk om maken. Maar eigen jeugd, aanvoerder, trainer. Schande.

En dat een paar dagen nadat je met een leuk filmpje nog eens gewezen wordt op de grootsheid van de club, en zodoende indirect haar iconen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:05:06 #49
179002 GwaiLow
pi_137010993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ook dit.
Dit ja
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 13:05:42 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137011003
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Van een broodvoetballer die weinig met de club heeft a la, vind ik nog niet kunnen, maar zal ik me ook niet echt druk om maken. Maar eigen jeugd, aanvoerder, trainer. Schande.

En dat een paar dagen nadat je met een leuk filmpje nog eens gewezen wordt op de grootsheid van de club, en zodoende indirect haar iconen.
Ze hadden godverdomme als een erehaag voor 'm klaar moeten staan.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')