Die gedachte had ik ook. Maar het is vrijdag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef Burner82 het volgende:
Zouden mijn buren het erg vinden als ik het geluid hard zet? Moet de regie wel even dat gillen verbieden, anders staat de politie voor de deur
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
Daarom is discotheken niets meer voor mij. Wat een kutmuziek draaien ze toch.
Eerste gasten komen net binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Peunage het volgende:
Schakel net in. Feestje is nog niet echt begonnen, of is dit het?
Wat wil je horen dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit.
Wat een baggermuziek vind ik dat.Als ik erin zou zitten zou ik graag poortbewaker willen zijn.
Leukquote:
ik heb er zin anquote:
Yupquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef twistedlittleangel het volgende:
Nico heeft het verkeerde gekocht bij humana ze dacht een jurk maar is een topje. Agh denkt ze ik maak er gewoon een jurk van
Ja maar nu zit ik wel met een oortje in te luisteren, met mijn uilen gezichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit.
Wat een baggermuziek vind ik dat.Als ik erin zou zitten zou ik graag poortbewaker willen zijn.
Ik heb hier en daar een vinger in de pap, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef houdjemond het volgende:
Bacon, jij hebt toch niet dat jurkje voor haar uitgekozen toch?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Razor21 het volgende:
Armen buren met die overlast.....snap je hem![]()
Lijkt op Armin van Buren
zij kan het met haar figuur en benen wel hebben!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef twistedlittleangel het volgende:
Nico heeft het verkeerde gekocht bij humana ze dacht een jurk maar is een topje. Agh denkt ze ik maak er gewoon een jurk van
quote:
Niet meer doen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb hier en daar een vinger in de pap, dat kan ik niet ontkennen.
andrea maar dat doet ze voor anton hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef NoNickOne het volgende:
Even een vraagje - Welke chick krijgt pik vanavond?
Iedereen heeft al betaald...quote:
Jij niet iigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef NoNickOne het volgende:
Even een vraagje - Welke chick krijgt pik vanavond?
Ik ben sowieso niet van de muziek (en stappen) maar dan liever iets qua rock. Alleen dat vinden anderen dan weer bagger.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit.
Wat doe je hier dan, hop naar Utopiaquote:
Ik ook dus!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Of bij de drank staan.
Maar ik ben sowieso meer van de bandjes.
Ja als je met rock aan komt heb je met mij ook de verkeerde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van de muziek (en stappen) maar dan liever iets qua rock. Alleen dat vinden anderen dan weer bagger.
Zelfs dronken kun je dat bijhoudenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef RVer het volgende:
Paul zet zomaar wat kruisjes, die is al zat volgens mij
Ik denk dat dat een onderlinge afspraak wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy niet bij het hek????![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ik ben Billy!!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
Komt een vrouw met krukken.. Emil: ow, U bent door de douane in elkaar geslagen?
Ik heb nu wel een beetje spijt ja, volgende keer hopelijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, hop naar Utopia
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
Komt een vrouw met krukken.. Emil: ow, U bent door de douane in elkaar geslagen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef RVer het volgende:
lekker door laten lopen zonder betalen, hoe minder inkomsten des te beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef RVer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat de bezoekers de hele inhoud van de koelkast leeg jatten en op het bed van Billy piesen.
Gewoon omdat het kan ...
Dit, en niemand heeft haar maat (41)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Poolhond39 het volgende:
Lol... die sokjes van Nicoline.
Waarschijnlijk heeft ze alleen sportieve / casual kleding bij zich en heeft ze die jurk geleend (of van Humana....) en dus geen geschikte schoenen om er bij te dragen.
zo begreep ik het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef beequeen het volgende:
Hakim heeft 150 euro uit de kas gekregen om de schijn op te houden van betalingen?
Ziet er niet uit he, lig in een deuk hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef liesje-hb het volgende:
aike heeft echt een cursus dansen nodig en zeker naar der leeftijd.
Jokkebrokquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mensen... Ik sta hier buiten het hek net een mannetje of 130, gok ik. Maar we mogen dus niet naar binnen. Ze zeggen dat het feest niet doorgaat omdat ze bang zijn dat er dingen ter sprake komen die de bewoners beter niet te weten mogen komen.
Weg feestje.
Whut. Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mensen... Ik sta hier buiten het hek net een mannetje of 130, gok ik. Maar we mogen dus niet naar binnen. Ze zeggen dat het feest niet doorgaat omdat ze bang zijn dat er dingen ter sprake komen die de bewoners beter niet te weten mogen komen.
Weg feestje.
Nee, maar wel twee hunks.quote:
Grapje denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weg feestje.
de eerste zijn al binnen pannekoek ;')_!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weg feestje.
gij jokkebrokje tochquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weg feestje.
Iedereen kent de prinses.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zullen weer eens geen bekenden van Charlotte zijn...
zeg gewoon hou je mond paquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef houdjemond het volgende:
Wat.. is.. deze.. ik kom niet meer bij en probeer het aan mijn pa uit te leggen ( die me aankijkt alsof ik gek ben geworden) maar het lukt me niet eens
Ik hoop dat die er voor Lot zijn . hahhaquote:
Jokkebrok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weg feestje.
Ja merkte ik ook opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef asini het volgende:
Volgens mij staat er een lesbie tussen met een pittig kort kapsel...Leuk, voor laura..
Eentje waar Billy zich aan houdt? Dan is het wel een goeie afspraak..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een onderlinge afspraak was
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef twistedlittleangel het volgende:
O nee komt ineens een twerkende Andrea langs! Kill me
Ja man eindelijk een keer actie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, het gaat snel hier. Iedereen is toch een beetje hyper van het feestje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
and she dances like she never danced beforequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef BB-King het volgende:
Andrea, she's a maniac, maniac on the dancefloor.
Dat blijkt welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Poolhond39 het volgende:
Lol... die sokjes van Nicoline.
Waarschijnlijk heeft ze alleen sportieve / casual kleding bij zich en heeft ze die jurk geleend (of van Humana....) en dus geen geschikte schoenen om er bij te dragen.
Die viert dat haar vent bijna de pijp uit isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Mirjam152 het volgende:
Andrea en Billy ... Andrea is toch veel te oud voor dit gedrag.
Pics...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weg feestje.
Ja erg he, zit me rot te ergeren aan die dansende )(@*$$&$ $quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Olga het volgende:
AndreaEcht daar zo vrolijk dansen terwijl haat vent haar vroeg om naar huis te komen...
Jomanda's zomerjurkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Mallika het volgende:
Wat heeft die Aike in vredesnaam aangetrokken![]()
quote:
Dan kan ze nog beter op blote voeten lopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit, en niemand heeft haar maat (41)
Oh my. Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Razor21 het volgende:
Eén van de gaste (Michael)
[ afbeelding ]
Die figuren die in termen van getekende verzonnen lijntjes denken zijn altijd zo treurig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die heeft echt een herniaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef Peunage het volgende:
Dus ze laten Andrea niet de jassen aan nemen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
Eerste indruk: Die meiden zijn nog okay, die mannen.
Charlotte gaat huiglikkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
In het flesje van Jim zit Wodka met wijn. We blijven wel bij elkaar in de buurt hè zegt Lot.
Datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef houdjemond het volgende:
waar zijn de.. knappe mensen die Gio wou?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef NoNickOne het volgende:
Nou kom op Billy, laat die rode zee van je even vol blaffen met mannenliefde!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft echt een hernia
Nog ff en Anton moet de ambulance komen om zijn vrouw uit de spagaat te halen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Tupperware party, gillende wijven en plastic dozen
Hou me teguh jonguhhhhhhquote:
Die blijven de hele avond aan dat tafeltje staan.quote:
Maar ze menen het echt, oprecht!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Parlay het volgende:
Helemaal niet opgelaten, ach gossie![]()
[ afbeelding ]
Vroeg me ook al af of dit nou de gasten waren die door de foto screening heen zijn gekomen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef houdjemond het volgende:
waar zijn de.. knappe mensen die Gio wou?
Behalve Joeyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat
Ik zie nog geen enkele knappe vent
En dan vraag je je af waarom deze mannen vrijgezel zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Parlay het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, verkeerde loodsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Parlay het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Fuck die gratis troep..die Gyazo is al net zo shit als de ING-beurshandel en sommige beste vrienden.. werken niet als je ze het hardst nodig hebt..
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef iBenny het volgende:
Die mannen. Die dachten echt een vrouw te kunnen scoren
Echt he, soms duurt het zooo lang.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Fuck die gratis troep..die Gyazo is al net zo shit als de ING-beurshandel en sommige beste vrienden.. werken niet als je ze het hardst nodig hebt..
Nou, dan komt er wel weer wat spelinformatie binnen vanavond.quote:
Zeker geen foto gevraagd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze namen het niet zo nauw met de aanmeldingen...
[ afbeelding ]
Uh enquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef houdjemond het volgende:
Rot eens op met die streamwissels.
Alleen maar knappe mensen toch...Tjee deze zijn echt lekker...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze namen het niet zo nauw met de aanmeldingen...
[ afbeelding ]
Best wel irritant jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef houdjemond het volgende:
Ja dat is ook een probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Joh, zuipers komen niet. Er stopt geen bus voor de deur!
De avond is nog niet voorbijquote:
waardeloosquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef houdjemond het volgende:
Niks mis meequote:
Alleen vergelijkbare kleuren toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen dit het Google trucje nog niet kennen.
Sla de foto / cap op en sleep deze naar Google afbeeldingen. Deze zoekt de persoon (er meestal bij).
Deze kale meneer is helaas nog niet herkend
[ afbeelding ]
Wicked!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen dit het Google trucje nog niet kennen.
Sla de foto / cap op en sleep deze naar Google afbeeldingen. Deze zoekt de persoon (er meestal bij).
Deze kale meneer is helaas nog niet herkend
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze er over twee uur nog staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef pullup het volgende:
Hakim maakt zich enige zorgen over het aantal gasten tot nu toe
owwwwwquote:
Nee visuele gelijkenissen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Alleen vergelijkbare kleuren toch?
Die drukken dat geld achteroverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Parlay het volgende:
Paul wil vinken, Hakim: krijg de tering met je vinkjes.
Altijd toch ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef brabomiep het volgende:
Volgens mij ziet Isa er het knapst uit of niet?
by farquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef brabomiep het volgende:
waarom vraag je aan ons of dat volgens jou dat zo is, als jij dat vind dan vind je dat tochquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef brabomiep het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef brabomiep het volgende:
Wat is dat nou voor vraagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef brabomiep het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb zo het voorgevoel dat dit gigantisch lekker uit de hand gaat lopen![]()
![]()
Echt? schaam je je zo snel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt ik zoume diep schamen geen porum
Helemaal mee eens en gewoon normaal met een panty aan enzo!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef brabomiep het volgende:
aaargh de grote sneeuwmannen komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Peroxide-trio is ook al binnen![]()
[ afbeelding ]
There is no time but the present.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy en Laura houden even een anti-Happie-campagne tegen Joey
En glitterarmbandje?quote:
bukake partyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |