Zolang je blijft beseffen dat jij er nu niet staat is het prima te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies dit gevoel bekruipt me ja.
Wel de mijne. Gelukkig was de klassenleraar erbij om de brand te blussen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef houdjemond het volgende:
Dit doet me heel erg denken aan brugklasfeestjes.. En dat waren niet mijn beste..
Jawel, als ze lam zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Sanshine het volgende:
Komt Ruud de Wild nu toch niet draaien?
Sorry als ik eroverheen gelezen heb.
Plaatsvervangende schaamte.. Ga zo ook maar aan de drank ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang je blijft beseffen dat jij er nu niet staat is het prima te doen.
jij gaat ook altijd om 20 uur keihard feesten??quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef NoNickOne het volgende:
Godsklere die Amanda het ook een kop als een bak met wurmen!
Nee, hij wou eerste 50+ mensen en vanaf gisteren wou hij 100+ mensen anders komt hij niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Sanshine het volgende:
Komt Ruud de Wild nu toch niet draaien?
Sorry als ik eroverheen gelezen heb.
En iedereen al slaaptquote:
Nog te vroegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Mallika het volgende:
Hoe laat begint het feest? Ben ik op tijd??![]()
Ha ha, daar heeft het tot nu toe wel wat van weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef houdjemond het volgende:
Dit doet me heel erg denken aan brugklasfeestjes.. En dat waren niet mijn beste..
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
kan niet stil zitten zit helemaal mee te dreunen hier
Vraag maar aan Anniequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even plassen, willen jullie even op mijn tasje letten
Oeps, ff afgeleid door de tv uitzending geweest. Xquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik hoef je toch niet naar de SV te verwijzen he
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Toverheks het volgende:
ik denk dat er misschien 5 man en een paardekop komen, kan de regie niet aan komt teveel info geheid
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Toverheks het volgende:
ik denk dat er misschien 5 man en een paardekop komen, kan de regie niet aan komt teveel info geheid
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
kan niet stil zitten zit helemaal mee te dreunen hier
tuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even plassen, willen jullie even op mijn tasje letten
Dat is de juiste instelling, anders trek je dit niet. Ben je al paar stappen voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte.. Ga zo ook maar aan de drank ben ik bang.
Witte wijn uit pak om in de sfeer te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |